More

    Latest Posts

    Nissan îşi dezvăluie formațiile de piloţi pentru SUPER GT

    Nissan și-a dezvăluit formațiile SUPER GT pentru 2022, confirmând sosirea lui Bertrand Baguette la Impul în locul lui Nobuharu Matsushita.

    După cum a fost raportat anterior, NISMO va rula două dintre cele patru noi Z-uri care vor fi pe grila GT500 în acest sezon, B-Max Racing părăsind garajul Nissan după patru sezoane de rulare a mașinii numărul 3.

    Cu toate acestea, marca NDDP Racing rămâne în vigoare, iar cele două intrări vor fi rulate cel puțin nominal independent.

    Un purtător de cuvânt al NISMO a clarificat: „Contractul cu B-Max s-a încheiat sezonul trecut. Am dori să ne exprimăm sincera mulțumire lui B-Max pentru că a lucrat cu noi la programele NDDP pentru o lungă perioadă de timp.”

    Ronnie Quintarelli și Tsugio Matsuda continuă ca şi colegi de echipă în înregistrarea nr. 23 a NISMO, în timp ce lui Katsumasa Chiyo i se alătură un nou partener în mașina numărul 3, sub forma lui Mitsunori Takaboshi.

    Kohei Hirate, coechipierul lui Chiyo din ultimele două sezoane la NDDP/B-Max, îl înlocuiește pe Takaboshi ca partener al lui Daiki Sasaki la Kondo Racing într-o remaniere surpriză.

    Între timp, Baguette ocupă locul eliberat de Matsushita la echipa Impul, alăturându-se lui Kazuki Hiramine în a șasea schimbare de formație a echipei în tot atâţia ani.

    Nissan

    După ce și-a pierdut locul la Real Racing Honda în fața lui Matsushita, Baguette a testat vechiul GT-R ca parte a testului de „audiție” al Nissan, în decembrie, alături de Kiyoto Fujinami și Atsushi Miyake.

    Se anticipează că Fujinami îl va avea partener din nou pe Joao Paulo de Oliveira la bordul GT-R NISMO GT3 al lui Kondo, în clasa GT300, după ce a ratat o promovare GT500 pentru al doilea an consecutiv.

    Nissan a confirmat, de asemenea, noi directori de echipă pentru cele două mașini ale sale NISMO, încăltate Michelin.

    În locul regretatului Yutaka Suzuki în funcția de director al echipei NISMO este Takeshi Nakajima, care renunță la rolul de șef de echipaj, în timp ce fostul inginer Impul Jiro Shimada va îndeplini un rol similar la NDDP.

    Gainer îşi dezvăluie gama de piloţi GT300

    În timp ce Kondo încă nu a confirmat gama sa de GT300, Gainer a dezvăluit o pereche de formații reîmprospătate după plecările lui Kazuki Hoshino și Katsuyuki Hiranaka.

    Hironobu Yasuda rămâne pilotul principal al mașinii numărul 11, iar în locul lui Hiranaka ca şi coechipier este Keishi Ishikawa, care se mută în mașina sără Gainer #10.

    Nissan

    În fruntea grupei pentru mașina numărul 10 va fi Ryuichiro Tomita, care se întoarce în SUPER GT cu normă întreagă după două sezoane, concentrându-se în mare parte pe GT World Challenge Europe, care a condus anterior pentru Gainer în 2015-17.

    Alături de Tomita va fi începătorului Riki Okusa, un câștigător de cursă în seria Formula Regional Japanese, în timp ce Yusuke Shiotsu a fost numit al treilea pilot.

    Dunlop va furniza din nou anvelope pentru ambele Nissan Gainer pentru un al doilea sezon consecutiv.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul de SUPER GT găsiţi AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss