More

    Latest Posts

    Matsushita se alătură Honda pentru sezonul SUPER GT 2022

    Honda și-a anunțat formația de piloți pentru sezonul SUPER GT 2022, Nobuharu Matsushita înlocuindu-l pe Bertrand Baguette la Real Racing.

    Marca din Sakura va lansa din nou cinci mașini în clasa superioară GT500 a SUPER GT, Team Kunimitsu, ARTA, Real Racing, Nakajima Racing și Team Mugen, toate intrând cu o singură mașină fiecare.

    Noul său challenger se va baza pe versiunea Type S în ediție limitată a mașinii rutiere NSX, care a fost spionată în timpul testelor, dar nu a fost încă dezvăluită oficial.

    Singura schimbare în formația de piloți este sosirea lui Matsushita la Real Racing în locul lui Baguette alături de Koudai Tsukakoshi.

    Matsushita

    Prin urmare, Matsushita devine un pilot Honda cu drepturi depline pentru prima dată, având susținerea mărcii pentru campaniile sale din GP2 și FIA F2 în 2015-17 și 2019, înainte de a se alătura Nissan pentru 2021.

    Baguette este de așteptat să fie dezvăluit ca înlocuitor al lui Matsushita la echipa Nissan Impul pentru 2022.

    Celelalte echipe Bridgestone de la Honda, Kunimitsu (Naoki Yamamoto/Tadasuke Makino) și ARTA (Tomoki Nojiri/Nirei Fukuzumi) își păstrează formațiile respective pentru al treilea sezon consecutiv.

    Cele două echipe Dunlop ale mărcii nu înregistrează nicio schimbare, Takuya Izawa fiind menținut pentru încă un sezon alături de Hiroki Otsu la Nakajima Racing și Mugen păstrându-i pe Ukyo Sasahara și Toshiki Oyu.

    Honda a confirmat, de asemenea, două intrări în clasa GT300, ARTA și UpGarage continuând fiecare să lanseze câte un NSX GT3.

    ARTA are o gamă complet nouă pentru 2021, ex-pilotul GT500 Hideki Mutoh revenind la acțiune după un an în mare parte pe margine cu partenerul Honda junior și absolvent japonez de F4 Iori Kimura.

    Aceștia îi înlocuiesc pe veteranul Shinichi Takagi și Ren Sato, care rămâne în cărțile Honda ca pilot în Super Formula.

    Un alt tânăr Honda, Kakunoshin Ota, i se alătură lui Takashi Kobayashi la UpGarage, înlocuindu-l pe Teppei Natori, aflat în Formula 2.

    Nu s-a făcut nicio mențiune despre cealaltă echipă care a condus un NSX GT3 în 2021, Drago Corse, în anunț.

    Mai multe ştiri despre Campionatul de SUPER GT găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss