ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    FIA GT World Cup – Marciello și Mercedes de neclintit la Macau

    Ce poate fi mai frumos decât o dimineață răcoroasă de Duminică când te trezești cu noaptea-n cap să vizionezi finala FIA GT World Cup? Ei bine, ora mai mult decât matinală a meritat din plim, Macau oferind din nou doza de specatacol caracteristică cu un final incendiar și nu numai.

    Raffale Marciello și al său Mercedes AMG GT3 pleau din pole position după ce italianul se impusese în cursa de calificare de ieri tinând piept celor două Porsche-uri ale lui Earl Bamber și Laurens Vanthoor. Era clar deja că Porsche și Mercedes se vor lupta pentru victorie și în cursa principală dar nimeni nu putea anticipa vreun deznodământ.

    Primul BMW, cel al lui Augusto Farfus, pornește de pe poziția a patra în timp ce primul Audi este chiar în spatele acestuia pilotat de Christopher Hasse. Startul a fost curat de data asta, nimeni nu a mai deranjat barierele de protecție, cel puțin în primul tur. Dintre cele două Porsche-uri de la Rowe Racing, Vanthoor are startul mai bun și trece imediat pe locul secund în dauna lui Bamber, în timp ce Marciello se menține fără emoții la conducere.

    Primul moment tensionat urmează câteva tururi mai târziu și are în prim plan celelalte două Porsche-uri de pe grilă înscrise de Absolute Racing. Kevin Estre aflat la voalnul modelului #912 încercă depășirea chiar în Lisboa abordând trasa interioară. Cum știm bine că traseul este foarte îngust acolo, acesta îl lovește pe Alexander Imperatori care se duce direct în zidul de pneuri avariind puntea spate a modelului 911 care își pierde de asemenea și eleronul. Din fericire nu a fost cazul unei neutralizări întrucât modelul #911 al lui Imperatori a cantinuat cursa cu acele avarii.

    Estre avansa acum pe poziția a șasea de unde pleca în urmărirea Audi-ului lui Hasse de pe cinci. Fiind clar mașina mai rapidă, Porsche-ul ajunge imediat la coada R8-ului și pare doar o chestiune de timp până să vedem o nouă schimbare de poziție. Din păcate nu mai este cazul acum, Estre „o dă de gard”, pe românește, și rău de tot făcându-și praf mașina și provocând prima și singura neutralizare a cursei. Urma să rulăm din nou în spatele mașinii de siguranță pentru câteva tururi, timp în care a fost îndepărtată epava francezului.

    Vedeta restartului, ca și în ziua precedentă, este din nou Farfus care trece de Earl Bamber doar ca neo-zeelandezul să-și recapete poziția a treia în Lisboa cu ajutorul unei manevre la mustață să zicem așa. Chiar dacă BMW-ul avea punctele sale forte, în special pe primul sector al circuitului, per total nu putea ține pasul cu modelele din față care stăteau mult mai bine pe viraje.

    Până la urmă a venit și rocada dintre cele două Porsche-uri de la vârf, Bamber fiind clar pilotul mai rapid și singurul care putea amenința Mercedes-ul de la conducere. A fost cât pe ce să asistăm la un nou accident spectaculos, din fericire Porsche-ul acestuia șterge ușor de praf zidul de pneuri alegânu-se din fericire doar cu o oglindă în minus. Ultimul tur a fost fulminant, pilotul de uzină Porsche lovește ușor din spate Mercedes-ul lui Marciello în acul de păr dar toată lumea scapă cu bine în final.

    Marciello rezistă fără probleme presiunii din spate adjudecându-și victoria și titlul mondial pentru el și pentru constructorul din Stuttgart. Deși nu am avut parte de foarte multe depășiri, lucru caracteristic circuitului de la Macau, atmosfera generală a fost una tensionată care să te țină cu sufletul la gură. Pe ultimii metri cele două Porsche-uri au făcut din nou schimb de poziții, poziția a patra intrând în contul lui Augusto Farfus cu Hasse pe cinci și Eduardo Mortara pe șase.

    Cum spuneam și în introducere, a meritat din plin trezitul la 6 dimineața pentru a vedea la lucru cei mai valoroși piloți din lumea GT-urilor pe un circuit care îți provoacă palpitații la fiecare viraj în parte. Acum începem să numărăm zilele până anul viitor când cine știe ce nebunii ne va oferi din nou Macau cu al său Grand Prix specatculos.

    Sursa: Cosmin Milcu/GP24.ro

    Photocredit: Mercedes AMG, Porsche Motorsport, Audi Sport, BMW Motorsport

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar