More

    Latest Posts

    Rockenfeller țintește un loc în IMSA după ce a părăsit Audi.

    Mike Rockenfeller țintește un loc de pilot cu normă întreagă în IMSA WeatherTech SportsCar Championship la intrarea în vigoare a regulamentelor LMDh în 2023, după ce a părăsit echipajul de uzină Audi pentru a urma o carieră în cursele de anduranță.

    Deși este cunoscut mai ales pentru isprăvile sale în DTM cu Audi, Rockenfeller concurează de aproape două decenii în competiții de anduranță importante de ambele părți ale Atlanticului, câștigând atât Le Mans 24 de ore, cât și Daytona 24 de ore într-un singur an calendaristic, în 2010. Pilotul german a pus capăt carierei sale strălucitoare în DTM după 15 sezoane consecutive în 2021, lăsând să se înțeleagă cu tărie că își vede viitorul în cursele de prototipuri pe distanțe lungi și nu în mașinile GT3.

    Ca un prim pas spre acest obiectiv, Rockenfeller s-a alăturat echipei Action Express Racing pentru cele patru mari curse de anduranță IMSA din 2022, conducând al doilea Cadillac DPi V.R. al echipei alături de Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez, plus Jimmie Johnson la Daytona. Aceasta a marcat continuarea relației sale cu General Motors, după ce a reprezentat atât mărcile Cadillac, cât și Chevrolet de-a lungul anilor în SUA.

    Rockenfeller, IMSA

    Rockenfeller a declarat că acum urmărește să își mărească legăturile cu Cadillac, care lucrează în prezent la un concurent LMDh construit de Dallara, dar nu a exclus posibilitatea de a concura pentru un alt producător în noua clasă GTP a IMSA în 2023. „LMDh este atrăgător, cu siguranță. Obiectivul meu este să pilotez în IMSA anul viitor cu normă întreagă”, a declarat Rockenfeller presei.

    „Voi profita de cea mai bună oportunitate. În acest moment sunt super fericit să conduc un Cadillac și aș fi, de asemenea, super fericit să conduc un Cadillac în viitor, dar există și alți producători care vin, desigur, cred că BMW este unul foarte interesant. În cele din urmă, nu este 100% în mâinile mele. Mai întâi trebuie să am oferte pe masă pentru a face o alegere. Dar este clar că este ceva ce aștept cu nerăbdare. Sunt fericit cu Cadillac, dar cu siguranță IMSA ar fi programul meu preferat”.

    Rockenfeller a avut de îndurat două curse dificile la începutul sezonului IMSA din cauza unor factori care nu au depins de el, Cadillac-ul #56 terminând pe locurile cinci și șase la Daytona și, respectiv, Sebring, în clasa DPi cu șapte mașini. În deschiderea sezonului de la Daytona, Johnson s-a ciocnit cu o mașină GT în virajul 3 și a pierdut 23 de tururi la boxe pentru reparații, în timp ce o problemă la frâne a distrus șansele echipei de a obține un rezultat bun la Sebring luna trecută.

    Rockenfeller, IMSA

    Rockenfeller a recunoscut că a fost greu de acceptat seria de ghinion care a lovit echipajul #56 în primele două runde, temându-se că aceasta ar putea afecta capacitatea sa de a obține un loc de top în IMSA în sezonul următor.

    „Sunt foarte frustrat, după cum vă puteți imagina”, a declarat pilotul de 38 de ani. „Când faci doar patru curse în IMSA și două dintre ele s-au dus și au fost foarte proaste. Cea în care poți spune că este vina noastră, Jimmie a avut un incident, dar totuși a fost una cu ghinion. Ar fi putut merge mult mai bine. Cu siguranță am fi luptat cel puțin pentru podium”.

    „Și la Sebring același lucru. Încerci să o ții întreagă, să faci o cursă bună, să-ți găsești ritmul. Eram fericit, făceam timpi buni pe tur în mașină. Și, dintr-o dată, frâna a început să fumege. Dar atunci nu te gândești că chestia asta ar putea ceda, iar apoi am avut o defecțiune la frâne cu două sau trei ore înainte de steagul cu carouri și cursa s-a terminat. Foarte frustrant”.

    Rockenfeller, IMSA

    „50% [din curse] au fost proaste și tot nu am obținut niciun rezultat. Totuși, mă uit la mine însumi. Am nevoie de rezultate pentru a obține, să sperăm, o unitate bună pentru anul viitor. Pe de altă parte, mă uit la timpii pe tur, mă uit la propria mea performanță, dacă am făcut vreo greșeală, ce am făcut echipei și cum a mers mișcarea mea. Așa că sunt mulțumit de acest gen de lucruri. Așa că sper că oamenii vor recunoaște asta. La sfârșitul zilei, asta e tot ce pot face”.

    • Mai multe știri despre Campionate de Anduranța găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss