Latest Posts

24h Nürburgring 2023: Frikadelli-Ferrari zboară spre victoria la generală.

Vizualizări: 36203

24h Nürburgring 2023: Frikadelli Racing câștigă cursa de 24 de ore de la Nürburgring 2023. Prima victorie pentru Ferrari. Un nou record de distanță și de tur la clasicul din munții Eifel.

Frikadelli-Ferrari a câștigat cea de-a 51-a ediție a cursei de 24 de ore de la Nürburgring și a asigurat prima victorie a unei mașini de curse italiene în istoria clasicei curse de la Eifel. Pentru eroii locali de la Frikadelli Racing cu Ferrari 296 GT3 #30 (Earl Bamber, Nicky Catsburg, David Pittard, și Felipe Fernandez Laser) a fost prima victorie la general și cel mai bun rezultat din 2008, când Sabine Schmitz, șeful echipei Klaus Abbelen, Kenneth Heyer și Dr. Edgar Althoff au terminat pe locul al treilea cu BMW-ul.

24h, Nurburgring, Frikadelli

Frikadelli Racing a obținut prima victorie a unei mărci non-germane din 2002 (Zakspeed-Viper), precum și prima victorie a unei echipe private de la ultimul triumf Zakspeed-Viper, după un nou record de 162 de tururi (4.111,236 km) cu pilotul final Pittard. Cu cvartetul echipei Frikadelli Racing dominând cursa de pe poziția a patra pe grilă, Ferrari a putut sărbători, de asemenea, prima victorie de 24 de ore a noului Ferrari 296 GT3 dezvoltat.

235.000 de spectatori au urmărit la fața locului weekendul de curse. „Nu se poate exprima în cuvinte”, a aplaudat Klaus Abbelen, șeful echipei. „Este minunat! 200 de tensiune arterială, aș spune eu. Dar, în afară de asta, sunt bine”.

24h, Nurburgring, Frikadelli

ROWE-BMW: De la spate până pe podium
La final, după 24 de ore, avansul echipei Frikadelli-Ferrari față de echipajul #98 ROWE-BMW (Marco Wittmann, Sheldon van der Linde, Dries Vanthoor, și Maxime Martin) cu pilotul final Vanthoor era de 29,911 secunde. Echipa de uzină BMW cu cei doi campioni DTM, Wittmann și van der Linde, a ratat a doua victorie la general după 2020, precum și a 21-a pentru constructorul auto din Munchen. BMW M4 GT3 a reușit o recuperare strălucită de pe locul 31 pe grilă.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Într-o cursă cu numeroase abandonuri și multe pene în clasa SP9 capabilă de victoria generală, echipajul #4 Mercedes-AMG Team Bilstein (Raffaele Marciello, Luca Stolz, și Philip Ellis) a terminat pe locul trei pe podium, la 1:44,311 minute. Marciello, asul AMG, a oferit vineri pole position pentru Mercedes-AMG GT3 cu asistență HRT și s-a luptat pentru a reveni după o penalizare timpurie de 30 de secunde pentru o infracțiune la oprirea la boxe.

24h, Nurburgring, Frikadelli

Manthey-Porsche s-a retras mai devreme după probleme
Celelalte poziții din top 10: Mercedes Team GetSpeed a ratat al doilea podium consecutiv pe Nürburgring, cu Mercedes-AMG GT3 #2 (Christodoulou, Götz, Schiller) pe locul patru. Cel mai bine clasat Porsche, sub forma Porsche 911 GT3 R #96 de la Rutronik (Olsen, Cairoli, Andlauer), nu a trecut de locul cinci. Concurentul la victorie Manthey-Porsche a retras duminică seară, la începutul cursei, mașina #911 Grello, după o pană și alte probleme pe teren.

Legends-Audi a ratat de puțin top 10
Câștigătorul de anul trecut, Audi Sport, de asemenea, nu a jucat niciun rol în lupta acerbă pentru victoria generală în anul în care compania a împlinit 40 de ani. Fiind cel mai bine plasat reprezentant al celor patru inele, Audi R8 LMS GT3 nr. 39 al echipei Audi Sport Team Land (Haase, Mies, Niederhauser) a terminat pe locul șase. Apreciatul Audi Legends condus de foștii campioni DTM Timo Scheider, Mike Rockenfeller și Martin Tomczyk a terminat pe locul al doisprezecelea.

24h, Nurburgring, Frikadelli

Ultima cursă de 24 de ore la Nürburgring pentru șeful Phoenix, Ernst Moser.
Audi Legends nr. 40 înscrisă de Scherer Sport PHX a fost a doua cea mai bună mașină a echipei conduse de șeful de echipă Ernst Moser, în vârstă de 62 de ani, care se va retrage de la cârma Phoenix la sfârșitul anului, după șase victorii în 24h. Cu Audi-ul #16 al echipei Scherer Sport PHX (Schramm, Beretta, Winkelhock, Feller) pe locul 11, celelalte R8-uri Scherer cu numerele de start #1 și #5 s-au accidentat la scurt timp unul de celălalt după ce au alunecat pe o pistă cu ulei.

24h Nürburgring: Ferrari stabilește un nou record pe tur de circuit
Echipa WTM by Rinaldi Racing (#20 Weiss, Krumbach, Keilwitz, Dontje) a asigurat un nou rezultat în top 10 pentru noul Ferrari 296 GT3 cu locul șapte. Daniel Keilwitz a demonstrat în mod impresionant viteza remarcabilă a mașinii sport de la Maranello cu un nou record pe tur (8:08,006 minute) duminică dimineața devreme. În cel mai bun tur al său, Ferrari a fost cu peste trei secunde mai rapid decât restul plutonului.

Locul al optulea a revenit echipei Mercedes-AMG Team Bilstein #6 în jurul fostului pilot DTM și proprietar al echipei Hubert Haupt, care a împărțit Mercedes-AMG GT3 cu pilotul final Arjun Maini și Jordan Love.

24h, Nurburgring, Frikadelli

Abt Lamborghini în top 10 după o cursă de recuperare
În spatele celor de la HRT-Mercedes, Abt Sportsline, care a revenit pe Nordschleife, a terminat pe locul nouă. Lamborghini Huracan GT3 Evo2 nr. 27 al lui Kelvin van der Linde, câștigătorul de anul trecut, precum și Nicki Thiim și piloții de uzină Lambo Marco Mapelli și Jordan Pepper s-au luptat pentru a reveni din coada plutonului în grupul de frunte, după ce au suferit mai multe pene la începutul cursei.

Al doilea Lamborghini GT3 de pe grila de start, modelul Evo1 de la Konrad Motorsport, a reușit să parcurgă doar 94 de tururi după ce a avut probleme. Porsche-ul #44 al echipei Falken Motorsports (Eriksson, Heinemann, Menzel, Ragginger) a completat top 10. Favoritul fanilor, Opel Manta, a văzut steagul cu pătrățele la cea de-a 45-a cursă de 24h a fostului șef al departamentului de motorsport Opel, Volker Strycek, în ciuda unei schimbări a punții spate între timp.

24h, Nurburgring, Frikadelli

Un alt favorit al fanilor, un Dacia Logan lipsit de puterea și cu un aspect destul de curios in comparație cu restul grilei, a avut o soartă diferită: Dacia Loganul s-a prăbușit puternic după o coliziune cu Porsche 911 GT3 R echipei Dinamic cu nr. 54. „Mașina noastră este moartă și ireparabilă! Deci cu asta proiectul Dacia este mort”, a raportat echipa Olli’s Garage.

  • Mai multe știri despre Campionate de Anduranța găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media / Motorsport Magazin
Photocredit: Luc Depiesse Photography
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media / Motorsport Magazin

Latest Posts

Don't Miss