More

    Latest Posts

    Nissan rămâne în top după încheierea testului de la Suzuka

    Nissan a păstrat controlul asupra fişelor de timpi în a doua și ultima zi a primului test al producătorilor SUPER GT din sezonul 2022 de la Suzuka.

    În prima zi de rulare de marți, echipele Nissan au blocat primele trei poziții, în timp ce marca Yokohama se pregătește pentru a-i oferi noii mașini Z GT500 debutul în cursă la Okayama în aprilie. Mașina NISMO numărul 23, împărțită de Ronnie Quintarelli și Tsugio Matsuda, a înregistrat cel mai rapid timp al zilei în sesiunea de dimineață, 1m44.515s, depășind cu peste trei zecimi marca de referință stabilită de mașina de teste nr. 230 de marți.

    A fost, de asemenea, mai rapid decât cel mai bun timp de calificare la Suzuka stabilit anul trecut, un 1m44.733s, dar trebuie remarcat că diferitele condițiile mai răcoroase ale iernii tind să producă timpi înșelător de rapizi din cauza grosimii relative a aerului care crește forța aerodinamică. Bridgestone Z de la Impul a fost al doilea cel mai rapid la 1m44.659s, în timp ce noul recrut Nissan Bertrand Baguette a continuat să acumuleze kilometraj în mașina numărul 12 pe care o va împărți cu Kazuki Hiramine în acest an.

    Nissan

    Intrarea NDDP a lui Katsumasa Chiyo și Mitsunori Takaboshi, acum operată de NISMO după încheierea acordului Nissan cu B-Max, a fost a treia cea mai rapidă. GR Supra-ul de dezvoltare a Toyota a fost cel mai bun dintre ceialţi, pe locul patru. Yuji Tachikawa, Sho Tsuboi și Kenta Yamashita se numără printre cei despre care se știe că sunt prezenți la Suzuka, Hiroaki Ishiura fiind înțeles a fi absent din cauza unei boli.

    Singura NSX-GT Type S de la Honda, mașina numărul 17 de la Real Racing, a fost cea mai rapidă în sesiunea de după-amiază, dar doar pe locul cinci la general în mâinile lui Koudai Tsukakoshi și Nobuharu Matsushita, urmată de mașina de teste NISMO. Începând de marți, Honda a efectuat un test paralel pe Fuji Speedway cu încă trei NSX-GT-uri care rulează cu specificații de tip S: mașina nr. 64 a lui Nakajima Racing, mașina nr. 8 a lui ARTA și o mașină de testare suplimentară.

    Cele două mașini GT500 de la Yokohama au susținut foile de pontaj, Kondo Racing Nissan conducând proiectul de curse Bandoh Toyota. Ambele echipe au ales din nou să renunțe la sesiunea de dimineață, deoarece Yokohama urmărește să-și păstreze alocarea de teste pentru sezon.

    • Mai multe ştiri despre SUPER GT găsiţi AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss