More

    Latest Posts

    Noua mașină Toyota GR86 SUPER GT produce o forță aerodinamică „uimitoare”

    Noua mașină Toyota GR86 GT300, care își va face debutul în SUPER GT în 2022, produce o cantitate „uimitoare” de forță aerodinamică, spune constructorul apr.

    Dezvăluit vineri la Salonul Auto de la Tokyo, GR86 devine cel mai recent model care va fi construit conform reglementărilor GT300 proprii ale SUPER GT-ului (fostul JAF GT300), alăturându-se unor modele precum Toyota Prius PHV GR Sport, Subaru BRZ și Toyota GR Supra.

    Cel puțin două exemplare vor fi pe grila din acest an, apr s-a angajat să ruleze un GR86 alături de Prius cu propulsie hibridă, iar echipa Shade Racing adoptă, de asemenea, mașina pentru trecerea de la Super Taikyu.

    GR86 este a treia mașină cu reguli GT300 construită în aprilie în ultimele sezoane, după versiunea cu motor frontal a lui Prius introdusă în 2019 și GR Supra care a debutat în 2020 și a fost condusă de trei echipe – Saitama Toyopet, LM Corsa și Max Racing anul trecut.

    Șeful și fondatorul echipei apr, Hiroto Kaneso, a declarat la lansarea lui GR86 că firma sa a „depus efort de 10 ori mai mare pentru a face această mașină decât am făcut-o până acum”, cu scopul de a crea o mașină care să profite de caracteristicile modelului de stradă.

    Toyota

    Versiunea de stradă a celei de-a doua generații 86 a fost lansată anul trecut și împărtășește o platformă cu Subaru BRZ care a câștigat anul trecut titlul GT300.

    „Când proiectați o mașină GT, deseori o proiectați aplecată înainte, dar GR86 este o mașină de producție, cu o aerodinamică bună”, a explicat Kaneso.

    „Cu alte cuvinte, capacitatea sa de a tăia aerul este foarte mare, așa că filosofia noastră a fost să folosim cât mai bine punctele forte ale mașinii de bază.

    „Este clar doar privind-o din față, dar chiar arată ca un GR86. Este o mașină la care te poți gândi ca fiind potrivită pentru SUPER GT așa cum este. Acesta este punctul nostru forte și frumusețea lui 86.

    „Am proiectat o mulțime de mașini în trecut, dar când vine vorba de forța aerodinamică pe partea inferioară și de aerul care lovește aripa din spate, sincer cred că 86 este uimitor.”

    Noul GR86 este propulsat de același motor Toyota V8 de 4,5 litri care se găsește la Prius, GR Supra și Lexus RC F GT3 construite în aprilie.

    Deși până acum doar apr și Shade Racing și-au confirmat participarea cu mașina, Kaneso a declarat anul trecut că până la trei 86-uri ar putea fi văzute pe grilă în 2022.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul de SUPER GT găsiţi AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss