More

    Latest Posts

    NASCAR nu vrea ca mașina Next Gen să fie „ușor de condus”

    NASCAR nu își ascunde plăcerea de a auzi mai mulți piloţi vorbind despre dificultatea de a conduce mașina Next Gen la testul oval de pe Charlotte Motor Speedway.

    De fapt, ai putea spune că a fost muzică pentru urechile lor.

    „Da, cu siguranță”, a spus John Probst, vicepreședinte senior NASCAR pentru inovare în curse. „Nu vrem ca mașinile să fie ușor de condus. Întotdeauna am spus că vrem ca cei mai buni piloţi să alerge în față.

    „Cred că dacă te uiți la multe dintre schimbările pe care le-am făcut mașinii, o mare parte din forța laterală care obișnuia să fie în mașină a dispărut, așa că nu este atât de îngăduitor ca înainte.

    „Ai văzut o parte din asta (miercuri) dimineață.”

    Austin Dillon s-a prăbușit în curbele 1 și 2 miercuri dimineața și o mână de mașini au ieșit pe pistă fără avarii, inclusiv Denny Hamlin și noul campion din Cup Series Kyle Larson.

    NASCAR

    Piloţi precum Alex Bowman și Ricky Stenhouse Jr. au vorbit miercuri despre dificultatea de a se adapta la noua mașină, în special despre lipsa forței laterale care vine de la roțile mai mari de 18 inchi, flancurile mai mari ale anvelopelor și forma simetrică a mașinii.

    „Nu spun că acele incidente au fost toate cu mașini, dar cu siguranță mașinile sunt puțin mai nervoase”, a spus Probst. „Mă aştept că, în timp, vom vedea prin configuraţii care se vor îmbunătăţi.

    „Cu siguranță, din cauza lipsei de forță laterală, acesta va fi ceva cu care piloţii vor trebui să se obișnuiască cu privire la modul în care se conduce mașina, cum își revine și dacă este slăbită, cât de departe o poți lăsa înainte să alunece.”

    Vitezele raportate au fost cu aproximativ 1,5 până la 2 secunde față de ritmul Coca-Cola 600 de anul acesta de la Charlotte.

    În timp ce vitezele erau mai lente – iar puterea mai mică observată de piloţi – diferențele dintre mașina NASCAR Next Gen încă modificau capacitatea piloţilor de a împinge mașina la limite.

    Stenhouse a spus că vitezele s-au simțit „destul de lențe… dar când ai un moment, aproape că ai impresia că mergi mai repede”.

    Probst a spus că NASCAR va reduce dimensiunea spoilerelor din spate în timpul testului de joi de la 8 la 7 inchi pentru a evalua schimbarea corespunzătoare a vitezei (care ar trebui să fie mai rapidă).

    În acest moment, Probst a spus că o schimbare adusă mașinilor înainte de acest test – adăugarea de orificii de ventilație a lunetei pentru a rezolva o problemă de încălzire care a apărut la un test anterior la Daytona – adaugă rezistență și încetinește mașinile.

    „Vom rula asta și vom vedea unde ne duce”, a spus el.

    Mai multe ştiri despre Cupa NASCAR găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss