Latest Posts

WSBK Donington (FT2): Razgatlioglu în fața lui Petrucci și Bulega, Bautista cade!

Vizualizări: 13560

Toprak Razgatlioglu stabilește de ritmul în Campionatul Mondial de Superbike în FP2 – Alvaro Bautista a căzut în virajul 1 – Jonathan Rea din nou în afara top 10

Toprak Razgatlioglu, pilotul BMW Works, a obținut cel mai bun timp în cea de-a doua sesiune de antrenamente libere din Campionatul Mondial de Superbike de la Donington. Razgatlioglu nu a fost la fel de dominant ca în FP1 de dimineață, dar totuși s-a ridicat la înălțimea rolului său de favorit. Pentru rivalul din campionatul mondial Alvaro Bautista (Ducati), antrenamentele de după-amiază nu au decurs conform planului. Spaniolul a căzut și a ratat un loc în top 5.

Razgatlioglu

Comparativ cu FP1, piloții au găsit condiții ușor mai blânde. Cei 23 de piloți WSBK au abordat a doua sesiune de antrenamente la temperaturi de 16°C în aer și 22°C pe asfalt. Cu toate acestea, temperaturile au fost încă prea scăzute pentru pneurile soft.

Dimineața, Toprak Razgatlioglu a condus clasamentul cu un tur de 1:26.419. Chiar la începutul FP2, Razgatlioglu a zgâriat primul tur de 1:25 cu un timp de 1:26.013. Recordul de tur din anul precedent (Alvaro Bautista – 1:25.896 minute) a fost la îndemână.

Nicolo Bulega, pilotul de uzină Ducati, a scos steagurile galbene după zece minute. Italianul a fost nevoit să vireze în pietriș în virajul 1 și a rămas blocat pe marginea zonei de degajare. Bulega a reușit să repornească Ducati-ul și să continue antrenamentul.

Colegul de marcă Ducati, Danilo Petrucci, care a ocupat locul doi dimineața, a trebuit să aibă răbdare în boxa Barni. Se pare că a existat o problemă cu Panigale V4R. Petrucci a pierdut o mare parte din FP2, dar a reușit apoi să intre în acțiune și să-și confirme forma puternică din FP1.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Razgatlioglu

Moment de cumpănă pentru Toprak Razgatlioglu în virajul 12

Top riderul Toprak Razgatlioglu a trăit un moment de șoc în virajul 12, când a testat limita pe BMW-ul său. Roata din față a ștampilat, dar Razgatlioglu a reușit să se protejeze cu genunchiul și cotul și să evite un accident.

Pilotul Kawasaki Alex Lowes a fost mai puțin norocos, prăbușindu-se în virajul 12. În acest moment, Lowes se afla pe poziția a doua în clasament și la doar 0,283 secunde în urmă. Lowes a reușit să își aducă Kawasaki-ul înapoi la boxe și să continue sesiunea.

Lucrurile au mers mult mai bine pentru pilotul Yamaha Jonathan Rea la începutul FP2 decât în FP1. Rea a trebuit să aștepte mult timp dimineața pentru că a existat o problemă tehnică cu R1. Team managerul Paul Denning a confirmat că a fost o problemă electronică. În prima jumătate a FP2, Rea s-a menținut în top 5 și a rulat la egalitate cu coechipierul său Andrea Locatelli. Totuși, spre sfârșitul FP2, Rea a fost depășit.

Razgatlioglu

Regres pentru campionul mondial: Alvaro Bautista a căzut în virajul 1

Cu puțin timp înainte de jumătatea FP2, Alvaro Bautista a căzut în virajul 1. Campionul în exercițiu a alunecat pe față în pietriș. În acest moment, Bautista era singurul pilot de top care nu își îmbunătățise încă timpul FT1. Bautista a rămas nevătămat, dar planul campionului a fost dat peste cap. După o pauză de reparații, Ducati-ul cu numărul 1 a revenit pe pistă.

La scurt timp după aceea, al doilea Ducati Works a ajuns și el în pietriș. Începătorul WSBK Nicolo Bulega a judecat greșit în virajul 11 și a intrat direct în pietriș. Bulega a reușit să se elibereze cu propriile forțe.

Un nou sistem de evacuare a fost văzut vineri pe Ducati-ul lui Bulega. Noua dezvoltare amintește vizual de sistemul care a fost folosit din 2019 până în 2022. Pentru a economisi greutate, amortizoarele de zgomot din spate nu mai sunt montate sub spate, ci se termină la capătul nasului. Potrivit Ducati, impresiile inițiale au fost pozitive.

Virajul 11 s-a dovedit a fi și pierzătorul lui Andrea Iannone (GoEleven-Ducati) în faza finală. Italianul a pierdut controlul Ducati-ului său în acul de păr din Melbourne, dar a reușit să redreseze motocicleta și să continue sesiunea. Iannone a terminat pe locul 15 în FP2.

Razgatlioglu

Scott Redding îl folosește pe Toprak Razgatlioglu ca forță motrice

În faza finală s-au înregistrat unele îmbunătățiri ale timpilor. Toprak Razgatlioglu a înregistrat cei mai buni timpi absoluți din sector și l-a avut coleg de marcă BMW pe Scott Redding în remorcă. Redding l-a folosit pe Razgatlioglu drept ghid și a făcut un salt mare.

Cu toate acestea, nu a existat nicio schimbare în fruntea clasamentului. Toprak Razgatlioglu și-a păstrat poziția de lider, în ciuda faptului că nu a realizat un tur perfect. Danilo Petrucci, pilotul Barni Ducati, a fost din nou cel mai apropiat rival al turcului. Nicolo Bulega a completat top trei pe Ducati, primii trei piloți fiind la o distanță de 0,225 secunde unul de celălalt.

Alex Lowes a adus Kawasaki în top 4, în timp ce Scott Redding a surprins pe toată lumea cu al cincilea cel mai bun timp. Campionul mondial Alvaro Bautista a terminat FP2 pe poziția a șasea, în ciuda unei căzături. Andrea Locatelli a fost cel mai bun pilot Yamaha, pe locul șapte. Michael Rinaldi (Motocorsa-Ducati), Sam Lowes (Marc-VDS-Ducati) și Axel Bassani (Kawasaki) au completat top 10.

Razgatlioglu

Ca în MotoGP: Yamaha și Honda rămân în urmă
Jonathan Rea s-a aliniat doar în spatele colegului de marcă Yamaha, Dominique Aegerter (GRT), pe poziția a douăsprezecea. Remy Gardner (GRT-Yamaha) a terminat doar în P14. Piloții Honda au fost și ei dezamăgitori: Pilotul HRC Xavi Vierge a terminat P21, iar coechipierul său Iker Lecuona P22. Tarran Mackenzie de la echipa MIE a fost cel mai bun pilot Honda pe locul 19.

Philipp Öttl (GMT94-Yamaha) a terminat FP2 pe locul 20. Germanul a pierdut 1,471 secunde față de cel mai bun timp.

Sâmbătă vor avea loc FP3, Superpole și prima cursă.

Razgatlioglu

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss