F1 ar trebui să reconsidere penalizările pentru piloți din timpul curselor, spune Helmut Marko

Dr Helmut Marko consideră că Formula 1 ar trebui să se gândească din nou la „întregul sistem” al penalizărilor pentru piloti din timpul curselor....
More
    [rev_slider alias="header-banner-1"][/rev_slider]

    Latest Posts

    Lewis Hamilton se impune fără concurenţă la Marele Premiu dîn Stiria.

    Articol în curs de actualizare. Rezultatul provizoriu al Marelui Premiu al Stiriei:  

    Triumph gata de relansarea sezonului 2020 de la Jerez

    Moto2™ World Championship și Triumph Triple Trophy vor demara din nou în curând cu ocazia Grand Prix-ului Spaniei de la Jerez. După deschiderea sezonului din...

    Formula 1: Îngrijorări pe seama lipsei de putere a propulsorului Ferrari

    Carlos Sainz spune că nu este deloc îngrijorat cu privire la mutarea sa în tabăra Ferrari din 2021. Spaniolul îl va înlocui pe Sebastian...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    McLaren decizie Hypercar începutul anului viitor

    Zak Brown: Decizia privind programul McLaren Hypercar va veni probabil la începutul anului viitor….

    O decizie privind un program McLaren “Hypercar” va veni la începutul anului viitor, potrivit directorului McLaren Racing, Zak Brown, care a continuat să dea multă laudă noii clase de top de la FIA și ACO.

    McLaren este printre cei șase producători care s-au implicat în întâlnirile tehnice recente ale grupurilor de lucru pentru a ajuta la formularea reglementărilor, care urmează să fie lansate în sezonul FIA World Endurance Championship 2020-21.

    Brown sa întâlnit luni cu CEO-ul WEC, Gerard Neveu, cu președintele ACO, Pierre Fillon, și cu președintele Comisiei FIA de rezistență, Richard Mille, pentru discuții ulterioare înaintea setului final de reguli, care vor fi prezentate Consiliului Mondial al Sportului la începutul lunii decembrie.

    “Este un proiect cu care suntem foarte interesați și ne place direcția”, a declarat Brown la mass-media duminică la Spa-Francorchamps.

    “Credem că World Endurance Championship și Le Mans sunt o mare serie de curse. McLaren are istorie, afacerea noastră în domeniul automobilelor se descurcă bine, așa că modelul pe care îl au în jos, spre o serie de curse hipercarcerale, sensibile la buget și competițional, este atrăgător pentru noi “.

    Întrebat când McLaren va trebui să ia o decizie pentru a intra în sezonul 2020-21, Brown a spus “până la sfârșitul acestui an, la începutul anului viitor, pentru a fi pregătit”.

    El a subliniat că un potențial program Hypercar va veni în paralel cu operațiunea de Formula 1 existentă, precum și o potențială intrare în competiția IndyCar anul viitor.

    “Tot ce facem în afara Formulei 1 nu va atrage resursele Formula 1”, a spus Brown.

    “Avem 4.000 de angajati, asa ca daca mergem la cursele World Endurance Championship sau la cursele IndyCar, putem folosi cateva masini si tehnologie pe care le avem in echipa noastra de Formula 1, dar baietii care lucreaza la echipa noastra de Formula 1 nu vor merge sa munceasca pe WEC sau dacă facem o echipă IndyCar.

    “Nu este o presiune a resurselor. Vor fi oameni diferiți cu o configurație diferită și vom vedea dacă putem face ambele în același timp sigur. ”

    Brown consideră că formula Hypercar va oferi un impuls semnificativ pentru cele 24 de ore din Le Mans, cu implicarea semnificativă a producătorului așteptată în primele câteva sezoane.

    Se înțelege că a existat un impuls recent pentru reducerea în continuare a bugetelor de funcționare sub valoarea inițială estimată de 25-30 milioane de euro (30-35 milioane dolari) pe sezon.

    “Cred că au mult interes în Hypercar”, a spus Brown. “În direcția în care se îndreaptă, bugetul despre care vorbește, cred că va avea un succes foarte mare.

    “Am putut vedea 5-6 producători, poate nu toți în prima zi.

    “Dar direcția în care s-au îndreptat, iar voi ați anunțat câțiva, am putut vedea câteva zile mari înainte de noi la Le Mans. [Ar putea fi] anii de glorie, dacă vrem să spunem asta. Și cu asta ar veni sponsori și șoferi.

    “Îmi place noul calendar [invers]; Cred că e bine să faci asta. Evident, durează un an sau doi pentru a obține acest lucru, dar cred că fac toate lucrurile potrivite. ”

    Photocredit: Glenn Dunbar/McLaren

     

    Frank van Nunen

    Latest Posts

    Lewis Hamilton se impune fără concurenţă la Marele Premiu dîn Stiria.

    Articol în curs de actualizare. Rezultatul provizoriu al Marelui Premiu al Stiriei:  

    Triumph gata de relansarea sezonului 2020 de la Jerez

    Moto2™ World Championship și Triumph Triple Trophy vor demara din nou în curând cu ocazia Grand Prix-ului Spaniei de la Jerez. După deschiderea sezonului din...

    Formula 1: Îngrijorări pe seama lipsei de putere a propulsorului Ferrari

    Carlos Sainz spune că nu este deloc îngrijorat cu privire la mutarea sa în tabăra Ferrari din 2021. Spaniolul îl va înlocui pe Sebastian...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Don't Miss

    Formula 1: Ferrari oferă lui Vettel un nou contract de doi ani

    Se pare că Ferrari a făcut din Sebastian Vettel o nouă ofertă de contract pentru 2021. Recent, a reieșit că cea de patru ori...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    MotoGP prezintă noul calendar pentru 2020

    Dorna Sports a prezentat azi noul calendar pentru sezonul 2020 din MotoGP. Acesta cuprinde 13 etape, majoritar în Europa. Momentan se discută și de introducerea...

    Neuville iese în decor la testele din Finlanda.

    Campionatul Mondial de Raliuri a luat de la jumătatea lui Martie o pauză "forțată" din cauza COVID-19. Conducerea campionatului a decis ca testele să...

    Formula 1: Carlos Sainz neagă că va fi pilot numărul 2 la Ferrari.

    Carlos Sainz a respins zvonurile spunând că va fi pilotul numărul 2 al Ferrari din 2021. Un insider Ferrari a spus săptămâna aceasta că...
    Frank van Nunen