Latest Posts

DTM Hockenheim: Rast la depășit pe Paffett pentru a-și păstra șansele la Titlu.

Vizualizări: 19492

Rene Rast sa ținut în cursa de titlu DTM 2018, câștigând a cincea victorie consecutivă la Hockenheim după un duel palpitant cu Gary Paffett, care a luat conducerea campionatului.

Paffett și Rast au început în al doilea și al treilea rând, cu Paffett trecând pe stâlpul Lucas Auer în T8 în turul de deschidere, în timp ce Rast a pierdut la Augusto Farfus din cauza unui început lent.

Însă Rast a trecut în curând pilotul BMW și, de asemenea, a luat locul doi de la Auer, în timp ce el și Paffett au reușit să se distanțeze de ceilalți piloți.

Rast a fost primul dintre cei doi care au facut un pitstop in turul 14, dar Paffett a urmat exemplulin tur urmator si a ramas chiar inainte.

În timp ce Rast nu a reușit să valorifice viteză scăzuți in out-lap ai lui Paffett, el a făcut o mișcare pe următoarea tură – în timp ce el a alergat larg la ac de păr, el a depășit apoi Paffett în T8.

Dar nu a putut să-l scape pe Paffett, care a continuat să supună presiunea masivă pe campionul apărător, apropiindu-se de trecerea lui la ac de păr sau Turnul 8 de câteva ori.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Paffett a reluat în cele din urmă poziția de lider în turul al 23-lea, dar Rast a răspuns instantaneu cu o mișcare agresivă la ac de păr – a atins spatele lui Paffett sub frânare înainte de a alerga larg, dar a reușit să-l depășească la Turnul 8.

Duelul lor a fost oprit de o faza de masina de siguranta, cauzata de usa lui Farfus care sa cazut din masina lui pe circuit.

Rast a avut o repornire mult mai bună decât Paffett și a păstrat prima poziție, iar acesta a trebuit să se apere de la Glock.

Paffett nu a putut să-l țină pe șoferul BMW în spatele lui și a fost apoi trecut de Robin Frijns, care a retrogradat și Glock și a luat locul doi, terminând doar cu trei zecimi în spatele lui Rast.

În ciuda faptului că a trebuit să se așeze pe locul patru, Paffett a preluat conducerea campionatului de la Paul di Resta și va intra în ultima zi a sezonului cu un avantaj de șase puncte față de di Resta, în timp ce Rast are doar 15 puncte în urmă.

În timp ce di Resta nu a fost implicat în lupta pentru victorie, el a părut că a reușit să obțină un punctaj solid, dar a pierdut în fața celor de la Audi; Loic Duval, Mike Rockenfeller și Nico Muller, în ultima parte a cursei, pentru a-și termina poziția opt.

Top 10 a fost finalizat de Bruno Spengler și Edoardo Mortara, ambii recuperând de la ieșirea din circuitul de la Sachs.

Daniel Juncadella a fost singurul pilot care a făcut un pitstop în timpul turelor de deschidere și a ajuns până la locul trei, după ce toate pitstopii s-au scurs, dar au pierdut masiv în etapele finale.

Mașina lui Marco Wittmann a fost reparată de la un accident în sesiunea de practică și a fost gata doar la timp pentru a porni de la pitlane și în timp ce el a luptat pentru a ajunge în primele 10 locuri, a ieșit pe pistă în timpul repornării după situația de safety-car și a trebuit să se retragă din cursă.

În afară de Farfus și Wittmann, și pole-sitter Auer sa retras cu o problemă mecanică în timp ce se luptă pentru a treia poziție.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss