Cu patru ore complete la Cursa de 24 de ore de SPA din 2020, Marco Mapelli a avut un avans de 3,7 secunde în Lamborghini-ul său, nr. 63 Orange1 FFF. În întuneric și ploaie ușoară, cinci mărci diferite au ocupat primele cinci poziții.
Lamborghini-ul nr. 63 a preluat locul de top în timpul celei de-a doua runde de oprire la boxe, care a avut loc imediat după a doua oră. Marco Mapelli a preluat conducerea lui Dennis Lind, în timp ce fostul lider Raffaele Marciello a rămas la volanul Mercedes-AMG-ului nr. 88 și a petrecut majoritatea celei de-a treia ore urmărindu-l pe compatriotul său.
Cu puțin înainte de marcajul de trei ore, mașina WRT a echipei belgiene Audi Club Team nr. 32 a lui Charles Weerts s-a învârtit la Bruxelles după ce a luat contact cu BMW Walkenhorst nr. 34. Acest lucru a necesitat un steag galben și o mașină de siguranță. Cursele s-au reluat cu puțin timp înainte de ora 19:20 CEST, iar primii concurenți au fost separați cu doar câteva secunde.

Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Mapelli a reușit să se îndepărteze de Felipe Fraga, care preluase conducerea lui Marciello în Mercedes-AMG-ul nr. 88. Michael Christensen s-a clasat pe locul al treilea în Porsche-ul nr. 47 KCMG, la doar 0,8 secunde de Fraga, în timp ce Dries Vanthoor (nr. 31 Audi Sport Team WRT) a fost cu încă 1,6 de restanțe. La a patra oră, puțin peste șase secunde i-au separat pe primii patru concurenți.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Barwell Lamborghini nr. 78 a continuat să conducă Cupa de Argint. Patrick Kujala, care a preluat volanul la trei ore, a avut un avantaj de opt secunde față de Mercedes-AMG nr. 5 HRT. Aceeași echipă a ocupat și Pro-Am cu mașina sa nr. 77, care, după patru ore l-a avut la volan pe Ricky Collard. În clasamentul Am Cup, Herberth Porsche-ul nr. 918 a deținut avantajul, în ciuda unei penalizări pentru abuzarea limitelor de pistă.
Nr. 55 Attempto Audi a devenit prima retragere a cursei în a treia oră. Mașina a ieșit de la boxe după incidentul său timpuriu, dar a reușit doar câteva ture înainte de a se retrage definitiv în garaj, în timp ce Lamborghini-ul nr. 19 FFF a fost și el retras în urma accidentului său anterior. Audi-ul nr. 32 WRT a fost eliminat prin coliziunea sa cu BMW-ul nr. 34, pentru care Walkenhorst-run M6 a primit tractare.
Sursa:Photocredit:
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.