Lucas Auer și BMW au ajuns la un acord comun de a se despărți, după numai un singur an în care au concurat împreună în DTM.
Auer s-a alăturat lui BMW ca pilot de uzină anul trecut, pentru a reveni la DTM, unde anterior concurase pentru producătorul rival, Mercedes, până la sfârșitul programului său în 2018.
Pilotul austriac a obținut prima victorie de sezon a mărcii, la Lausitzring, conducând cu 1-2 în fața lui Timo Glock și a adăugat un al doilea podium la Zolder, mai târziu în acel an. Cu toate acestea, forma inconsecventă a însemnat că a terminat campania pe locul 12 în clasament, doar înaintea lui Philipp Eng.
Cu DTM îndepărtându-se de regulile Class One în 2021, pentru o formulă GT3 bazată pe private, participarea BMW la serie rămâne puțin probabilă, până când noul său GT3 M4 va fi omologat în septembrie, ceea ce l-ar fi lăsat pe Auer fără opțiunea de a rămâne în serie anul acesta.
BMW și-a redus, de asemenea, implicarea în Campionatul IMSA WeatherTech SportsCar la doar patru curse, care constituie Cupa Michelin Endurance, în timp ce programul său de Formula E se va încheia la sfârșitul sezonului 2020/21.
Auer a spus că el și BMW s-au despărțit în condiții amiabile, invocând totuși incapacitatea lor de a pune la punct un program pentru sezonul 2021.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
“Când am fost de acord să lucrăm împreună la începutul anului trecut, accentul a fost pus pe viitor”, a spus Auer. „Concentrarea mea și a BMW Motorsport a fost în mod clar pe DTM. Am avut apoi un sezon palpitant și uneori dificil – în principal din cauza coronavirusului, desigur. Cu toate acestea, am reușit să obțin o victorie și un podium.”
„Datorită restructurării DTM după retragerea anunțată de Audi, situația a trebuit reevaluată. S-au purtat multe discuții și a trebuit să ajungem la concluzia că nu reușim să găsim o soluție optimă pentru ambele părți în ceea ce privește orientarea spre viitor. De aceea am decis să punem în mod prematur capăt cooperării noastre. Scopul meu este foarte clar: vreau să concurez pentru victorii într-un campionat de top anul acesta.”
Auer a lipsit, de asemenea, de la deschiderea sezonului IMSA, Daytona 24 Hours, weekendul trecut, unde BMW a chemat trei dintre piloții DTM din 2020, Marco Wittmann, Glock și Eng, pentru a-și îmbunătăți distribuția.
Tânărul de 26 de ani, care a participat la Super Formula cu sprijinul Red Bull în 2019, înainte de a se realătura echipei DTM, a testat și mașina BMW Formula E anul trecut, însă producătorul german l-a desemnat pe Jake Dennis să ocupe locul eliberat de Alexander Sims.
Sursa: BMW MotorsportPhotocredit: BMW Motorsport
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.