ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Alex Marquez a efectuat primul test cu LCR Honda

La doar câteva zile distanță după lansarea oficială a echipei LCR Honda, Alex Marquez a efectuat primul test cu noua sa echipă. În Spania,...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Blancpain Endurance Cup – Victorie Ferrari după șase ani de secetă

    Ei bine, dacă deschiderea sezonului de la Monza vi s-a părut o nebunie totală, iată că nici Silverstone nu s-a dezmințit și ne-a oferit o nebunie de cursă cu un duel pentru victorie spectaculos.

    Drama a început chiar din Q1 când, în urma mai multor steaguri roșii după diverse incidente, o întreagă serie de echipe printre care și nume mari nu au reușit să-și parcurgă tururile necesare de calificare rezultând în plecări de la coada grilei.

    În final primele trei locuri la start au fost monopolizate de Lamborghini care pentru al doilea eveniment consecutiv se dovedește a fi o mașină foarte rapidă. Din pole pleca echipajul fanion de la Grasser Racing #63 urmat de cele două modele Orange 1 FFF Racing, #519 și #563. Imediat după start se declanșa carnagiul în partea din spate a plutonului rezultând un accident colectiv care a scos din joc printre altele Audi-ul Sainteloc #26, Ferrari-ul Rinaldi #488, Aston-ul Garage 59 #59 și Mercedes-ul #88.

    S-a revenit în scurt timp la steagul verde după ce pista a fost complet curățată, timp în care la conducere se aflau în continuare cele trei Lamborghini-uri urmate de Audi-ul Attempto Racing #55 și Bentley-ul #107 care se afla bineînțeles la cursa de casă. Din păcate ghinionul a lovit celălalt model al echipei, mașina #108 alegându-se cu pană de cauciuc după un contact cu Audi-ul #17.

    Aproape de scurgerea primei ore de cursă s-au început și intrările la boxe iar o nouă pană avea să scoată din cursă chiar ocupanta primului loc. Christian Engelhart aflat la volanul modelului Grasser #63 care se afla la conducere se trezește cu o explozie de pneu chiar după linia de start-sosire și este nevoit să parcurgă un tur întreg de circuit în aceste condiții.

    Din nou ghinionul lovește această mașină în condițiile unui ritm afișat foarte bun și șanse mari chiar la victorie. Astfel cele două mașini ale team-ului Orange 1 FFF se instalau la conducere urmând un nou FCY cauzat de ieșirea în decor a Ferrari-ului #444 HB Racing. Și ca să terminăm cu seria de întreruperi, ultimul accident grav a avut loc cu aproximativ o oră și jumătate pe ceas când Lamborghini-ul #555 FFF Racing intră în contact cu Aston-ul #97 Oman Racing imediat după ce părăsise linia boxelor. Huracan-ul GT3 este violent trimis în decor rezultând o avarie serioasă la partea frontală a mașinii.

    În sfârșit, când s-au mai liniștit apele mai era aproximativ o oră de cursă și urma ultima fereastră de pit-uri. De aici am ieșit cu Lambo-ul #519 pe primul loc urmat de Ferrari-ul SMP Racing #72, Ferrari care îl avea la volan pe experimentatul Davide Rigon. Din spate, acsta punea din ce în ce mai multă presiune pe Giovanni Venturini aflat în cockpit-ul modelului Huracan. Într-un final Rigon a reușit mutarea câștigătoare după un duel spectaculos între cei doi care ne-a ținut cu ochii lipiți de ecrane, și de aici înainte nimeni nu a mai putut opti Ferrari-ul din sprintul către victorie, prima pentru italieni de la Monza 2013.

    Dar drama nu se termina aici căci mai aveam un duel crâncen pentru locul trei între Marco Mapelli Orange 1 #563 și Jack Hawksworth Strakka Racing #43. Cei doi se ating rezultând într-o piruetă pentru Hawksworth și avarie la suspensia spate pentru Mapelli. În aceste condiții ultima treaptă de pe podium intră în contul Audi-ului #2 venit din spate în timp ce locul patru este adjudecat de Porsche-ul #98 ROWE Racing. Mercedes-ul #43 sosind în final pe cinci cu Lambo-ul #563 pe șase.

    Per total, deși am avut perioade destul de lungi de neutralizare datorate multiplelor accidente, cursa a fost totuși una savuroasă în spiritul deja cunoscut al competiției. Cu nebunia din Endurance Cup ne reîntâlnim pe 1 Iunie cu ocazia celor șase ore de pe Paul Ricard unde, dacă respectăm tradiția de anul trecut, vom avea al treilea câștigător diferit din sezon.

    Rezultate complete

    Sursa: Cosmin Milcu/GP24.ro

    Photocredit: Blancpain GT Series, Ferrari Races, Squadra Corse, Bentley Motorsport, Audi Sport, Strakka Racing, Porsche Motorsport

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Avatar