FRAS: Campionatul National Digital de Circuit Betano, Etapa 7 – Divizia B (Live Video)

Campionatul National Digital de Circuit Betano, organizat sub egida de FRAS (Federația Română de Automobilism Sportiv) suntem fericiți să va prezinte video live la...
More

    Latest Posts

    MotoGP: Guvernul spaniol lucrează cu Dorna pentru întoarcerea în vară.

    Consiliul Național al Sporturilor din Spania a lansat o declarație, în care menționează importanța curselor de motociclete pentru țară. Consiliul Național al Sporturilor din Spania...

    F1: Daniel Ricciardo spune că ar putea părăsi F1 din cauza dorinței sale finale.

    Pilotul Renault, Daniel Ricciardo, a recunoscut că poate pleca departe de F1 dacă simte că un Campionat Mondial nu mai este o posibilitate. Honeybadger-ul...

    F1: Renault și AlphaTauri solicită ajutor de urgență de la Liberty Media.

    Lucrurile merg bine pe hârtie, dar acum se dovedește că chiar și echipele care păreau relativ sigure solicită avansuri de la Liberty Media pentru...

    F1: Câteva upgrade-uri Ferrari care sunt planificate pentru Marele Premiu al Austriei.

    Potrivit presei italiene (La Gazzetta dello Sport), Scuderia Ferrari intenționează să aducă mai multe actualizări interesante pentru prima cursă din sezonul Formula 1 2020, care...

    IMSA WSC – Trei din trei pentru Mazda

    Road America, unul dintre cele mai vechi circuie de pe continentul nord american unde se organizează curse încă din 1955. De asemenea un circuit foarte îndrăgit de fani care probabil ar merita o cursă un pic mai lungă, dar asta este o altă discuție.

    DPi

    După ultimele două victorii consecutive, Mazda venea și aici cu moralul ridicat, iar alături de suratele de la Acura au dominat din nou clasa supremă. De câteva curse încoace Cadillac-urile par neputiincioase în fața prototipurilor nipone care s-au obișnuit deja cu acapararea podiumurilor finale.

    Road America a văzut din nou o dispută în patru Mazda-Acura pentru victorie într-o cursă lipsită de evenimente majore și fără întreruperi de niciun fel. Deși prima parte a întrecerii a văzut team-ul Penske la conducere, Mazda preia frâiele cursei în turul 37 când mașina #55 se instalează pe primul loc în dauna modelului lider în clasamentul general, Acura #6.

    Din această luptă în patru pentru podium iese prototipul ARX-05 #7 care este nevoit să facă o intrare suplimentară la boxe, neprogramată, pentru a i se îndepărta un rest de caroserie cules de pe traseu în urma unui clinch între modelele de la GTD. Echipajul #6 rămâne acum singur în disputa cu Mazda, iar pe final Dane Cameron trebuie să se concentreze atât pe Harry Tincknell, cât și pe Oliver Jarvis situat pe poziția a treia și cu misiunea de a aduce o nouă dublă pentru Team Joest.

    Finalul a fost incendiar, Mazda #77 se pierde în traficul intens dar lupta pentru victorie se decide pe muchie de cuțit cu Harry Tincknell reușind la mustață să-și păstreze poziția de lider aducând acasă a treia victorie consecutivă pentru Mazda din acest sezon. În ciuda unui efort susținut, Dane Cameron nu poate urca Acura #6 mai sus de locul secund, un finish care îi ajută totuși să-și consolideze poziția de lideri la general.

    Cum spuneam, pentru Cadillac a fost din nou o întrecere fără miză, Action Express #31 a fost cel mai bine situat echipaj al celor de la GM cu un loc patru la final, dar fără șanse efective la podium. Nici pentru Core Autosport și al lor Nissan DPi nu a fost o întrecere mai reușită, aceștia fiind nevoiți să abandoneze după o ieșire în decor cauzată de un ușor contact cu Corvette-ul #4 de la GTLM.

    Pentru băieții de la DPi au mai rămas doar două curse din acest sezon, Laguna Seca și Petit Le Mans, iar dacă ne gândim ce a fost anul trecut la startul de la Laguna Seca, eu unul nu aș paria deocamdată pe nimeni.

    La LMP2 a fost din nou victoria celor de la PR1 Mathiasen Motorsports, a patra consecutivă din acest sezon. Rivalii de la Performance Tech au completat podiumul clasei sosind cu o întârziere de 31 de secunde.

    GTLM

    BMW trebuia să plece din pole position aici, dar inspecția tehnică de după calificări a spus altceva iar liderul turmei la start era acum Corvette-ul #4. Ford se prezentau din nou în mare formă după victoria din ultima etapă de la Lime Rock Park. Corvette se menținea la conducere în prima parte a întrecerii fiind mai apoi depășiți de Ford-ul #67 care ținteau încă o posibilă victorie.

    A fost și un duel strategic la GTLM, fiecare echipă încercând să găsească cea mai bună soluție posibilă. Porsche-ul #911 de exemplu au fost primii care au intrat la realimentare, doar că această abordare nu a părut neapărat să funcționeze mașina terminând în final doar pe poziția a șaptea. A fost din nou o întrecere dezamăgitore pentru BMW-ul #24 care iese de la boxe pentru asaltul de final doar ca să reintre un tur mai târziu cu probleme la sistemul de frânare.

    Finalul a fost și aici disputat, dacă Ford-ul #67 rula desul de confortabil pe primul loc, cel secund a fost disputat între sora #66 și Corvette-ul #4. Finalul le-a aparținut totuși celor de la Ford care reușeșc dubla punctând serios și în clasamentul constructorilor în timp ce Corvette a pierdut și ultima treaptă a podiumului după un ultim splash pe final.

    În aceste condiții ultima treaptă a podiumului a fost moștenită de Porsche-ul #912 care își consolidează poziția de lider la general. Corvette au terminat pe patru și șase, cu BMW-ul #25 între cele două. Porsche încă conduc atât la piloți cât și la constructori dar cu trei etape rămase, la rând fiind un nou festival GT la VIR, nimic nu este încă sigur.

    GTD

    Aici am avut cred cea mai multă dramă, iar victoria într-o oarecare măsură s-a datorat și strategiei de la boxe. Din pole pleca Mercedes-ul #33 care însă se lovea de probleme la suspensie și îi pasa poziția de lider Lamborghini-ului Paul Miller #48.

    În curând lupta pentru victorie se dădea în doi, din spate venind foarte tare Porsche-ul Pfaff Motorsport, învingătorii din etapa trecută. Alte două modele Porsche au fost implicate într-un eveniment nefericit care a scos din păcate din lupta pentru victorie și Acura #7. Acura #57 lovește din spate Porsche-ul #73 pentru ca aceasta să se ciocnească mai apoi de Porsche-ul #91 al lu Dennis Olsen.

    Cele două din urmă au primit ambele penalizări în timp ce modelul Park Place a ieșit cel mai rău cu avarii serioase la partea din față a modelului 911. La vârf Lamborghini și Porsche erau bară la bară înainte de schimbul final care urma să decidă și soarta cursei.

    Lambo-ul a ales să intre primul lăsând Porsche-ul lui Matt Campbell să treacă pe prima poziție. Un tur mai târziu intra și aesta dovedindu-se a fi mutarea câștigătoare, ieșind înapoi pe circuit chiar în fața lui Bryan Sellers. De aici înainte Porshe-ul a fost imbatabil iar Pfaff se alege cu a doua victorie consecutivă din acest sezon.

    Pe doi sosește Paul Miller Racing iar poziția a treia intră în contul BMW-ului #96, lăsând Lexus-ul #14 în afara podiumului. Pe cinci au sosit în final liderii de la general, Acura #86, și la fel ca la celelalte clase nimic nu este sigur pentru finalul de sezon.

    Următoarea etapă este programată pe 25 August pe Virginia International Raceway (VIR) și va fi din nou o întrecere destinată exclusiv claselor GT.

    Rezultate complete

    Race highlights

    Avatar
    Ultimele postari ale lui Cosmin Milcu (vezi toate)

    Latest Posts

    MotoGP: Guvernul spaniol lucrează cu Dorna pentru întoarcerea în vară.

    Consiliul Național al Sporturilor din Spania a lansat o declarație, în care menționează importanța curselor de motociclete pentru țară. Consiliul Național al Sporturilor din Spania...

    F1: Daniel Ricciardo spune că ar putea părăsi F1 din cauza dorinței sale finale.

    Pilotul Renault, Daniel Ricciardo, a recunoscut că poate pleca departe de F1 dacă simte că un Campionat Mondial nu mai este o posibilitate. Honeybadger-ul...

    F1: Renault și AlphaTauri solicită ajutor de urgență de la Liberty Media.

    Lucrurile merg bine pe hârtie, dar acum se dovedește că chiar și echipele care păreau relativ sigure solicită avansuri de la Liberty Media pentru...

    F1: Câteva upgrade-uri Ferrari care sunt planificate pentru Marele Premiu al Austriei.

    Potrivit presei italiene (La Gazzetta dello Sport), Scuderia Ferrari intenționează să aducă mai multe actualizări interesante pentru prima cursă din sezonul Formula 1 2020, care...

    Don't Miss

    GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Mihai Giminadis, Pilot al Club de Tuning , 4 Speed Squad”

    "Mihai Giminadis ne explică astăzi despre cum a început în lumea Motorsportul. mașina cu care a participat în trecut la KRR, este o Lada...

    F1: O echipă asiatică dorește să intre în Marele Circ

    O nouă echipă este dornică să se alăture grilei din Formula 1. Este vorba despre asiaticii de la Panthera Team Asia. Din vara anului trecut,...

    F1: Mick Schumacher in Alfa Romeo la jumătatea sezonului?

    Mick Schumacher este susținut pentru a obține un cockpit de Formula 1 în acest sezon cu Alfa Romeo. Deși F1 încă așteaptă să înceapă,...

    GP24 Inside: Off-Road cu Vasile Rotar, navigator al MRT Motorsport.

    Vasile Rotar, este sărbătoritul nostru de astăzi, iar tot cu această frumoasă ocazie, ne dezvăluie experiența sa, alături de cei mai minunați oameni ai...

    GP24 Inside – Interviu cu Mădălin Ilinca-Cristinel, geniul simracing-ului

    Sincer să fiu nu știu cum de nu am făcut asta mai de mult. Eu și Mădălin ne cunoaștem de ceva timp iar acum,...
    Avatar
    Ultimele postari ale lui Cosmin Milcu (vezi toate)