Fanii nu trebuie să se îngrijoreze că Formula 1 va deveni mult mai lentă în 2022. Aceasta este vestea dată de Nico Hulkenberg, un fost pilot de F1 care acum este pilot oficial de rezervă și de simulator pentru Aston Martin F1.
După ce a încercat mașina 2022 în simulator, el a raportat că așteptările de timpi pe tur cu până la 2-3 secunde pe tur mai mici decât anul trecut sunt departe de adevăr. „Din experiența mea inițială, noile mașini sunt al naibii de rapide și nu neapărat mai lente decât ultima generație”, a scris Hulkenberg pe LinkedIn. „Nici experiența de condus nu s-a schimbat prea mult, cel puțin în simulator”.
Ceea ce îl îngrijorează însă pe german este obiectivul Formulei 1 de a face cursele mai apropiate și mai interesante cu noile reguli tehnice radicale din 2022. „Vitezele de viraj sunt extrem de mari, așa că riscul de „aer murdar” este încă acolo și îmi este greu să îmi imaginez că va fi ușor să urmăresc confortabil o altă mașină la aceste viteze”, a declarat Hulkenberg. „Oricum, sper că vom fi surprinși pozitiv”.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Se pare că, deși viteza în linie dreaptă ar putea fi ceva mai mică, parțial din cauza noului combustibil și a puterii mai mici a motorului, viteza fără precedent în viraje compensează această pierdere.
Cu toate acestea, Dr. Helmut Marko de la Red Bull Racing raportează că puterea motorului – ca și performanța șasiului – va fi afectată în 2022 din cauza introducerii combustibilului E10. „Honda lucrează din greu la adaptare”, a declarat el pentru Auto Motor und Sport. „Ceea ce aud este pozitiv, dar performanța nu este aceeași ca în 2021”.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Probabil că cel mai important lucru este ca echipele să fie foarte apropiate din punct de vedere al performanțelor, însă Stefano Domenicali, CEO-ul F1, avertizează că acest lucru ar putea să nu fie valabil la început. „Nu cred că va fi atât de strâns în prima cursă”, a declarat el pentru Sport1, minimizând riscul ca o echipă să fi găsit o „portiță” în stilul Brawn GP din 2009.
„Nu se știe niciodată, dar aș prefera ca una sau două echipe să fi luat o altă direcție de dezvoltare decât să fi găsit o portiță de scăpare”. „Cu toate acestea, cu restricțiile de dezvoltare și plafonul bugetar, decalajul ar trebui să se reducă mai repede”, a adăugat Domenicali.
Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: LinkedIn - Niko HulkenbergPhotocredit: Getty Images
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.