More

    Latest Posts

    Red Bull va regândi DRS-ul super-ușor pentru Monaco.

    Echipa Red Bull Racing și Campionul mondial Max Verstappen a depășit un deficit important de puncte la începutul sezonului în fața lui Charles Leclerc, de la echipa Scuderia Ferrari, pentru a prelua conducerea campionatului mondial al piloților din 2022.

    „După al doilea abandon, ați spus cu toții că s-a terminat pentru noi, a declarat Helmut Marko, de la echipa Red Bull Racing, reporterilor de la Barcelona. Dar am spus atunci că mai avem încă multe curse de disputat și că vom lovi din nou”. Marele câștig de puncte din Spania, cu o dublă Red Bull Racing, a fost, desigur, ajutat de un abandon din cauza motorului pentru Charles Leclerc, cel care s-a clasat în Pole-Position, și de o altă cursă dificilă pentru Sergio Perez.

    Red Bull

    Deși dezamăgiți, atât Charles Leclerc, cât și șeful echipei, Mattia Binotto, au privit și partea bună a lucrurilor, după ce Scuderia Ferrari a introdus îmbunătățiri cheie în Spania. „Când avem astfel de performanțe pe un circuit precum Barcelona, arată că nu am avut doar o mașină bună la începutul sezonului”, a declarat Mattia Binotto. „Am avut probleme astăzi, așa cum a avut Max Verstappen la începutul sezonului. Se poate întâmpla. Dar campionatul este cu adevărat abia la început acum”.

    Echipa Red Bull Racing a avut, de asemenea, probleme duminică, deoarece s-a dovedit că DRS-ul său care s-a comportat greșit pe tot parcursul weekend-ului s-a datorat unui mecanism DRS nou și mai ușor care nu a fost pus în funcțiune pe mașina soră a lui Sergio Perez. „În acest ritm de dezvoltare, nu poți construi totul pentru două mașini la început”, a insistat Helmut Marko. „Când ai o greutate, trebuie să începi să faci piese mai ușoare și am ajuns la o limită. Atunci piesele se îndoaie sau nu mai au rigiditate”.

    Red Bull

    „Așa că este un drum pe sârmă”, a recunoscut el, adăugând că echipa trebuie să se gândească la „vom fi mai siguri” pentru următoarea cursă de la Monaco. „Două kilograme în plus sau în minus nu fac diferența la Monte Carlo”, a spus Helmut Marko. Scuderia Ferrari a fost, de asemenea, cu ochii pe rapoartele conform cărora combustibilul echipei Red Bull Racing a fost scăzut ilegal înainte de cursa de la Barcelona, dar Mattia Binotto a declarat presei: „Nu pot avea încredere decât în FIA”.

    Echipa Mercedes AMG F1 și-a continuat și duminică lupta, cu George Russell pe podium, iar Toto Wolff l-a salutat pe Lewis Hamilton ca fiind cea mai rapidă mașină de pe pistă. „Mașina Red Bull Racing a fost într-o ligă de sine stătătoare”, a declarat șeful Mercedes AMG F1. „Dar cred că suntem acolo cu Ferrari – acesta este următorul nivel. Odată ce reușești să controlezi ricoșeul, poți rula mai jos și poți genera mai mult aerodinamică”, a adăugat Toto Wolff. „Acum mașina poate suporta, iar ritmul a fost grozav”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Servus TV

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss