O altă victimă potențială a crizei economice cauzate de pandemia de COVID-19 ar fi putut fi o versiune GT3 a recent lansatului Maserati MC20 Supercar.
Când a fost dezvăluită noua mașină, s-a speculat că o versiune de curse era în proces de dezvoltare, dar s-a confirmat că un plan inițial pentru a produce o versiune omologată GT3 a mașinii cu motor V6 dublu turbo, a fost deocamdată amânat.
Dacă planul MC20 ar fi mers înainte, ar fi fost al treilea model Maserati omologat pentru GT3, cu Maserati Coup Grand Sportif Light, un adoptator timpuriu în 2006, bazat pe 3200 GT și ulterior modelul Maserati GranTurismo, omologat în clasă de către echipa elvețiană ca fiind MC GT3, cu motor V8, care a concurat scurt în GT Open.
Maserati are, de asemenea, o istorie de producție, atât cu platformele 4200GT, cât și cu cele ale GranTurismo, prezentate într-o varietate de serii de pe tot globul până la sfârșitul anului 2015, după care câteva dintre mașinile ex-Trofeo au fost refăcute ca și intrări GT4.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Photocredit: Maserati Motorsport
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.