More

    Latest Posts

    Mercedes câștigă a doua cursă de la Budapesta după un final infernal

    A doua cursă de pe Hungaroring și-a văzut starul dat pe un circuit îmbibat de apa mai ceva ca un burete și în spatele mașinii de siguranță. După primele trei tururi aceasta s-a retras lăsând racing-ul să înceapă.

    Din prima linie plecau din nou două modele Mercedes AMG GT3 cu R.Marciello în pole position la volanul modelului AKKA ASP #88. Chiar dacă condițiile au fost atroce acesta a reușit să-și mențină statutul de lider până la fereastra de pit-uri.

    În spate capul de afiș al primei părți a cursei a fost ținut de două dueluri bară la bară între modele Audi. Pentru poziția a patra s-au luptat C.Mies în Audi-ul WRT #1 și C.Hasse la manșa modelului Sainteloc #25, cel din urmă ieșind învingător.

    În spatele celor doi s-a dat altă bătălie la cuțite între R.Frijns în Audi-ul #17 și K. van der Linde la volanul R8-ului Attempto #66. Frijns își adjudeca poziția a șasea silit mai apoi de conducerea cursei să o cedeze din cauza pilotajului extrem să-i zicem.

    De pe locul al treilea intra la boxe Lamborghini-ul #63, câștigătorii din ziua de ieri. Chiar în momentul plecării lui Engelhart unul dintre mecanici a alunecat cu roata în mână, moment cel puțin hazliu la acea vreme. După seria de opriri la boxe ordinea se păstra pe podium, #88 urmat de #6 și #63.

    Imediat însă Lambo-ul a fost lovit de o penalizare pentru nereguli din timpul schimbului, acel mecanic fiind centrul problemelor. Din fericire nu “patinajul” acestuia a fost devină ci faptul că el se afla încă în jurul mașinii când aceasta a pornit, lucru interzis de regulament.

    O operațiune foarte bună a facut-o Audi-ul #1 care deși a pierdut locul al patrulea pe pistă și la recuperat la standuri ieșind pe circuit în fața modelului Sainteloc #25. Cu 15 minute rămase pe ceas a intervenit și FCY-ul urmat imediat de mașina de siguranță în urma ieșirii pe pietriș a Ferrari-ului Kessel Racing #39 înscris la Pro-Am.

    Restartul s-a dat cu mai puțin de 10 minute rămase moment în care plutonul era adunat, cel mai mult de pierdut din această situatie avusese evident liderul. Mercedes-ul Black Falcon de pe poziția a doua începe sa piardă poziție după poziție fiind depășit în bloc de modele Audi din spate.

    Din fericire pentru AKKA ASP M.Meadows a reușit țină mașina pe circuit aducând acasă victoria, prima din acest sezon pentru Mercedes în seria de sprint. Pentru poziția a doua s-au duelat din nou #25 cu #1, Sainteloc reușind să pună mâna pe argint în dauna fraților mult mai galonați.

    #1 avea să piardă și ultima poziție pe podium în dauna modelului Attempto Racing în ultimul tur. Tot în ultimul tur s-a declanșat și nebunia în spate unde #2 s-a acroșat cu #17 provocându-se rotirea pe circuit a celui dintâi menționat.

    Deși condițiile meteo nu au fost din cele mai bune, Hungaroring-ul ne-a oferit anul acesta două curse de pomină, una mai nebună decât cealaltă. Următoarea întâlnire cu Blancpain GT Series va fi în weekend-ul 14/16 Septembrie pe Nurburgring și este rezervată tot seriei de sprint.

    Race Results

     

    Sursa:
    Photocredit:

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Cosmin Milcu/GP24.ro

    Latest Posts

    Don't Miss