More

    Latest Posts

    Ferrari „cu siguranță un pretendent la titlu” în SUPER GT cu echipajul potrivit

    Ferrari 488 GT3 Evo ar fi un candidat sigur la titlul SUPER GT, cu un echipaj profesionist, crede pilotul Pacific CarGuy Racing, Kei Cozzolino.

    Producătorul italian a fost reprezentat anul acesta în divizia inferioară GT300 a SUPER GT pentru prima dată din 2017, Pacific și CarGuy și-au unit forțele pentru a lansa un solo 488 GT3 Evo pe anvelope Yokohama.

    Sarcinile de conducere i-au fost încredințate lui Kei Cozzolino și lui Takeshi Kimura, iar pilotul Nissan GT500 Naoki Yokomizo l-a înlocuit pe Kimura pentru trei curse, când acesta era plecat la Campionatul Mondial de Anduranță FIA.

    Cozzolino și Yokomizo au terminat pe locurile șase și patru în primele două curse împreună la Motegi și Suzuka, dar o oportunitate pentru un rezultat de top în runda a doua la Motegi a fost pierdută din cauza unei pene.

    Kimura a reușit doar un punct final în cele cinci starturi ale sale alături de Cozzolino, terminând pe locul nouă la Sugo.

    În ciuda faptului că a ratat un podium, experiența lui Cozzolino de a conduce un 488 în acest sezon l-a lăsat convins că, în mâinile potrivite, mașina este capabilă să câștige campionatul.

    „Am condus multe mașini GT3, dar această mașină este una dintre cele mai bune pe care le-am condus în cariera mea”, a spus Cozzolino. „Configurația implicită este atât de bună, așa că a trebuit să facem doar modificări minore, cum ar fi reglarea înălțimii de rulare și a unghiului aripii.

    „Înainte de această mașină, încercam totul cu packer, cauciucuri, amortizoare, geometrie… este atât de complicat și, de obicei, ajungi să dai vina pe producătorul de anvelope! Dar anul acesta am păstrat aceeași configurație tot sezonul.

    “Mașina este atât de ușor de condus, cu multă forță aerodinamică, și de aceea câștigă Le Mans și Spa și în WEC. Dacă ai avea doi piloți profesioniști, cu siguranță ar fi un candidat la titlu în acest campionat. Imaginează-ți dacă ai putea obține pe cineva ca James Calado sau Alessandro Pier Guidi…”

    Ferrari

    Cozzolino a spus că a auzit de alte echipe care încearcă să obțină un 488 pentru a rula în SUPER GT, dar a subliniat câteva obstacole majore care cel mai probabil vor împiedica mai multe Ferrari-uri să se alăture terenului, cel puțin în 2022.

    „Ferrari are de făcut o mulțime de livrări în Europa, inclusiv pentru mașina de cursă [488 GT Modificată] care folosește aceeași linie de asamblare”, a explicat Cozzolino. „Timpul de așteptare pentru livrare este de aproximativ un an, cu excepția cazului în care achiziționați unul second-hand.

    “Cealaltă problemă este lipsa pieselor de schimb. Dacă folosești un producător japonez, piesele de schimb sunt disponibile și alte echipe folosesc aceeași mașină. Va exista întotdeauna o modalitate de a-ți repara mașina chiar dacă o deteriorezi grav.

    „Anul acesta, a trebuit să aducem o a doua mașină completă și, în cazul în care am avut un accident mare, am putea să o folosim pentru piese de schimb. Deci, conducerea unui Ferrari va costa dublu față de cea a unei mașini japoneze. De aceea, până anul acesta nu au existat Ferrari-uri care rulează în acest campionat”.

    Pacific a confirmat că își va continua participarea în SUPER GT sezonul viitor, deși fără a clarifica dacă își va extinde legătura cu CarGuy.

    Mai multe ştiri despre Campionatul de SUPER GT găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss