Latest Posts

Opmeer câștigă la COTA şi intră în luptă finală din F1 Esports Series Pro Championship

Vizualizări: 17916

Pilotul Mercedes Jarno Opmeer a ripostat în runda a 9-a a campionatului F1 Esports Series Pro din 2021, prezentat de Aramco, pentru a-și câștiga a treia victorie în 2021 și pentru a relua conducerea în Campionatul Piloților.

După o prezentare neobișnuită în Portimao și Zandvoort, Opmeer și-a adunat forma câștigătoare a titlului de anul trecut, în timp ce Circuit of The Americas a revenit în calendar.

Recapitulare Rundele 7 și 8

Victoria lui Opmeer a venit la momentul potrivit. A fi campion în exerciţiu are o povară grea – iar terminarea pe locul șapte și pe locul șase în ultimele două curse este considerată o performanță sub aşteptări.

Prima cursă a evenimentului de la Portimao l-a văzut pe Lucas Blakeley fugind cu victoria, creând un decalaj imens pentru cei din spatele lui și trecând linia înaintea meciului la mijlocul terenului pentru a obține a doua victorie din 2021.

Între timp, la Zandvoort, Dani Moreno a fost cel care s-a impus, luându-și prima victorie în F1 Esports și devenind al 12-lea pilot diferit care urcă pe podium.

Întoarcerea la COTA

Absent din calendarul 2020, Circuitul Americilor revine pentru acest sezon. Scena câștigării titlului lui Brendon Leigh în 2018, are o istorie decentă în F1 Esports și toți piloților apreciază asta.

Atât a fost dovedit în calificări, cu doar o miime de secundă împărțind primii doi. Nicolas Longuet a fost omul care a trecut pe locul 1, smulgând pole-ul pentru prima dată după runda 1, în fața lui Bari Boroumand.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

În afara liniei, Longuet a fost învins de rivalul său de la McLaren, când Boroumand a preluat conducerea cu anvelopele sale moi, cea mai mare parte a terenului începând cu cauciuc mediu. Lui Longuet i s-a alăturat curând și colegul utilizator de cauciuc moale, Brendon Leigh, care a început P10, dar care a ajuns pe locul al doilea până la începutul turului 4.

Totuși, startul a fost prea bun pentru a fi adevărat pentru pereche, care au fost colegi de garaj Mercedes în 2020. Longuet, pe care Leigh trecuse pe locul al doilea, l-a reîncărcat curând pentru locul 2, când a venit turul 7, chiar înainte de faza de oprire la boxe.

Trio-ul lider format din Boroumand, Longuet și Leigh au intrat în turul 9, la fel ca majoritatea grupului, lăsându-l pe David Tonizza să preia conducerea pentru scurt timp.

Înarmat cu anvelope medii proaspete, Frede Rasmussen a fost omul în mișcare și a făcut o depășire dublă uimitoare în turul 10 pentru a-i depăși pe Brendon Leigh și Lucas Blakelely și a urcat pe locul patru.

Ascendența lui Rasmussen a fost oglindită de Boroumand, care la scurt timp s-a trezit să renunțe la ordinea pe strategia nefăucită de soft-mediu. Fără nici un răspuns la aderența superioară a anvelopelor moi, Boroumand a scăpat de liderul cursei, în timp ce Opmeer s-a descurcat în turul 11, urmat rapid de Longuet doar câteva ture mai târziu.

Turul 15 a trecut, iar Rasmussen l-a retrogradat și mai mult pe Boroumand pe locul al patrulea, creând locurile pe podium pentru un sprint de confruntare către steag. Longuet părea mulțumit să stea în spatele lui Opmeer deocamdată, așteptând să efectueze o depășire obișnuită din ultimul tur, care a fost atât de eficientă în 2021. Longuet, totuși, abia aștepta, deoarece entuziasmul l-a învins și a sărit pe lângă Opmeer în penultimul tur.

Aceasta avea să fie distrugerea lui și, după un prim sector dezordonat, i-a lăsat fără să vrea pe Opmeer și pe Rasmussen să treacă în speranța de a câștiga DRS. Dar a greșit mișcarea și a fost neputincios să-i prindă din spate.

Opmeer a adus acasă a treia victorie din 2021, Rasmussen luând locul doi. Longuet a ajuns acasă pe locul al treilea, cu Boroumand menținând ferm locul patru, în ciuda dezavantajului său în cauciucuri. Restul punctelor au fost luate de Tonizza, Blakeley, Moreno, Alvaro Carreton, Marcel Kiefer și Sebastian Job.

Clasamentul

Opmeer este acum în fruntea clasamentului piloților cu 140 de puncte, dar este cu doar cinci puncte în fața celui mai apropiat rival Blakeley, cu 135. Rasmussen este apoi cu trei în urmă, ceea ce înseamnă că primii trei sunt despărțiți de doar opt puncte. Dani Moreno (82) și Bari Boroumand (80) sunt mai departe în lupta pentru locul patru, cu Marcel Kiefer la 67.

În clasamentul echipelor, Mercedes are 222 de puncte, oferindu-le un tampon frumos față de Red Bull, care se află la 199. Aston Martin (144) și Alpine (107) sunt celelalte două echipe care se despart în cifre triple, cu McLaren și FDA se luptă pentru locul cinci, cu 80 și, respectiv, 78 de puncte.

Mai multe ştiri despre F1 Esports Series Pro Championship găsiţi AICI!

Sursa: Formula 1
Photocredit: Formula 1
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Formula 1

Latest Posts

Don't Miss