More

    Latest Posts

    WRC Monte Carlo: Loeb recuperează conducerea în timp ce Ogier suferă o pană

    Sebastien Loeb a revenit la conducere în Raliul de la Monte Carlo într-un mod dramatic, după ce Sebastien Ogier a suferit o perforaţie în penultima etapă din deschiderea sezonului Campionatului Mondial de Raliuri.

    Loeb s-a confruntat cu un deficit de 24,6s înainte de Etapa 16, după ce Ogier și-a extins avantajul de 21,1s peste noapte în Etapa 15, dar pilotul M-Sport a primit un colac de salvare când drama l-a lovit pe rivalul său.

    Ogier a suferit o pană față stânga care a trecut prin La Penne/Collongues 2, etapă de 19,37 km, care a văzut cum liderul s-a evaporat și speranțele unei a noua victorii la Monte Carlo s-au spulberat.

    În schimb, Loeb a câștigat etapa pentru a deschide un avans de 9,5 secunde în direcția finală de Power Stage, deoarece lupta de-a lungul raliului dintre legendele WRC este pregătită pentru un final în tribună.

    Craig Breen de la M-Sport rămâne pe a treia poziție și pe drum pentru al patrulea podium consecutiv WRC și primul său pentru echipa britanică.

    Irlandezul este cu 1m28.3s în derivă, dar confortabil cu 54.9s înainte de Kalle Rovanpera, locul patru.

    Gus Greensmith ocupă locul al cincilea în fața lui Thierry Neuville de la Hyundai în singurul i20 N rămas, după ce echipa a ales să retragă intrarea lui Oliver Solberg după prima etapă de duminică dimineață.

    Echipa a confirmat că Solberg și copilotul Elliott Edmondson nu se simțeau bine după ce au respirat gazele de eșapament, care au intrat în cabina mașinii lor vineri și sâmbătă.

    Duoul Toyota, Takamoto Katsuta și Elfyn Evans, sunt singurii participanți la Rally1 încă în curs de desfășurare, dar ambii sunt departe de grupul principal după ce s-au prăbușit sâmbătă.

    Ultima zi a început cu speranțele de victorie ale lui Loeb, care au primit un mic impuls prin câștigarea Etapei 14 și luând 1,1 secunde din avansul de 21,1 al lui Ogier pe care l-a păstrat duminică.

    Loeb a raportat că se bucură de un ritm decent pe drumurile de munte, în timp ce Ogier a confirmat că nu împinge la limită.

    Cu toate acestea, în etapa următoare, Ogier a restabilit ordinea completând testul cu 4,6 secunde mai rapid decât Loeb.

    Perechea s-a ferit de condițiile alunecoase și de posibilitatea de a prinde perforații, dar Ogier a fost cel care a ieșit cu un avans sănătos.

    Temerile sale cu privire la pene s-au adeverit, deoarece avansul său ar dispărea tocmai din cauza asta la următorul test.

    Ogier își va monta anvelopa de rezervă pentru a se asigura că poate aborda etapa finală.

    Ogier nu a fost singura Toyota care a avut probleme, deoarece Evans a suferit o pană în față dreapta în etapa a 15-a, care i-a cerut să-și monteze rezerva.

    În altă parte, Hyundai a avut o oarecare bucurie în ceea ce a fost un început dificil al noii ere hibride Rally1, deoarece Neuville a câștigat prima etapă a sezonului în etapa a 15-a.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Raliuri găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss