ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Marele Premiu al Bahrainului va fi organizat cu spectatori în tribune

Marele Premiu al Bahrainului va fi gazda în 2021 a primului grand prix din calendarul Formulei 1. După ce acum câteva zile, oficialii din...
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    IMSA conturează procesul de echilibrare a performanței pentru 2020

    Cu o varietate de vehicule și configurații ale motorului prezentate în clasele Daytona Prototype International (DPi), GT Le Mans (GTLM) și GT Daytona (GTD), clasa LMP2 este cel mai apropiat lucru de „spec”, cu toate mașinile cu motoare amplasate central, Gibson V8 aspirate natural. Cu toate acestea, diferitele motoare și configurații sunt doar o parte din ecuație.

    Distribuția de masă și greutate a fiecărei mașini, în special la clasele GT, poate diferi substanțial între modele și fiecare are, de asemenea, propriile sale capacități aerodinamice. Cu mașini atât de diferite care concurează între ele, Balance of Performance (BoP) este mecanismul pe care IMSA îl folosește pentru a pune mașinile din fiecare clasă pe un nivel de joc cât mai tehnic posibil.

    Pentru clasele DPi și GTLM, obiectivul IMSA este de a avea fiecare mașină într-o fereastră de performanță de 0,3% și o fereastră de 0,5% în GTD. Asta înseamnă că cea mai rapidă mașină DPi sau GTLM ar trece linia de sosire cu trei zecimi de secundă înaintea celei mai lente mașini din clasă la sfârșitul unei etape de 100 de secunde. În GTD, va fi o jumătate de secundă de la cel mai rapid la cel mai lent.

     

     

     

     

     

     

     

    În ceea ce privește ferestrele de performanță, acest lucru nu este important din perspectiva tehnică. Ca urmare, rezultatul fiecărei curse ar trebui să se refere în cele din urmă la abilitatea pilotului, performanța echipajului de la boxe și strategia de curse, spre deosebire de superioritatea tehnică a unei mașini.

    Un proces similar este utilizat și pentru Challenge Pilot Michelin IMSA, unde diversitatea substanțială între producători și tehnologie se găsește atât în ​​clasele Grand Sport (GS), cât și în clasele TCR. Între Campionatul WeatherTech și Michelin Pilot Challenge, un total de 17 producători diferiți vor concura în 2020.

    A doua zi după încheierea campionatului IMSA WeatherTech SportsCar din 2019, IMSA a găzduit o întâlnire de colaborare cu toți producătorii participanți, pentru a solicita feedback legat de îmbunătățirea procesului BoP pentru 2020. O întâlnire următoare a condus la reglementările revizuite pentru 2020.

    Reglementările actualizate reafirmă procesul condus de datele IMSA, introducând în același timp mai multă „supraveghere umană” a ITC, la cererea producătorilor. Pentru 2020, ITC va introduce o nouă metrică care vizează o mai bună reprezentare a ritmului general al unei mașini pe parcursul noului Laped Sector Sorted (WSSL).

    WSSL utilizează un procent mai mare de performanță a unei mașini demonstrata și va fi folosit pentru a completa „Laped eclectic ponderat” folosit anterior (WECL), care se concentrează în principal în ceea ce privește performanțele maxime.

    De asemenea, IMSA va continua să utilizeze datele înregistrate ale tunelului eolian, datele dyno ale motorului și datele auto înregistrate ca referință pentru a monitoriza performanța tuturor mașinilor din fiecare clasă specifică. De asemenea, consumul de combustibil și fluxul de combustibil vor continua să fie monitorizate îndeaproape pentru a asigura compatibilitatea pe lungimea stintului, permițând echipelor să facă diferența pe baza alegerilor lor de a rula pe deplin sau a economisi combustibil în timpul cursei.

    Sursa: IMSA Weathertech Sportscar Championship / GP24 Author, Adrian Gros

    Photocredit: IMSA Weathertech Sportscar Championship

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.