Sheldon van der Linde BMW se ciocnește cu două mașini depășite în Fuchsröhre – cursa de 24h pentru victorie în “Iadul Verde” este din nou complet deschisă!
Trei ore și 15 minute din cea de-a 52-a cursă de 24 de ore de pe Nürburgring. Sheldon van der Linde, aflat clar în fruntea cursei Rowe-BMW #99 (Frijns/D. Vanthoor/S. van der Linde/Farfus), s-a ciocnit cu două mașini depășite în Fuchsröhre și a abandonat.
Cayman-ul, condus de una dintre surorile Kreutzpointner, a lovit BMW-ul lui Rowe în partea din stânga spate. Ca urmare, BMW M4 GT3 a fost împins în BMW Seria 1, care se afla pur și simplu la locul nepotrivit în momentul nepotrivit. BMW-ul Seria 1 a suferit cele mai multe daune dintre toate vehiculele, în timp ce bolidul lui Fabian Pirrone a fost grav avariat. Cu toate acestea, toți cei trei piloți au reușit să se elibereze din mașini.
Robin Frijns, coechipierul lui Sheldon van der Linde în BMW-ul Rowe #99, confirmă că sud-africanul este bine: “Sheldon este bine, dar a fost foarte trist. Am avut un accident joi, iar echipa a trebuit să repare mașina soră peste noapte”.
“Totul a mers bine, nu a trebuit să ne asumăm niciun risc. S-a putut vedea că Sheldon a vrut să joace la sigur în spatele celorlalte mașini și apoi Porsche-ul l-a atins. A fost nefericit, el era în extrema dreaptă. Dar asta se poate întâmpla, face parte din motorsport”.
Sheldon van der Linde și-a exprimat, de asemenea, frustrarea: “Sunt bine deocamdată, dar mă doare inima pentru că am avut o mașină foarte bună. Am condus în cea mai mare parte a primelor trei ore. Am fost extrem de atent în trafic, astfel încât să nu se întâmple așa ceva. M-am uitat la ea în camionul de remorcare, chiar nu am putut să mă abțin. Dacă ar trebui să o fac din nou, aș face-o exact la fel.”
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Mai întâi a fost o tipă care m-a atins. Nu m-a văzut, eram în unghiul ei mort, a explicat ea după aceea. Este extrem de nasol pentru noi când ești în fruntea cursei și lucrurile au mers atât de bine până în acel moment. Este extrem de enervant”.
Maxime Martin de la mașina soră #98 (Marciello/Martin/Wittmann/Farfus), care ocupă în prezent locul cinci, spune: “Este o mare rușine – îmi pare rău pentru echipa și echipajul de la #99. Au fost foarte puternici. Traficul este dificil și încă mai sunt câteva zone umede”.
BMW-ul Rowe #99 a făcut totul cum trebuie la începutul cursei, pornind cu pneuri de ploaie și trecând la slick-uri după șase tururi. Răsplata a fost un avans ajustat la opririle la boxe de peste 30 de secunde față de toate celelalte mașini. Până la accident, el era principalul pretendent la victoria generală.
Scherer-Audi, RMG-BMW și “Grello” în frunte
Accidentul a lăsat din nou cursa complet deschisă. Mașina Scherer-Audi #16 (Stippler/Mies/Feller/Marschall) este acum în frunte. Cu toate acestea, ajustat pentru opririle la boxe, RMG-BMW #72 (Harper/Hesse/Weerts) este în prezent exact la egalitate; diferența dintre cele două mașini este de 20 de secunde, dar BMW-ul intră la boxe un tur mai târziu, ceea ce ar adăuga cel mult 20 de secunde la final.
Între ele, în funcție de opririle la boxe, se află Mercedes-ul #8 GetSpeed (Auer/Christodoulou/Ellis/Grenier), care momentan nu joacă niciun rol în lupta pentru lider, și Mercedes-ul #3 HRT (Maini/Bird/J. Owega/Beretta), care se oprește cu un tur în fața Audi-ului lui Scherer și cu două în fața BMW-ului RMG.
De asemenea, în cursa pentru victorie a revenit și Manthey EMA Porsche #911 (Vanthoor/Estre/Güven/Preining) “Grello”, care este în prezent la 47 de secunde în spatele lui, dar se oprește cu două tururi mai târziu decât Audi-ul lui Scherer. Diferența reală este, prin urmare, de șapte secunde.
Nici mașina #98, care se află la 53 de secunde în spatele Audi-ului lui Scherer și în același ritm de oprire la boxe, nu poate fi exclusă complet. #98 a fost dat înapoi de o alegere incorectă a pneurilor la începutul cursei.
Accidentul în care a fost implicat Sheldon van der Linde este încă investigat de către organizatorii cursei, dar cum toate cele trei mașini au retrogradat cel puțin considerabil și probabil chiar s-au retras, penalizările nu mai au niciun impact direct asupra cursei.
Clasa AT a fost deja grav aruncată în aer, deoarece Max Kruse Golf #10 (Asari/Wasel/Hochwind/Cartery) a fost și el eliminat cu puțin timp înainte din cauza unei răsturnări la doar două viraje mai încolo.
· Mai multe știri despre Campionate de Anduranța găsiți AICI.
Sursa: GP24 MediaPhotocredit: Motorsport Network
Sponsor: TricouMania
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.