More

    Latest Posts

    Update după 4 ore- SPA 2020: Mapelli conduce cursa în Lamborghini-ul Orange1 FFF

    Cu patru ore complete la Cursa de 24 de ore de SPA din 2020, Marco Mapelli a avut un avans de 3,7 secunde în Lamborghini-ul său,  nr. 63 Orange1 FFF. În întuneric și ploaie ușoară, cinci mărci diferite au ocupat primele cinci poziții.

    Lamborghini-ul nr. 63 a preluat locul de top în timpul celei de-a doua runde de oprire la boxe, care a avut loc imediat după a doua oră. Marco Mapelli a preluat conducerea lui Dennis Lind, în timp ce fostul lider Raffaele Marciello a rămas la volanul Mercedes-AMG-ului nr. 88 și a petrecut majoritatea celei de-a treia ore urmărindu-l pe compatriotul său.

    Cu puțin înainte de marcajul de trei ore, mașina WRT a echipei belgiene Audi Club Team nr. 32 a lui Charles Weerts s-a învârtit la Bruxelles după ce a luat contact cu BMW Walkenhorst nr. 34. Acest lucru a necesitat un steag galben și o mașină de siguranță. Cursele s-au reluat cu puțin timp înainte de ora 19:20 CEST, iar primii concurenți au fost separați cu doar câteva secunde.

    Mapelli a reușit să se îndepărteze de Felipe Fraga, care preluase conducerea lui Marciello în Mercedes-AMG-ul nr. 88. Michael Christensen s-a clasat pe locul al treilea în Porsche-ul nr. 47 KCMG, la doar 0,8 secunde de Fraga, în timp ce Dries Vanthoor (nr. 31 Audi Sport Team WRT) a fost cu încă 1,6 de restanțe. La a patra oră, puțin peste șase secunde i-au separat pe primii patru concurenți.

    Barwell Lamborghini nr. 78 a continuat să conducă Cupa de Argint. Patrick Kujala, care a preluat volanul la trei ore, a avut un avantaj de opt secunde față de Mercedes-AMG nr. 5 HRT. Aceeași echipă a ocupat și Pro-Am cu mașina sa nr. 77, care, după patru ore l-a avut la volan pe Ricky Collard. În clasamentul Am Cup, Herberth Porsche-ul nr. 918 a deținut avantajul, în ciuda unei penalizări pentru abuzarea limitelor de pistă.

    Nr. 55 Attempto Audi a devenit prima retragere a cursei în a treia oră. Mașina a ieșit de la boxe după incidentul său timpuriu, dar a reușit doar câteva ture înainte de a se retrage definitiv în garaj, în timp ce Lamborghini-ul nr. 19 FFF a fost și el retras în urma accidentului său anterior. Audi-ul nr. 32 WRT a fost eliminat prin coliziunea sa cu BMW-ul nr. 34, pentru care Walkenhorst-run M6 a primit tractare.

    Sursa:
    Photocredit:

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Latest Posts

    Don't Miss