Lance Stroll signed up for 2021 says Szafnauer.

Lance Stroll is already signed up to remain at Racing Point - to be called Aston Martin by then - in 2021. That is...

Latest Posts

DTM will soon be back on track.

The DTM series has confirmed that a four-day test is planned at the Nürburgring circuit at the beginning of June before the 2020 season...

Formula E could ditch current season in favour of the 2020/2021 championship.

Formula E is weighing up scratching its actual season should the situation show no improvement in the coming weeks, says Alejandro Agag, Founder and...

F1: Ferrari already has a rejection of Lewis Hamilton in its pocket

One of the most important drivers which is not yet under contract for 2021 is Lewis Hamilton. The Brit seems to be staying at...

MotoGP intends to kick off the season at the end of July.

After long discussions amid the uncertainty caused by the coronavirus outbreak, MotoGP has announced concrete plans to finally kick off the 2020 season. The...

IMSA: What to watch for in the 2019 Rolex 24 at Daytona

Campionatul 2019 IMSA WeatherTech SportsCar Championship este programat să înceapă sărbătorirea sa de 50 de ani cu deschizător de sezon, Rolex 24 ore de Daytona.

Joi, 24 ianuarie, așteptarea va fi terminată pentru echipele de campionat IMSA WeatherTech SportsCar Championship, care se vor califica pentru primul cursa de sezonului 2019, la Rolex 24  ore de Daytona, care va avea loc între orele 22:25 și 23:40 Ora României. Evenimentul poate fi urmărit live pe site-ul TV IMSA făcând clic aici.

Un grilă de echipe bine-cunoscute va fi alăturat de câțiva nou-veniți în sezonul 2019, marcând o creștere a seriei. Sezonul 2019 este un sezon de sărbători pentru IMSA, deoarece marchează 50 de ani de competiție IMSA cu diverse forme de mașini sport și prototipuri de curse.

Mai mult de 47 de autoturisme vor lua steagul verde, cu divizarea acum definită în clasa prototip, oferind astfel mai multe șanse pentru o concurență rafinată. Această desfășurare a Rolex 24 la Daytona este cea de-a 57-a ediție a evenimentului. Acest eveniment a fost de mult timp cea mai mare provocare pentru a cuceri în cursele americane de mașini sportive.

Daytona a văzut legendare piloți, cum ar fi Dan Gurney, Mario Andretti și Hurley Haywood pilot la fel de legendar mașini în timp ce crearea istoriei motorsportului. Înainte de începerea acțiunii de la Rolex 24 la Daytona mai târziu în această seară, aici sunt câteva echipe importante și mașini de urmărit de-a lungul weekend-ului.

Clase de Prototip

Clasele prototip IMSA au primit split-ul pentru a diferenția șasiul global LMP2 de la autoturismele DPi recunoscute de IMSA, care vor juca rolul de vârf al campionatului IMSA WeatherTech SportsCar. Venind la Rolex 24 ore de Daytona, foarte puține acțiuni au fost întreprinse de regulatorii Balanței de Performanță, oferindu-le un sentiment de “lăsați-i să curgă” la deschiderea sezonului din acest an.

În clasa de vârf DPi, fanii vor putea să vadă mașina de cilindree ridicată Cadillac DPi-V.R luptă cu Mazda și Acura. Intotdeauna competitivul Wayne Taylor Racing aduce eventual cea mai puternica echipa de conducatori, Renger Van der Zande si Jordan Taylor fiind suplimentati cu fostul piloți F1 Fernando Alonso si Kamui Kobayashi. Alonso va căuta să adauge încă o altă recunoaștere la lista sa deja de lungă durată cu realizările in motorsporturilor.

Echipele multiple vor contribui la realizarea celei de-a 50-a aniversări a IMSA, mai memorabile, prin rularea schemelor de vopsire dedicat. În clasa prototip, # 54 Core Autosport Ligier va da un omagiu unei legende IMSA, detaliind mașina ca o copie modernă a modelului Nissan GTP ZX-Turbo în schema clasică de albastru, alb și roșu.

Programul Nissan GTP ZX-Turbo a dominat la sfârșitul anilor 1980, câștigând campionatele producătorilor trei ani consecutiv, începând cu sezonul 1989 până în sezonul 1991.

Echipa Penske Acura va fi, de asemenea, îmbrăcată cu un model clasic cu o aruncare înapoi pe autoturismele lor ARX-05, care vor aduce un omagiu la începutul anilor ’90, campionul Acura NSX Camel Lights, Comptech Racing, în culori albe și portocalii.

GTLM și GT Daytona

În primul rând, va fi revenirea lui Alex Zanardi la seria IMSA cu BMW Team RLL. Zanardi a fost implicat într-un accident tragic IndyCar în 2001, care a dus la pierderea ambelor picioare.

Cu toate acestea, Zanardi nu a fost niciodată capabil să-și piardă natura competitivă și căuta rapid modalități de a dezvolta sisteme de conducere pentru indivizi fără a folosi vreun picior. El va conduce BMW-ul BMW Team RLL BMW M8 GTE și va folosi un volan modificat pentru a se adapta situației sale.

Echipele GTLM intră în 2019 cu aceeași gama de mașini care au concurat în 2018. Ford, BMW, Chevrolet, Porsche și Ferrari sunt toți în căutarea de a fi competitivi pe parcursul sezonului pentru a pretinde campionatul producătorului în acest sezon.

Clasa GTLM va vedea o parte echitabilă din celebrarea patrimoniului cu Porsche, aducând înapoi faimoasele culori de alb, albastru și roșu Brumos Racing. Ford va aduce două scheme de vopsea diferite, care prezintă aspectul de epocă cu mașina # 66 care va purta culorile de la Roush Racing Motorcraft Mustang ale mașinii GTO care a câștigat la Rolex 24 ore de Daytona din clasa GTO in 1985 și la dus pe John Jones să câștige campionatul de piloți. Mașina # 67 va purta o iterație clasică a sponsorului Castrol Edge, de mult timp, în culori albe, verzi și roșii.

Clasa GTD va avea # 33 Riley Motorsports Mercedes-AMG GT3 într-o culoare clasică purpurie, care are o semnificație proprie. Proprietarul de echipă și pilotul Ben Keating au intrat într-o sponsorizare de lungă durată cu compania de aditivi auto Wynn, care va sărbători 80 de ani de service auto în 2019. Wynn a sponsorizat un Porsche 962 pentru sezonul 1987. Această mașină a terminat pe locul al cincilea la SunBank 24 de ore din Daytona, în 1987.

Încă o echipă care merită urmărită îndeaproape pentru cursa va fi singura echipă de piloți feminin din echipa Meyer Shank Racing cu #57 Acura NSX GT3 Evo. Masina sponsorizată de Caterpillar va fi pilotată de campionul IMSA WeatherTech SportsCar de două ori, Christina Nielsen, cu Katherine Legge, Bia Figueiredo și Simona de Silvestro, care completează gama de piloți.

Latest Posts

DTM will soon be back on track.

The DTM series has confirmed that a four-day test is planned at the Nürburgring circuit at the beginning of June before the 2020 season...

Formula E could ditch current season in favour of the 2020/2021 championship.

Formula E is weighing up scratching its actual season should the situation show no improvement in the coming weeks, says Alejandro Agag, Founder and...

F1: Ferrari already has a rejection of Lewis Hamilton in its pocket

One of the most important drivers which is not yet under contract for 2021 is Lewis Hamilton. The Brit seems to be staying at...

MotoGP intends to kick off the season at the end of July.

After long discussions amid the uncertainty caused by the coronavirus outbreak, MotoGP has announced concrete plans to finally kick off the 2020 season. The...

Don't Miss

Harder, better, faster, stronger: West Competition Racing celebrates Season 5 achievements

  This spring, WCR doubled up the efforts in Racing League Romania powered by BMW and went one better in the standings. Chapter 1: Harder The landscape...

Mugello wants to host replacement Italian GP.

Mugello is still interested in hosting a replacement Italian GP amid the corona crisis, according to local mayor Federico Ignesti. It is not clear...

Formula 1: Wolff admits discussing his role at Mercedes after 2020

Toto Wolff admits he is "currently discussing" what role he will play at Mercedes beyond 2020. Speculation he might leave the team altogether ramped...

Mercedes should consider Sebastian Vettel says Bernie Ecclestone.

Mercedes "should consider" signing up Sebastian Vettel for 2021. That is the view of former F1 supremo and Vettel confidante Bernie Ecclestone, who only...

2020 FIM CEV Repsol calendar update: Rounds 1 and 2

A proposal has been made to host the Estoril and Portimao races at the beginning of July. As previously announced, the ongoing coronavirus outbreak...