Latest Posts

Rolex 24, ora 15: Ganassi are probleme, AXR Cadillac preia conducerea

Vizualizări: 21504

Mai multe probleme pentru Chip Ganassi Racing, au predat conducerea Rolex 24 colegilor de la Cadillac Action Express Racing, pe măsură ce cursa atingea marca de 15 ore.

Fostul pilot de Formula 1 Kevin Magnussen a alergat la un avans de 30 de secunde la bordul #02 Ganassi Cadillac DPi-V.R în primele ore ale dimineții, dar o problemă tehnică încă neexplicată a coborât mașina pe locul patru cu nouă ore rămase până la final. Asta însemna că Pipo Derani era la comandă la bordul Cadillac-ului #31 AXR sponsorizat de Whelen Engineering, chiar înaintea lui Loic Duval în Caddy-ul #5 JDC-Miller MotorSports.

Toate cele șapte intrări DPi au rămas în turul principal la jumătatea etapei, dar nu a trecut mult timp până când două mașini au dat probleme, și anume Ally Racing #48 și Cadillac #01 Ganassi. Prima care a dat probleme a fost mașina nr. 48 condusă de Action Express Racing, în timp ce Jimmie Johnson a intrat în contact cu un backmarker în interiorul terenului și a suferit daune în partea dreapta-spate, pilotul IndyCar transformat în as NASCAR șchiopătând înapoi la boxe.

Mașina a intrat în spatele zidului, Johnson ieșind în cele din urmă cu 23 de tururi mai jos. Curând după aceea, a venit rândul lui #01 Ganassi Caddy, care a condus pentru scurt timp în mâinile lui Sebastien Bourdais, să lovească probleme. A fost invocată o problemă electrică pentru că Bourdais a adus mașina pentru reparații îndelungate, care a ajuns să dureze 43 de tururi.

După nenorocirea echipajului numărul 01, Filipe Albuquerque din Wayne Taylor Racing Acura numărul 10 a depășit mașina nr. 5 a lui Richard Westbrook pentru a conduce, dar timpul lui Albuqerque în față s-a dovedit de scurtă durată, deoarece Magnussen a scos atât mașinile #5, cât și cele #10 în succesiune rapidă. Albuquerque a reușit să-l țină pe Magnussen în vizor inițial, dar pilotul Ganassi s-a bucurat în această etapă de un avantaj major de ritm și a extins un avans de aproximativ 30 de secunde.

Asta până la jumătatea orei a 15-a, când Magnussen a încetinit și a făcut un tur la aproximativ 50 de secunde de ritm, înainte de a reveni în viteză. Întârzierea i-a permis mașinii #31 AXR a lui Derani, care sărise WTR Acura la boxe, să intre în frunte. Chiar înainte de marcajul de 15 ore, al 12-lea steag galben al cursei a fost numit în urma unui incident major care a implicat Duqueine #7 Forty7 Motorsports în virajul 2.

Pilotul WTR Will Stevens a alunecat în spatele lui Duval cu Cadillac-ul JDC-Miller numărul 5 în lupta pentru locul secund înainte de avertizare, cu Alex Lynn al patrulea în mașina Ganassi cu numărul 02 pe care l-a preluat de la Magnussen, urmat de Meyer Shank Racing Acura cu numărul 60 al lui Simon Pagenaud.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Action Express Cadillac

LMP2

În LMP2, Racing Team Nederland și-a recăpătat avantajul cu Dylan Murry în Oreca numărul 29, foarte departe de mașina DragonSpeed ​​cu numărul 81 a lui Colton Herta înainte de avertizare. Rui Andrade a fost al treilea pentru Tower Motorsports, urmat de James Allen în cele mai bune curse G-Drive, după înscrierile APR și Nicolas Lapierre în mașina #51 PR1/Mathiasen. Riley Motorsports continuă să domine LMP3, cu Ligierul #74 al lui Felipe Fraga rulând cu două tururi înaintea lui Nic Jonsson în Ligierul #54 CORE autosport.

GTD Pro

În GT Daytona Pro, Pfaff Motorsports a ajuns în frunte în cea mai recentă rundă de opriri, cu Mathieu Jaminet la volanul Porsche 911 GT3 R numărul 9 al echipei. Dennis Olsen a avut KCMG Porsche pe locul al doilea, urmat de Daniel Juncadella la WeatherTech Racing Mercedes-AMG GT3, care a condus la jumătatea etapei.

Risi Competizione revenise în frunte la un moment dat, cu James Calado conducând Ferrari-ul 488 GT3 al echipei, dar mașina a pierdut teren când Calado i-a predat lui Davide Rigon, care se afla pe locul cinci la 15 ore în spatele lui Kyle Kirkwood.

Lucas Auer a condus clasa GTD în Mercedes-ul său Winward Racing înaintea lui Jan Heylen în Porsche Wright Motorsports și a lui Spencer Pumpelly în Magnus Racing Aston Martin Vantage GT3. Ollie Milroy se afla pe locul patru cu Inception Racing McLaren 720S GT3, care conducea la jumătatea drumului.

  • Mai multe știri despre Campionatul IMSA găsiți AICI!
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss