Latest Posts

Red Bull va regândi DRS-ul super-ușor pentru Monaco.

Vizualizări: 13058

Echipa Red Bull Racing și Campionul mondial Max Verstappen a depășit un deficit important de puncte la începutul sezonului în fața lui Charles Leclerc, de la echipa Scuderia Ferrari, pentru a prelua conducerea campionatului mondial al piloților din 2022.

„După al doilea abandon, ați spus cu toții că s-a terminat pentru noi, a declarat Helmut Marko, de la echipa Red Bull Racing, reporterilor de la Barcelona. Dar am spus atunci că mai avem încă multe curse de disputat și că vom lovi din nou”. Marele câștig de puncte din Spania, cu o dublă Red Bull Racing, a fost, desigur, ajutat de un abandon din cauza motorului pentru Charles Leclerc, cel care s-a clasat în Pole-Position, și de o altă cursă dificilă pentru Sergio Perez.

Red Bull

Deși dezamăgiți, atât Charles Leclerc, cât și șeful echipei, Mattia Binotto, au privit și partea bună a lucrurilor, după ce Scuderia Ferrari a introdus îmbunătățiri cheie în Spania. „Când avem astfel de performanțe pe un circuit precum Barcelona, arată că nu am avut doar o mașină bună la începutul sezonului”, a declarat Mattia Binotto. „Am avut probleme astăzi, așa cum a avut Max Verstappen la începutul sezonului. Se poate întâmpla. Dar campionatul este cu adevărat abia la început acum”.

Echipa Red Bull Racing a avut, de asemenea, probleme duminică, deoarece s-a dovedit că DRS-ul său care s-a comportat greșit pe tot parcursul weekend-ului s-a datorat unui mecanism DRS nou și mai ușor care nu a fost pus în funcțiune pe mașina soră a lui Sergio Perez. „În acest ritm de dezvoltare, nu poți construi totul pentru două mașini la început”, a insistat Helmut Marko. „Când ai o greutate, trebuie să începi să faci piese mai ușoare și am ajuns la o limită. Atunci piesele se îndoaie sau nu mai au rigiditate”.

Red Bull

„Așa că este un drum pe sârmă”, a recunoscut el, adăugând că echipa trebuie să se gândească la „vom fi mai siguri” pentru următoarea cursă de la Monaco. „Două kilograme în plus sau în minus nu fac diferența la Monte Carlo”, a spus Helmut Marko. Scuderia Ferrari a fost, de asemenea, cu ochii pe rapoartele conform cărora combustibilul echipei Red Bull Racing a fost scăzut ilegal înainte de cursa de la Barcelona, dar Mattia Binotto a declarat presei: „Nu pot avea încredere decât în FIA”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Echipa Mercedes AMG F1 și-a continuat și duminică lupta, cu George Russell pe podium, iar Toto Wolff l-a salutat pe Lewis Hamilton ca fiind cea mai rapidă mașină de pe pistă. „Mașina Red Bull Racing a fost într-o ligă de sine stătătoare”, a declarat șeful Mercedes AMG F1. „Dar cred că suntem acolo cu Ferrari – acesta este următorul nivel. Odată ce reușești să controlezi ricoșeul, poți rula mai jos și poți genera mai mult aerodinamică”, a adăugat Toto Wolff. „Acum mașina poate suporta, iar ritmul a fost grozav”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Servus TV
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Servus TV

Latest Posts

Don't Miss