ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Mercedes câștigă a doua cursă de la Budapesta după un final infernal

    A doua cursă de pe Hungaroring și-a văzut starul dat pe un circuit îmbibat de apa mai ceva ca un burete și în spatele mașinii de siguranță. După primele trei tururi aceasta s-a retras lăsând racing-ul să înceapă.

    Din prima linie plecau din nou două modele Mercedes AMG GT3 cu R.Marciello în pole position la volanul modelului AKKA ASP #88. Chiar dacă condițiile au fost atroce acesta a reușit să-și mențină statutul de lider până la fereastra de pit-uri.

    În spate capul de afiș al primei părți a cursei a fost ținut de două dueluri bară la bară între modele Audi. Pentru poziția a patra s-au luptat C.Mies în Audi-ul WRT #1 și C.Hasse la manșa modelului Sainteloc #25, cel din urmă ieșind învingător.

    În spatele celor doi s-a dat altă bătălie la cuțite între R.Frijns în Audi-ul #17 și K. van der Linde la volanul R8-ului Attempto #66. Frijns își adjudeca poziția a șasea silit mai apoi de conducerea cursei să o cedeze din cauza pilotajului extrem să-i zicem.

    De pe locul al treilea intra la boxe Lamborghini-ul #63, câștigătorii din ziua de ieri. Chiar în momentul plecării lui Engelhart unul dintre mecanici a alunecat cu roata în mână, moment cel puțin hazliu la acea vreme. După seria de opriri la boxe ordinea se păstra pe podium, #88 urmat de #6 și #63.

    Imediat însă Lambo-ul a fost lovit de o penalizare pentru nereguli din timpul schimbului, acel mecanic fiind centrul problemelor. Din fericire nu “patinajul” acestuia a fost devină ci faptul că el se afla încă în jurul mașinii când aceasta a pornit, lucru interzis de regulament.

    O operațiune foarte bună a facut-o Audi-ul #1 care deși a pierdut locul al patrulea pe pistă și la recuperat la standuri ieșind pe circuit în fața modelului Sainteloc #25. Cu 15 minute rămase pe ceas a intervenit și FCY-ul urmat imediat de mașina de siguranță în urma ieșirii pe pietriș a Ferrari-ului Kessel Racing #39 înscris la Pro-Am.

    Restartul s-a dat cu mai puțin de 10 minute rămase moment în care plutonul era adunat, cel mai mult de pierdut din această situatie avusese evident liderul. Mercedes-ul Black Falcon de pe poziția a doua începe sa piardă poziție după poziție fiind depășit în bloc de modele Audi din spate.

    Din fericire pentru AKKA ASP M.Meadows a reușit țină mașina pe circuit aducând acasă victoria, prima din acest sezon pentru Mercedes în seria de sprint. Pentru poziția a doua s-au duelat din nou #25 cu #1, Sainteloc reușind să pună mâna pe argint în dauna fraților mult mai galonați.

    #1 avea să piardă și ultima poziție pe podium în dauna modelului Attempto Racing în ultimul tur. Tot în ultimul tur s-a declanșat și nebunia în spate unde #2 s-a acroșat cu #17 provocându-se rotirea pe circuit a celui dintâi menționat.

    Deși condițiile meteo nu au fost din cele mai bune, Hungaroring-ul ne-a oferit anul acesta două curse de pomină, una mai nebună decât cealaltă. Următoarea întâlnire cu Blancpain GT Series va fi în weekend-ul 14/16 Septembrie pe Nurburgring și este rezervată tot seriei de sprint.

    Race Results

     

    Sursa: Cosmin Milcu/GP24.ro

    Photocredit: AKKA ASP, Blancpain GT Series, WRT Racing

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss