More

    Latest Posts

    Green caută un nou contract cu o echipă de uzină după despărţirea de Audi

    Jamie Green spune că încă mai caută oportunități pentru a reveni la curse în 2022, după ce contractul său cu Audi s-a încheiat la sfârșitul lui 2020, după ce a pierdut un loc în DTM în acest sezon.

    Britanicul în vârstă de 39 de ani a fost un pilon al DTM timp de 16 sezoane între 2005 și 2020, obținând 17 victorii pentru Mercedes și Audi și terminând pe locul al doilea în clasament în 2015.

    Dar, de când contractul său cu fabrica Audi s-a încheiat la sfârșitul anului 2020, campionul din 2004 la Formula 3 Euroseries a concurat o singură dată pentru clientul Audi GT Sainteloc în 24 de ore de Spa.

    Cu toate acestea, Green insistă că nu se gândește la pensionare și a declarat pentru Motorsport.com că îşi caută în mod activ oportunități pentru un program regulat în cursele GT, după ce a făcut apariții sporadice în evenimentele GT World Challenge, Italian GT și ADAC GT Masters în afara programului său principal DTM în ultimii ani.

    „Nu mă retrag, nu am vrut să mă retrag și încă nu m-am pensionat”, a spus Green.

    „Sunt încă foarte pasionat de sportul cu motor, sunt încă în formă și încă sunt competitiv – am terminat pe podium în ultimele mele două curse DTM.

    „Nu știam ce se va întâmpla anul acesta. Speram să obțin un fel de rol în cadrul Audi pentru a continua cursele în GT-uri, dar Audi avea deja un grup mare de piloți de GT și erau destul de loiali acelor tipi, așa că asta însemna că nu exista nicio oportunitate acolo.

    „De atunci am fost în contact cu alți producători, dar sunt încă disponibil.

    „Mi-ar face plăcere să fac un program adecvat în cursele GT, în care să-mi pun dinții și să cunosc cu adevărat mașina.

    „Cred că, pentru că eram într-un Audi [la Spa], majoritatea oamenilor din padoc probabil s-au gândit, „oh, este încă sub contract cu Audi”, dar acesta a expirat de fapt la sfârșitul anului 2020.”

    Green este optimist că afluxul de producători care intră pe arena de curse de mașini sport pentru convergența din 2023 a Le Mans Hypercar și LMDh va oferi oportunități, în ciuda faptului că nu a concurat niciodată cu un prototip.

    Deși recunoaște că „LMDh este destul de departe”, el crede că experiența sa de a conduce mașini cu forță aerodinamică mare în DTM ar compensa orice deficiență în scenariile de curse cu mai multe clase.

    „În special până în 2017 am avut o forță aerodinamică semnificativă în DTM, m-am simțit întotdeauna foarte bine în mașinile cu aderență ridicată, așa că cred că mi-ar fi potrivit”, a spus el.

    „Dacă știi să folosești forța aerodinamică, atunci vei fi bine în orice mașină cu forță aerodinamică. Aș spune că probabil mi-ar fi mai ușor să mă adaptez la un prototip decât la o mașină GT.

    „Mașinile GT nu au multă forță aerodinamică și sunt mai grele și încă am putut să fiu competitiv în asta împotriva tipilor care stau în mașină 25 de weekenduri pe an, unii dintre ei în ultimii 10 ani.”

    Green a adăugat că modelul schimbat al DTM, care s-a îndepărtat de la o serie all-pro populată de echipe finanțate de producători la o serie pentru mașini GT3 cu echipe private, adesea finanțate parțial de piloţi plătitori, ar face puțin probabil să se întoarcă.

    Mai multe ştiri despre DTM găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss