Raportul FP1-Sochi

Valtteri Bottas (Mercedes) a condus prima sesiune de antrenamente ale Marelui Premiu al Rusiei din 2020. Acesta a fost cu o jumătate de secundă...
More

    Latest Posts

    Ce a însemnat cursa de la Sochi pentru Racing Point

    Cursa lui Stroll s-a încheiat timpuriu, fără a fi vina lui, deoarece a fost lovit din spate și aruncat în zid. Acest lucru l-a...

    Juniorii Ferrari, Mick Schumacher și Callum Ilott, vor debuta în F1 la Eifel GP

    Mick Schumacher își va face debutul oficial în Formula 1 cu Alfa Romeo la Nurburgring, anunță Ferrari. Mick, fiul legendei de Formula 1 Michael...

    Grand Prix-ul Rusiei pentru cei de la Red Bull

    Verstappen a pierdut un loc după start după ce a ieșit larg din virajul 2, dar a recuperat poziția când Hamilton s-a oprit. De...

    MotoGP: Primul podium dublu pentru Suzuki din 2007

    Fabrica din Hamamatsu a avut motiv de sărbătoare în acest weekend-primul podium dublu, de la Misano din 2007. Suzuki Ecstar continuă să demonstreze că...

    GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Horia Ionescu, din Seria OLD Motorsport și PRO ACR 116

    “Astazi vi-l prezint pe Ionescu Horia , pilot de drift Licențiat in Campionatul  Național de Drift al României, pasionat de tot ceea ce înseamna MOTORSPORT,  si TUNING. Fac parte din echipa BEST-TUNING RACING TEAM. Sunt unul din putinii piloți Bistrițeni care nu are probleme legate de lipsa sponsorilor , având sponsori iar minimul necesar este  asigurat de către ei și în același timp o echipă tehnica profesionistă. Momentan conduc un BMW e36 TURBO DRIFT SPEC si un e92 TWIN TURBO.Mă mândresc cu rezultatele mele dea lungul carierei în MOTORSPORT să o numesc așa, din care  peste 10 etape de DRAG race pe podium și un loc 2 la CAMPIONATUL EUROPEAN DE DRIFT (EEDC) clasa STREET. Țin să vă mulțumesc vouă GP24 pentru acest interviu și totodată sunt fericit pentru acestă promovare, de asemenea mulțumesc LIU ORZA că îmi ești mereu alături, mă sfătuiești și mă încurajezi către podium”

    De unde s-a născut pasiunea pentru Motorsport și Anduranță?
    Cred ca este o trăsătura de familie , tatăl meu fiind fost pilot la rândul său.

    La ce vârstă ați început, dar și etapele din cariera voastră?
    La vârsta de 18 ani o dată cu obținerea permisului de conducere , am început cu participarea la etapele de DRAG RACE ulterior axându-mă pe DRIFT și ANDURANȚĂ. Asta nu înseamnă ca nu mai particip si la DRAG.

    De ce ați ales Motorsportul și Anduranța?
    Nu pot spune ca m-am axat strict pe anduranța , practic o fac din placere, si pentru ca nu am limite in ceea ce înseamna MOTORSPORT

    Care sunt obiectivele in acest campionat?
    Daca este sa vorbim despre obiective , țiind sa cred ca orice pilot nu doar eu, tinde să ajungă cel mai bun.

    Ne puteți descrie noțiunea de anduranță?
    Din punctul meu de vedere, anduranța o pot descrie ca o provocare in atingerea unor limite ușor extreme , aici fac referire la limite fizice si psihice .

    În Motorsport există și evenimente mai puțin plăcute, cum ați trecut peste ele?
    Evident ca in orice domeniu de activitate sunt si neplăceri! Personal nu pot zice ca am avut parte de neplăceri, si asta pentru că am o echipă tehnică bine organizată și profesionistă ceea ce este cel mai important lucru zic eu în acest sport.

    Puteți defini pasiunea despre anduranță?
    O definesc scurt : provocare și spirit competițional.

    Cum îi îndrumați pe cei care vor să înceapă în Motorsport ?
    În motorsport este greu atâta timp cât nu ai cunoștințe mecanice și zic asta pentru că așa mi-a fost si mie. Aici putem vorbi de două categorii de motorsport și anume: motorsport ca performanță și motorsport ca hobby. Eu recomand să se înceapă ca hobby nefiind necesar un buget foarte mare iar mai apoi o dată cu experiența acumulată să se gândească la performanță. Asta nu înseamnă că nu se poate începe direct cu performanța , atâta timp cât bugetul nu impune restricții totul este posibil dacă este și pasiune respectiv plăcere.

    Cum faceți față emoțiilor la linia de start?
    Sincer nu am emoții, consider că totul pleacă de la psihic , iar un psihic echilibrat este lipsit de emoții. Sunt de părere că emoțiile trebuie să fie pe podium nu la linia de start, probabil de aceea am avut reușite aproape de fiecare data.

    Latest Posts

    Ce a însemnat cursa de la Sochi pentru Racing Point

    Cursa lui Stroll s-a încheiat timpuriu, fără a fi vina lui, deoarece a fost lovit din spate și aruncat în zid. Acest lucru l-a...

    Juniorii Ferrari, Mick Schumacher și Callum Ilott, vor debuta în F1 la Eifel GP

    Mick Schumacher își va face debutul oficial în Formula 1 cu Alfa Romeo la Nurburgring, anunță Ferrari. Mick, fiul legendei de Formula 1 Michael...

    Grand Prix-ul Rusiei pentru cei de la Red Bull

    Verstappen a pierdut un loc după start după ce a ieșit larg din virajul 2, dar a recuperat poziția când Hamilton s-a oprit. De...

    MotoGP: Primul podium dublu pentru Suzuki din 2007

    Fabrica din Hamamatsu a avut motiv de sărbătoare în acest weekend-primul podium dublu, de la Misano din 2007. Suzuki Ecstar continuă să demonstreze că...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...