More

    Latest Posts

    Șeful IMSA: Regulile LMDh pot crea o „bătălie istorică”

    Ar putea exista „o grilă completă de prototipuri” în Campionatul IMSA SportsCar din 2023, când vor fi introduse noile reguli LMDh, spune președintele John Doonan.

    În urma deciziei Audi de a construi o mașină LMDh, iar Porsche a confirmat săptămâna aceasta că va ataca IMSA și WEC în 2023, Doonan este încântat de perspective – și spune că vor mai fi vești bune în prima parte a sezonului viitor.

    “Vrei să fie modelul de afaceri potrivit, dar cealaltă piesă este atunci când îi faci pe oameni să meargă până la capăt și să-și asume un angajament”, a spus Doonan. „Nu știu dacă va fi înainte de sfârșitul anului, dar cu siguranță în primul trimestru al anului 2021, cu degetele încrucișate, vom mai avea câteva anunțuri.

    „Unul dintre lucrurile care ne-au făcut pe toți atât de fericiți și mândri de LMDh este că emulează ceea ce producătorii și-au dorit de ceva vreme. Emulează ceea ce și-a dorit publicul nostru de ceva vreme, iar aceasta este capacitatea celor mai buni piloți, a celor mai buni producători și a celor mai bune mașini de a concura pe o scenă globală în și în spatele aceluiași set de reguli. Nu s-au luat decizii în vid. A fost un fel de„ toate cărțile la vedere ”, însemnând că ACO și IMSA, constructorii de șasiu de la LMP2 – Dallara, Ligier, Multimatic și ORECA – și toată lumea din jurul mesei a avut în minte să facă ceea ce este cel mai bine pentru acest sport. ”

    Doonan a spus că peste o duzină de producători au fost implicați în discuțiile despre LMDh și se așteaptă ca mai mulți să se alăture lui Porsche și Audi pentru a se angaja în clasă. Acura, Cadillac și Mazda sunt în prezent reprezentate în clasa DPi și încă din 2019 a fost implicată și Nissan.

    „Mai mulți alții au indicat că înaintează procesul de aprobare”, a remarcat Doonan. „[Asta] ne dă tuturor speranță că, în 2023, ar putea exista o rețea completă de prototipuri care să reprezinte mulți producători. Până în prezent, tabelul grupurilor de lucru a fost de aproximativ 15 producători. Aveți ocazia de a avea o bătălie istorică pe front. Dacă aveți 15 producători la masă și ați obținut chiar și numai 50% din acest tip de participare? Este pozitiv. Foarte pozitiv.”

    Sursa: IMSA SportsCar
    Photocredit: IMSA SportsCar

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    IMSA SportsCar

    Latest Posts

    Don't Miss