Campionatul regional PRO ACR 116

Debut în Campionatul Regional ACR de Rally Sprint și Anduranță 2020 PRO ACR 116 organizat de ACR Bistrița, ACR Mureș și Team OLD MSport. Evenimentul...
More

    Latest Posts

    Piloţii de la Krepelka Motorsport şi Pro Timiş, din nou pe podium!

    Piloții cluburilor Krepelka Motorsport şi Pro Timiș au luat startul în acest weekend în două competiții aflate în organizarea Federației Române de Automobilism Sportiv....

    10K, Vă mulțumim pentru suportul vostru!

    Proiectul GP24 a început pe 1 Iunie 2018 în timp ce pagina de Facebook s-a deschis încă de pe 4 August 2018, monitorizând activitatea...

    F1, Raport preliminar: Max Verstappen învinge piloții Mercedes pentru a sigila o victorie strălucitoare la Silverstone.

    Max Verstappen a devenit primul pilot non-Mercedes care a câștigat o cursă în 2020, pilotul de la Red Bull câștigând în Marele Premiu "70...

    Emil Ghinea, cel mai rapid la Trofeul Valea Uzului.

    Experimentatul Emil Ghinea, pe un prototip Norma M20F, a reușit cel mai bun timp al etapei a cincea din Campionatul Național de Viteză în...

    IGTC – Audi domină concurența și se impune la Suzuka

    A patra etapă din Intercontinental GT Challenge ne-a dus la Suzuka în Japonia, un circuit foarte îndrăgit de fani care ne-a oferit o cursă plină de suspans și turnuri de situație care au făcut să merite și ora foarte matinală la care s-a dat startul (4:00 a.m. ora României).

    Din pole position pleca BMW-ul Schnitzer #42 după o performanță remarcabilă în calificări, fiind urmat în prima linie de Audi-ul #25 WRT și pe trei alt BMW, modelul Walkenhorsth #34. Încă din primele viraje BMW-ul #34 a avansat pe locul secund, cu cele două modele M6 GT3 afișând un ritm de cursă foarte bun.

    În spate top ten-ul era completat de Mercedes, Bentley, Nissan și Porsche. Dezastrul lovea BMW-ul Walkenhorst în ora a doua când pica victimă colaterală în urma unui contact dintre un Lamborghini și un Nissan. Acesta este nevoit să intre la boxe cu daune vizibile la partea din spate a mașinii. De aici inainte caruselul problemelor a continuat pentru ei ratând ceea ce ar fi putut fi o cursă foarte reușită cu un potențial rezultat bun.

    Audi-ul #25 avansa astfel pe locul secund de unde prelua și conducerea după cel de-al doilea rând de pitstop-uri. De aici înainte a fost un sprint susținut către victorie, modelul R8 LMS GT3 Evo rulând constant ca și cea mai rapidă mașină de pe circuit.

    În ora a treia am avut și primul safety car după ce Ferrari-ul #27 HubAuto se trezește lovit de nicăieri de o Acura GT3. Din fericire acesta scapă doar cu o pană de cauciuc, suspensia mașinii rămânând încă intactă. Aici au inceput să se dea peste cap strategiile, marea majoritate a plutonului optând să profite de această neutralizare pentru a intra la boxe, dar nu chiar toată lumea.

    Porsche-ul #912 Absolute Racing și Ferrari-ul #777 CAR GUY Racing de exemplu au ales să stea pe circuit mergând pe aceeași strategie de la start. Urma să vedem în ce măsură vor afecta aceste alegeri clasamentul mai târziu. Cele două modele Nissan GTR înscrise de KCMG au fost de asemenea despărțite de jocul strategic, din păcate doar #35 a mai contat pe final în timp ce sora cu #18 a întâmpinat probleme pe parcurs.

    În timp ce Audi conducea liniștit, în pluton se dădeau lupte grele pentru podium și nu numai. Mercedes era acolo cu modelele #999 și #77, Audi cu celălalt echipaj Pro din mașina #125, Porsche-ul #912, Nissan-ul #35, Bentley-ul #107 și BMW-ul #42. Acesta din urmă mai picase un pic în clasament după ce plecase primul din grilă iar situația avea să se înrăutășească și mai mult după ce aceștia primesc o penalizare pentru nerespectarea timpului minim de pitstop.

    Audi treceau și pe locul secund prin intermediul echipajului #125 înscris de Absolute Racing, echipă care a optat să ruleze aici cu două modele diferite, dar ambele înscrise în lupta la vârf. Ghinionul continua pentru Ferrari-ul HubAuto la finalul orei a șasea când iese în decor provocând o nouă neutralizare. Mașina este scoasă din zidul de pneuri și pleacă pe propriile roți la boxe cu avarii serioase la partea dreapta-față.

    Ne apropiem de finalul cursei și cele două Audi-uri conduc în continuare, cu mașina din frunte regăsindu-se la un avans constant de circa 20 de secunde față de locul secund. Ghinionul urma să lovească echipajul #125 de pe locul secund care întâmpină probleme cu realimentarea și pierde timp prețios la boxe. În final ei termină abia pe locul al șaptelea, nemeritat după ritmul pe care îl afișaseră pe întreg parcursul cursei.

    Pe doi avansa acum Mercedes-ul GruppeM #999 cu Porsche-ul #912 pe trei. Ultima parte a cursei s-a desfășurat pe întuneric la lumina orbitoare a farurilor, final care a venit cu alte dueluri pentru poziții duse până în ultimele secunde.

    Audi-ul #25 însă nu a mai putut fi ajuns de nimeni adjudecându-și o victorie meritată după ce și-a dominat concurența fără drept de apel. Podiumul a fost completat de #999 și #912, în timp ce restul pozițiilor din top ten au fost ocupate de BMW, Nissan și Bentley. Au fost 10 ore pline de suspans și dueluri pe muchie de cuțit, iar neutralizările foarte puține.

    Ultima etapă din Intercontinental GT Challenge readuce în prim plan circuitul sud-african Kyalami cu o cursă de 9 ore programată la finalul lunii Noiembrie. Acolo toată lume va pășii în necunoscut, deci cu siguranță vom avea o nouă cursă de neratat!

    Rezultate complete

    Avatar

    Latest Posts

    Piloţii de la Krepelka Motorsport şi Pro Timiş, din nou pe podium!

    Piloții cluburilor Krepelka Motorsport şi Pro Timiș au luat startul în acest weekend în două competiții aflate în organizarea Federației Române de Automobilism Sportiv....

    10K, Vă mulțumim pentru suportul vostru!

    Proiectul GP24 a început pe 1 Iunie 2018 în timp ce pagina de Facebook s-a deschis încă de pe 4 August 2018, monitorizând activitatea...

    F1, Raport preliminar: Max Verstappen învinge piloții Mercedes pentru a sigila o victorie strălucitoare la Silverstone.

    Max Verstappen a devenit primul pilot non-Mercedes care a câștigat o cursă în 2020, pilotul de la Red Bull câștigând în Marele Premiu "70...

    Emil Ghinea, cel mai rapid la Trofeul Valea Uzului.

    Experimentatul Emil Ghinea, pe un prototip Norma M20F, a reușit cel mai bun timp al etapei a cincea din Campionatul Național de Viteză în...

    Don't Miss

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    Două echipe se opun planului F1 pentru grila inversată în a doua cursă a curselor duble.

    Se crede că Racing Point s-a alăturat acum echipei Mercedes care indică faptul că vor vota împotriva experimentării cu sprinturi de calificare scurte și...

    Life On The Hill: Cosmin Ion- “Motorsportul reuneste toate lumile cunoscute de mine si inca pe atat lumi pe care acum le descifrez.”

    Despre ei stim ca sunt foarte rapizi pe traseele de Viteza in coasta din tara. In aceasta serie intitulata “Life on the hill” pilotii...

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...

    Vreau să mă dau… virtual! #Partea1

    În ultimele trei materiale ți-am arătat cam ce pași trebuie să faci în cariera de pilot în viața reală. Ei bine, astăzi îți prezint...
    Avatar