More

    Latest Posts

    Mugen poate fi „mândru” de rezultatele Super GT dintr-un an greu

    Mugen ar trebui să fie „mândru” de campania sa SUPER GT, în ciuda faptului că a ajuns să fie cea mai slabă echipă Honda din clasament, spune Ukyo Sasahara.

    În primul an de legătură a echipei cu Red Bull, perechea Mugen Sasahara și Hideki Mutoh s-a clasat pe locul 12 din 15 echipaje GT500 din clasament, la șase puncte de următoarea cea mai slabă pereche Honda NSX-GT, Takuya Izawa de la Nakajima Racing și Hiroki Otsu.

    Cu toate acestea, un al treilea loc în prima cursă Motegi din septembrie și alte două finalizări în top 6 i-au pus pe Sasahara și Mutoh cu mult înaintea celorlalte două mașini Yokohama din clasa superioară, Bandoh Toyota GR Supra și Kondo Racing Nissan GT- R.

    Sasahara, debutantul GT500, a declarat că faptul că Mugen a sfârșit prin a fi cel mai bun concurent din Yokohama a fost o realizare puternică pentru o echipă care a terminat la finalul clasamentul în două din cele trei sezoane anterioare, dar a spus că limitele puse de anvelope au creat un plafon pe ceea ce ar fi putea realiza.

    „Știam că Mugen a fost adesea ultimul în campionat de când a revenit la SUPER GT [în 2017], așa că ar trebui să fim mândri că suntem cea mai bună mașină Yokohama și pentru că am obținut un podium ”, a declarat Sasahara. „Dar este dezamăgitor că nu am putut arăta mai mult. Anvelopele sunt un factor dificil. Chiar și acum Dunlop este mega într-o singură tură, ceea ce este impresionant, deoarece au fost mai lenți [decât Yokohama] la începutul anului și acum sunt uneori mai puternici decât Bridgestone. Trebuie să lucrăm la ritmul dintr-un tur. Știu că traseul rece este o slăbiciune pentru Yokohama, așa că trebuie să lucrăm la asta. Atunci putem vedea ce putem face pentru distanța lungă. ”

    Sasahara a declarat că un al doilea podium ar fi fost posibil în cea de-a doua cursă Motegi, dacă el și Mutoh nu ar fi fost încurcați de sincronizarea mașinii de siguranță, ceea ce a oferit colegilor Honda ARTA și Nakajima Racing un avantaj major.

    „Am ajuns de la P11 la P4 cu strategia, dar am avut și ghinion, pentru că trebuia să ne oprim în fața mașinii de siguranță, ca și mașinile # 8 și # 64”, a spus el. „Dacă ne-am fi oprit în acel moment, am fi putut termina P2, deoarece mașina Dunlop era foarte lentă. Dar nu am putut pentru că s-a închis pitlane-ul, așa că a fost regretabil ”.

    Specialistul Sasahara, care l-a reprezentat pe Mugen în Super Formula anul acesta, a adăugat că a fost mulțumit de primul său an în SUPER GT.

    „Este sezonul meu de debut, așa că ar trebui să fiu mândru de mine că am obținut un podium și tot anul am fost Q1”, a spus el. ”Am ajuns la Q2 de cinci ori [din opt], ​​ceea ce este bine pentru noi. Asta a arătat performanța echipei și cred că [personal] am arătat ceva.”

    Sursa: Super GT
    Photocredit: Super GT

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Super GT

    Latest Posts

    Don't Miss