More

    Latest Posts

    DTM anunță interzicerea completă a ordinelor de echipă pentru sezonul 2022

    DTM a anunțat interzicerea completă a ordinelor de echipă înainte de sezonul 2022, avertizând că oricine încearcă să influențeze artificial rezultatele riscă excluderea din campionat.

    Primul sezon în conformitate cu regulile GT3 s-a încheiat în circumstanțe controversate anul trecut, după ce Mercedes a orchestrat un schimb între cei trei piloți din frunte pe Norisring, cerându-i lui Lucas Auer și Philip Ellis să încetinească și să-i facă loc lui Maximilian Gotz, aspirant la campionat.

    Acest lucru i-a permis lui Gotz, care era la 22 de puncte de liderul clasamentului, Liam Lawson, îndreptându-se spre finală, să treacă și să câștige un titlu improbabil.

    Imediat după cursă, șeful DTM, Gerhard Berger, a promis o soluție pentru 2022, sugerând că ordinele de echipelor vor fi interzise din nou după ce seria a considerat anterior că o astfel de regulă nu ar fi necesară în ceea ce este acum o serie bazată pe clienți. Interdicția ordinelor de echipă a fost acum confirmată de serie.

    „Echipele și piloții care influențează acțiunea cursei printr-un ordin de echipă, se pot confrunta cu excluderea din campionat în viitor”, se arată într-un comunicat de presă.

    Deși DTM nu a menționat în mod explicit ce anume li se va interzice echipelor în aceeași declarație, o copie a regulamentelor sportive trimisă organismului de conducere al sporturilor cu motor din Germania pentru aprobare afirmă că „niciun sponsor, furnizor, companie sau afiliat, inclusiv orice producător (marcă), importator sau agent al acestora, are permisiunea de a contracta, de a impune sau de a încerca să impună un ordin de echipă oricărui pilot sau participant.”

    DTM

    Pe lângă interzicerea totală a comenzilor de echipă, DTM a anunțat alte câteva modificări ale regulamentelor sportive pentru 2022, când seria așteaptă cel puțin 25 de înscrieri cu normă întreagă – în creștere de la 19 în 2021.

    Ca parte a unei noi reguli, maximum doi mecanici trebuie să schimbe anvelopele de pe puntea din spate înainte de a putea fi schimbate roțile din față.

    Regula a fost introdusă ca răspuns la tehnica radicală a AF Corse în 2022, în care un mecanic ar scoate mai întâi anvelopa din față, sprintează pe cealaltă parte pentru a efectua o schimbare completă a roții din spate, înainte de a pune o nouă roată în față.

    Această tehnică nu a putut fi adoptată de echipele care conduc mașini de la BMW, Audi și Lamborghini, deoarece mașinile lor omologate nu vin cu un inel de blocare atașat la roți.

    DTM a adăugat că va permite acum echipelor să își finalizeze opririle obligatorii sub mașina de siguranță, eliminând astfel orice risc cu care s-ar putea confrunta prin prelungirea perioadei de deschidere.

    Au fost făcute modificări și la procedura de start, directorul cursei – și nu pilotul principal – determinând momentul începerii cursei în timpul unui start rulant. Conform reglementărilor anterioare, DTM prevedea un „coridorul de start”, un scurt pasaj pe pistă care se întinde de la rândul 10 de pe grilă până la linia de start.

    „După intrarea pe coridorul de start, liderul poate accelera oricând. Depășirea liderului este permisă de pe linia de start.”

    De asemenea, categoria germană va acorda un punct pentru cel mai rapid tur în 2022, similar cu Formula 1 și Formula E. De asemenea, s-a mai spus că Balance of Performance (BoP) poate fi acum ajustat în orice moment și până la ultima cursă a sezonului pentru a permite orice ajustări.

    • Mai multe ştiri despre DTM găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss