More

    Latest Posts

    WRC Monte Carlo: Ogier în faţa lui Loeb în prima etapă a sezonului 2022

    Sebastien Ogier de la Toyota a dat startul noii ere Rally1 a Campionatului Mondial de Raliuri, învingându-l pe vechiul rival Sebastien Loeb într prima etapă a Raliului de la Monte Carlo.

    O etapă scurtă și îngustă de shakedown în Sainte-Agnès/Peille a oferit prima privire asupra noilor mașini de Rally1 într-un mediu cronometrat, în timp ce acestea finalizau pregătirile finale pentru raliul în sine.

    Proaspăt încoronat de opt ori campion, Ogier, s-a asociat cu noul copilot Benjamin Veillas după retragerea partenerului său de multă vreme Julien Ingrassia, a înregistrat cel mai rapid timp după cele patru runde, înregistrând un timp de 1m50.4s la al treilea și ultimul său efort.

    Efortul final al lui Ogier a fost suficient pentru a-l doborî pe Loeb, care a stabilit ritmul de la bun început în prima sa ieșire pentru M-Sport din acest an.

    Campionul mondial de nouă ori Loeb, care lucrează cu Isabelle Galmiche, după despărțirea de Daniel Elena în 2021, a stabilit inițial ritmul cu o prima alergare de 1m53.9s la bordul noului Ford Puma.

    Apoi a coborât acel punct de referință la 1m50.9s, la doar 0.6s de Ogier, în timp ce se pregătește pentru primul său eveniment WRC din Turcia 2020 într-un Hyundai.

    Elfyn Evans, vicecampionul de anul trecut, a plasat GR Yaris-ul pe locul al treilea, o secundă de coechipierul Ogier, în timp ce Thierry Neuville a fost cel mai rapid din trio-ul Hyundai pe locul patru.

    M-Sport s-a asigurat că toate maşinile lor Puma s-au oprit în top șapte, în timp ce francezul Adrien Fourmaux i-a condus pe Gus Greensmith și Craig Breen, cei din urmă fiind îngreunați de probleme legate de direcție.

    Ogier

    Toyota a suferit probleme mult mai grave, deoarece dublul câștigător de raliuri WRC, Kalle Rovanpera, s-a oprit la 0,4 km de etapă din cauza unei probleme tehnice în a treia rundă.
     
    Coechipierul Takamoto Katsuta a părut pregătit să rateze în totalitate shakedown-ul din cauza unei probleme cu GR Yaris, dar japonezul a reușit să finalizeze a treia rundă pe locul opt, în fața lui Rovanpera.
     
    Hyundai a avut probleme și cu i20 N-ul lui Ott Tanak, campionul mondial din 2019 sosind cu întârziere la shakedown din cauza unei probleme mecanice care l-a lăsat fără putere hibridă.
     
    Oliver Solberg a completat cei 11 alergători, conducând al treilea i20 N. 
     

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Raliuri găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss