More

    Latest Posts

    Joey Logano îl depășește pe Kyle Busch și câștigă la LA Coliseum

    Joey Logano a supraviețuit unei provocări dure din partea lui Kyle Busch și a câștigat cursa inaugurală Busch Light Clash de la Los Angeles Memorial Coliseum.

    Logano și Busch și s-au luptat în față practic întregul eveniment de 150 de tururi, dar Logano a preluat în sfârșit conducerea în turul 116, chiar înainte ca avertismentul să fie afișat pentru un accident în care au fost implicați Kyle Larson și Justin Haley. Logano a condus ultimele 35 de tururi în drumul său către victorie fără puncte, dar cu cinci tururi rămase, Busch se apropiase de bara de protecție din spate.

    Cu un tur rămas, Busch a ieșit la virajul 2 și a pierdut teren, permițându-i lui Logano să ia victoria cu .877 secunde. „Nu pot să cred că suntem aici la LA Coliseum și am obținut victoria cu vechiul Ford Mustang Shell – doar un eveniment uimitor”, a spus Logano. „Felicitări NASCAR – este doar un pas uriaș în industria noastră să facem asta; organizați o cursă uimitoare pentru toată lumea.

    „Sunt fără suflare. Sunt atât de încântat de asta, este o victorie mare. Soția mea va avea un copil mâine – al treilea – așa că este un weekend destul de mare pentru noi.” Logano a avut probleme la antrenamente sâmbătă, dar a reușit să câștige una dintre cele patru curse organizate duminică pentru a pregăti terenul pentru evenimentul principal. „Băieții care lucrau la mașină au făcut o treabă uimitoare găsind viteză când eram încet”, a spus el.

    „Am fost ieri pe locul 28 și am făcut câteva schimbări bune – am lucrat cu colegii noștri de echipă – cu Ryan Blaney foarte mult. „Vreau să-i salut pe Hudson, Jamison și soția mea, Brittany. Mă îndrept acasă imediat după asta. I-am spus, dacă ai copilul, eu plec imediat de aici, așa că nu cred că se întâmplă acum, dar acest lucru este special pentru a obține prima victorie Next Gen, prima victorie aici, în Coliseum. „Este una specială, așa că ne vom distra puțin și o să sărbătorim.”

    Cursa Clash din acest sezon a avut loc pe o altă pistă decât Daytona pentru prima dată din 1981 și pe un oval de asfalt de ¼ de milă construit de la zero, construit în interiorul emblematicului Colosseum. A fost, de asemenea, prima cursă competitivă pentru mașina NASCAR Next Generation din Cup Series, care este cea mai revoluționară iterație a mașinii de serie din istoria sportului.

    Austin Dillon a terminat al treilea, Erik Jones a fost al patrulea și campionul în serie Kyle Larson a terminat pe locul cinci. Completând top-10 au fost William Byron, Cole Custer, Christopher Bell, A.J. Allmendinger și Kevin Harvick.

    Logano

    Etapa 1

    Busch, care a început din pole în virtutea victoriei sale în prima cursă de duminică, a fost învins la linie în turul 1 de Tyler Reddick, acesta a preluat conducerea înapoi în turul 2, doar pentru a-l vedea pe Reddick reclamând-o în turul 3. Până în turul 25, Reddick a rămas în frunte, dar a fost urmat îndeaproape de Busch și Haley. Cu 25 de tururi rămase înainte de pauză, Reddick și-a menținut un avantaj constant față de Kyle Busch.

    În turul 64, Ricky Stenhouse Jr. a ocolit virajul 4 cu ajutorul lui Harrison Burton pentru a scoate o avertizare. Denny Hamlin a apărut în afara ritmului în același timp și și-a luat imediat Toyota numărul 11 ​​pe terenul interior. Echipa lui Hamlin a raportat o problemă la servodirecție și el nu va putea continua cursa. „Se pare că centura de servodirecție s-a desprins și a luat furtunul cu ea”, a spus Hamlin.

    Chiar înainte ca această cursă să revină la verde, Chase Briscoe a fost forțat să-și scoată numărul 14 de pe pistă, la fel ca și Reddick, care conducea cursa. Cursa a fost reluată în turul 64 cu Busch noul lider. Chase Elliott s-a învârtit în virajele 3 și 4 din turul 66 pentru a scoate o nouă avertizare. Cursa a revenit la verde la scurt timp după aceea, Busch încă conducând peste Logano. Ryan Preece a trebuit să înceapă cursa din spatele terenului din cauza ajustărilor neaprobate la numărul 15 după cursele heat.

    Joey Logano

    Etapa 2

    După pauză, mașinile au reluat din poziția în care primul segment s-a încheiat cu Busch în față, urmat de Logano, Haley și Byron. La reluare, Larson a folosit o mișcare pentru a prelua poziția a doua, în timp ce Logano a coborât pe locul trei. Cu 50 de tururi rămase, Busch se mutase la un avans de puțin mai mult de 1 secundă față de Logano, cu Larson pe locul trei.

    În turul 115, NASCAR a aruncat o avertizare în timp ce Blaney a căzut din ritm și trebuia să-și ducă Fordul numărul 12 în câmpul interior. Blaney fusese dat afară din drum de Jones. În timp ce se afla pe teren, Blaney și-a aruncat mașina HANS către numărul 43 al lui Jones. Când cursa a fost reluată, Busch a rămas în față, urmat de Logano și Larson.

    Un tur mai târziu, a fost afișată o atenționare după ce Larson și Haley au avut contact, care a trimis Chevrolet-ul nr. 31 al lui Haley în peretele din față, exact când Logano se deplasa în fața lui Busch pentru conducere. Cursa a fost reluată în turul 117, cu Logano în frunte. Cu 10 tururi rămase, Busch se apropiase de bara de protecție spate a lui Logano și încerca să recupereze conducerea.

    • Mai multe știri despre NASCAR găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss