More

    Latest Posts

    Toyota se gândește să renunțe la conceptul Supra cu forță aerodinamică redusă

    Toyota a sugerat că ar putea trece la un concept de forță aerodinamică mai mare pentru versiunea 2022 a challenger-ului său GR Supra SUPER GT.

    De la introducerea sa anul trecut în locul lui Lexus LC, GR Supra a fost renumită pentru măiestria sa în linie dreaptă datorită formei sale joase și elegante în comparație cu cei doi rivali ai GT500, Honda NSX-GT și Nissan GT-R.

    Acest lucru a produs rezultate mixte pe circuite mai tehnice, dar a condus la dominaţia Toyota adesea pe locul său de origine, Fuji Speedway, iar în decizia titlului din weekendul trecut, echipajele GR Supra au obținut primele cinci locuri.

    Cu perechea TOM Yuhi Sekiguchi și Sho Tsuboi câștigând acea cursă, a fost suficient pentru a anula avantajul confortabil de puncte al Honda înainte de cursă și pentru a oferi Toyota un prim titlu GT500 folosind plăcuța de identificare „Supra” din 2005.

    Pentru 2022, înghețarea actuală a aerodinamicii GT500 va fi ridicată, atât Nissan, cât și Honda profitând de această relaxare pentru a introduce modele de caroserie nou-nouțe cu noul „Z” și, respectiv, NSX Type S.

    Deși Toyota nu va avea un model complet nou, va putea actualiza caroseria GR Supra în încercarea de a-și îmbunătăți competitivitatea.

    Toyota

    Directorul general de dezvoltare și personalizare Toyota (TCD) pentru dezvoltarea vehiculelor, Kazumoto Yuasa, a spus că evoluția proastă a GR Supra la mijlocul sezonului ar putea determina o regândire a conceptului mașinii pentru 2022.

    „A avea un avantaj în ceea ce privește viteza maximă [la Fuji] înseamnă că nu avem un avantaj pe alte circuite”, a declarat Yuasa. „Există multe moduri de a concura.

    „Vreau să analizez, de exemplu, ce s-ar întâmpla dacă am avea aceeași viteză maximă [ca și ceilalți producători], pentru anul viitor.

    „Lucrăm de ceva vreme la mașina de anul viitor, dar probabil că rivalii noștri vor progresa, așa că vom fi cu ochii pe ei și vom face tot posibilul în testele din extrasezon pentru a crea o mașină care să poată câștiga runda de deschidere a sezonului viitor.”

    Victoria de la Fuji a Toyota a fost doar a doua victorie a sezonului 2021, prima venind în deschiderea sezonului de la Okayama cu perechea Rookie Racing Kenta Yamashita și Kazuya Oshima.

    Yamashita, care a terminat pe locul al patrulea în campionat alături de Oshima, cu un loc al treilea la Fuji, a mai spus că speră că GR Supra poate primi mai multă forță aerodinamică pentru 2022.

    „Nivelul de forță aerodinamică pare să nu fie la fel de bun ca Honda și Nissan”, a declarat Yamashita. „Așadar, la forță ridicată este foarte dificil pentru noi.

    „Este greu să încălziți corect anvelopele și chiar și trecerea pe lângă mașinile GT300 poate fi uneori dificilă în comparație cu Honda. La Fuji nu este nicio problemă să ai mai puțină forță aerodinamică, dar pe alte piste este un dezavantaj.

    „Poate că putem crește forța aerodinamică și ne vom deplasa în direcția celorlalți.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul de SUPER GT găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss