- În doar primul său sezon în GT & Prototype Challenge, Alex Cascatău a bifat cinci succese din șase starturi.
- Ligier JS P320 este cel mai popular model de clasă LMP3 din întreaga lume în acest moment.
- Testul de pe Circuit de Barcelona – Catalunya va avea loc pe parcursul unei întregi zile.
Proaspăt campion (atât la general, cât și la clasa CN) în GT & Prototype Challenge, campionatul de top al Olandei în materie de prototipuri, pilotul constănțean Alex Cascatău se pregătește deja pentru viitor și va pilota pentru prima dată un prototip Ligier de categorie LMP3, pe Circuit de Barcelona – Catalunya, alături de Team Virage.
Pilotând Norma M20 FC a echipei BS Racing by Baticonsult, Alex Cascatău a bifat cinci succese din șase starturi în doar primul său sezon în GT & Prototype Challenge. Constănțeanul s-a aflat în prim plan de fiecare dată când s-a urcat în mașină, fie că a fost vorba de cursele de la TT Circuit Assen sau cele de la Circuit Park Zandvoort.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Potrivit unui comunicat remis de agenția West Competition Racing Promotion, acum, cu două titluri de campion în buzunar, Cascatău se pregătește pentru stagiunea viitoare, iar din pregătire face parte și acest test în premieră la bordul unui Ligier JS P320, cel mai popular model de clasă LMP3 din întreaga lume în acest moment. Construit în Franța de o firmă care, în urmă cu nici trei decenii, activa în Formula 1, Ligier-ul JS P320 este o mașină de curse în adevăratul sens al cuvântului, neavând nicio legătură cu vreun model de stradă. Primul pas a fost făcut în 2019
Conform sursei citate, Alex a trecut, în doar câțiva ani, de la Logane la aceste modele, care se bucură de o apăsare aerodinamică deosebit de mare. Primul pas a fost făcut în 2019, când Alex a concurat de mai multe ori în Belcar, seria de anduranță cea mai prestigioasă din Belgia, la bordul unui Saker RAPX, mașină cu cockpit închis asemănătoare cu un prototip.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Tot anul trecut, pilotul constănțean a experimentat pentru prima oară trăirile de la bordul unei Norma de clasă CN, rezultatul obținut în cursa de 24 de ore de la Zolder propulsându-l către o participare cu normă întreagă în GT & Prototype Challenge în 2020.
Fără restrictoare, motorul dezvoltă circa 455 de cai putere
”În parteneriat cu BS Racing by Baticonsult, Alex a învățat toate dedesupturile prototipului Norma, care este propulsat de un motor Honda de 2 litri și 260 de cai putere. Norma nu cântărește nici 600 de kilograme. Un Ligier JS P320, însă, este ceva mai greu, aceasta și pentru că are acoperiș. Cu toate acestea, folosirea extinsă a fibrei de carbon păstrează masa totală sub 1.000 de kilograme, orice model de LMP3 fiind obligat prin regulament să se prezinte la start cântărind cel puțin 930 de kilograme.
Un motor de origine Nissan-Nismo de 5.5 litri (o versiune de curse a motorului de pe Nissan GT-R) pune în mișcare Ligier-ul. Fără restrictoare, motorul dezvoltă circa 455 de cai putere”, se arată în comunicatul agenției West Competition Racing Promotion.
Pe circuit, mai mult de 400 de kilometri
Testul va avea loc pe parcursul unei întregi zile, Team Virage oferindu-i lui Alex șansa de a parcurge mai mult de 400 de kilometri pe circuitul ce găzduiește an de an și Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei. Testul va fi ca o școală pentru constănțean, căci el nu va urmări cei mai rapizi timpi pe tur, ținta fiind să se aclimatizeze cu o mașină pe care ar putea să o piloteze cândva și în curse – cu participări în Michelin Le Mans Cup și chiar și European Le Mans Series, fiind luate în calcul pentru 2021-2022.
Sursa: Ziua de ConstănțaPhotocredit: https://www.alexcascatau.com/
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.