More

    Latest Posts

    Hulkenberg: Mașinile 2022 sunt al naibii de rapide.

    Fanii nu trebuie să se îngrijoreze că Formula 1 va deveni mult mai lentă în 2022. Aceasta este vestea dată de Nico Hulkenberg, un fost pilot de F1 care acum este pilot oficial de rezervă și de simulator pentru Aston Martin F1.

    După ce a încercat mașina 2022 în simulator, el a raportat că așteptările de timpi pe tur cu până la 2-3 secunde pe tur mai mici decât anul trecut sunt departe de adevăr. „Din experiența mea inițială, noile mașini sunt al naibii de rapide și nu neapărat mai lente decât ultima generație”, a scris Hulkenberg pe LinkedIn. „Nici experiența de condus nu s-a schimbat prea mult, cel puțin în simulator”.

    Hulkenberg

    Ceea ce îl îngrijorează însă pe german este obiectivul Formulei 1 de a face cursele mai apropiate și mai interesante cu noile reguli tehnice radicale din 2022. „Vitezele de viraj sunt extrem de mari, așa că riscul de „aer murdar” este încă acolo și îmi este greu să îmi imaginez că va fi ușor să urmăresc confortabil o altă mașină la aceste viteze”, a declarat Hulkenberg. „Oricum, sper că vom fi surprinși pozitiv”.

    Se pare că, deși viteza în linie dreaptă ar putea fi ceva mai mică, parțial din cauza noului combustibil și a puterii mai mici a motorului, viteza fără precedent în viraje compensează această pierdere.

    Cu toate acestea, Dr. Helmut Marko de la Red Bull Racing raportează că puterea motorului – ca și performanța șasiului – va fi afectată în 2022 din cauza introducerii combustibilului E10. „Honda lucrează din greu la adaptare”, a declarat el pentru Auto Motor und Sport. „Ceea ce aud este pozitiv, dar performanța nu este aceeași ca în 2021”.

    Probabil că cel mai important lucru este ca echipele să fie foarte apropiate din punct de vedere al performanțelor, însă Stefano Domenicali, CEO-ul F1, avertizează că acest lucru ar putea să nu fie valabil la început. „Nu cred că va fi atât de strâns în prima cursă”, a declarat el pentru Sport1, minimizând riscul ca o echipă să fi găsit o „portiță” în stilul Brawn GP din 2009.

    Hulkenberg

    „Nu se știe niciodată, dar aș prefera ca una sau două echipe să fi luat o altă direcție de dezvoltare decât să fi găsit o portiță de scăpare”. „Cu toate acestea, cu restricțiile de dezvoltare și plafonul bugetar, decalajul ar trebui să se reducă mai repede”, a adăugat Domenicali.

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: LinkedIn - Niko Hulkenberg

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss