Latest Posts

MotoGP- Gigi Dall’Igna despre separarea de Pramac: „Riscul este real”

Vizualizări: 4159

MotoGP- Rămâne neclar dacă parteneriatul dintre Pramac Racing și Ducati va continua după 2024. Dall’Igna, CEO-ul Ducati-Corse, este conștient de posibilitatea unei separări.

Chiar dacă doi dintre cei mai buni piloți din Campionatul Mondial de MotoGPJorge Martin și Marc Márquez – sunt acum ferm repartizați pentru 2025, ordinea din paddock rămâne în dezordine. Motivul este reprezentat de negocierile în curs de desfășurare între fabrica Yamaha și cea mai puternică echipă independentă, Pramac Racing, care cooperează cu Ducati din 2004.

Discuțiile au apărut din situația în care Yamaha este singurul producător fără echipă satelit din 2023 și, prin urmare, are doar două YZR-M1 în paddock. În schimb, în prezent există opt Ducati Desmosedici. Plecarea lui Suzuki este legată de dezechilibrul de putere. În loc de o lume MotoGP schematic perfectă, cu șase producători care furnizează toți o echipă client și maximum 24 de piloți care concurează pentru coroana MotoGP, există un dezechilibru major.

Pramac, Ducati, MotoGP

Este în interesul sportului să se ofere tuturor uzinelor aceleași oportunități pentru o competiție corectă. Din punctul de vedere al Dorna, ar fi potrivit să se transforme dominația Ducati în superioritate Ducati – cu alte cuvinte, șase piloți în loc de opt ar conduce un Ducati MotoGP și patru în loc de doi ar conduce o Yamaha.

Ducati însăși a confirmat acum că aceste negocieri sunt încă în curs de desfășurare. Când a fost întrebat despre o posibilă separare între Ducati și Pramac Racing, Gigi Dall’Igna, CEO-ul Ducati Corse, a declarat succint pentru postul de televiziune italian Sky Italia: „Riscul este real”.

Creierul Ducati a adăugat: „Întreaga lume a motocicletelor face presiuni pentru ca Pramac să facă altceva decât să continue să lucreze cu Ducati.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

O aluzie clară la numeroasele voci ale celor din cercul MotoGP care pun sub semnul întrebării prezența supradimensionată a Ducati de ani de zile.

Pramac, MotoGP

Dall’Igna a precizat că o separare nu este în interesul Ducati: „Dar ar fi o dezamăgire atât personală, cât și sportivă, pentru că Pramac și Paolo Campinoti sunt alături de noi de mult timp. Ei fac parte din succesul pe care îl cunoaștem. Ar fi o rușine. Întreaga situație este încă deschisă, dar problema există”.

Curios: În timpul GP-ului de la Mugello, pe ecrane a fost difuzat un mesaj al managerului Pramac, Gino Borsoi, în care se preciza că anul viitor vor fi reprezentați de GP25 Ducatis. Să fi fost vorba, eventual, de o neînțelegere de comunicare?

Directorul sportiv Ducati, Mauro Grassilli, a confirmat la Mugello că încă nu a fost semnat un contract de colaborare ulterioară.

Se poate răspunde la întrebarea de ce Pramac Racing este singurul partener posibil. Doar Pramac Racing este interesată să se reorganizeze după două decenii. Atât VR46, cât și Gresini Racing au fost în discuție, dar ambele structuri au fost refuzate de conducerea Yamaha. Campinoti, pe de altă parte, a stat de vorbă cu Lin Jarvis și de atunci cântărește posibilitățile financiare ale unui acord cu valoare sportivă.

Iar recenta declarație „avem o problemă” a șefului Ducati Corse, Dall’Igna, arată direcția în care se îndreaptă negocierile.

Pramac, Ducati, MotoGP

Clasamentul Campionatului Mondial după 14 din 42 de curse:

1. Martin, 171 puncte. 2. Bagnaia, 153. 3. Marc Marquez, 136. 4. Bastianini, 114. 5. Acosta, 101. 5 Vinales, 100. 7 Binder, 85. 8. Aleix Espargaro 82nd 9 Di Giannantonio 74th 10 Alex Marquez 51st 11 Bezzecchi 45th 12 Raul Fernandez 32nd 13 Quartararo 32nd 14 Binder. Morbidelli 31. 15. Oliveira 31. 16. Miller 27. 17. Augusto Fernandez 13. 18. Mir 13. 19. Zarco 9. 20. Nakagami 8. 21. Rins 7. 22. Pedrosa 7.

Campionatul Mondial al Constructorilor:

1. Ducati, 241 puncte. 2ND KTM 140. 3. Aprilia 138. 4. Yamaha 36. 5. Honda 19.

Campionatul Mondial pe echipe:

1. Ducati Lenovo Team, 267 puncte. Locul 2 Prima Pramac Racing 202. Locul 3 Gresini Racing MotoGP 187. Locul 4 Aprilia Racing 182. Locul 5 Pertamina Enduro VR46 Racing Team 119. Locul 6 Red Bull GASGAS Tech3 114. Locul 7 Red Bull KTM Factory Racing 112. 8. Trackhouse Racing 63. 9. Monster Energy Yamaha MotoGP 40. 10. LCR Honda 17. 11. Repsol Honda 13.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss