K-Tunes Racing l-a semnat pe veteranul SUPER GT Shinichi Takagi pentru sezonul 2022, reformând una dintre cele mai faimoase perechi ale clasei GT300.
Takagi, în vârstă de 51 de ani, îl va avea partener pe Morio Nitta, cu care a câștigat titlul GT300 în ceea ce atunci era cunoscut sub numele de All-Japan GT Championship (JGTC) încă din 2002, în Lexus RC F GT3 solo de la K-Tunes.
Pilotul ARTA de lungă durată, Takagi, îl înlocuiește pe Sena Sakaguchi, care a urcat în clasa GT500 cu echipa Racing Project Bandoh Toyota. De două ori campion JGTC Masahiko Kageyama rămâne la bord ca manager de echipă, în timp ce Dunlop rămâne furnizorul de anvelope al echipei.
Takagi și Nitta au concurat pentru prima dată împreună în 1999 pentru A’PEX Racing (acum apr), Nitta pretinzând singur titlul din acel an și au continuat împreună până la sfârșitul sezonului 2010, după triumful lor din 2002. Nitta, care împlinește 55 de ani luna aceasta, s-a alăturat companiei K-Tunes în 2018 și a terminat pe locul secund în GT300 în 2019, împărțind sarcinile de conducere cu Sakaguchi.

Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
Cu toate acestea, echipa condusă de Okayama Toyopet s-a luptat pentru formă de când a trecut de la anvelopele Bridgestone la Dunlop în 2020, iar sezonul trecut Nitta a reușit să termine doar pe locul 12 în clasament cu un singur podium la Autopolis.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Acea cursă a fost prima ieșire a sezonului a lui Sakaguchi pentru K-Tunes, deoarece l-a înlocuit pe absentul Sacha Fenestraz în gama TOM’S Toyota GT500.
Prin urmare, Hibiki Taira, colegul de la Toyota, s-a asociat cu Nitta pentru primele cinci curse ale sezonului. Takagi a lipsit în mod evident de la anunțul Honda GT300 la începutul acestei luni, Hideki Mutoh luându-și locul la bordul ARTA NSX GT3.
Pe lângă conducerea pentru K-Tunes în SUPER GT, Takagi va acționa ca manager de echipă pentru echipa B-Max Racing Super Formula Lights anul acesta. În acest rol, el îl va supraveghea pe tânărul Honda Iori Kimura, care, întâmplător, îl va partener pe Mutoh la intrarea în ARTA GT300 în acest sezon.
- Mai multe ştiri despre Campionatul de SUPER GT găsiţi AICI!
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.