More

    Latest Posts

    WRC Monte Carlo: Loeb conduce în timp ce Ogier continuă să se lupte

    Sebastien Loeb continuă să conducă Raliul de la Monte Carlo, deși Sebastien Ogier de la Toyota a lansat o replică târzie, în timp ce starurile Campionatului Mondial de Raliuri și-au continuat lupta.

    Loeb a revendicat patru din cele șase etape ale zilei pentru a transforma un deficit de 6,7 secunde față de Ogier într-un avantaj de 9,9s sâmbătă.

    Elfyn Evans a pierdut un timp semnificativ în etapa finală a zilei pentru a reveni pe locul trei, la 22 de secunde.

    Ogier a început după-amiaza cu 15,9 secunde în spatele liderului Loeb, dar o replică în ultimele două etape ale zilei, inclusiv o victorie în etapa a 8-a, i-a reaprins sarcina.

    Loeb și copilotul Isabelle Galmiche ar fi putut adăuga la victoriile lor de etapă în noul Ford Puma M-Sport, dar o problemă de putere hibridă i-a costat timp prețios în etapa 7.

    Această etapă i-a aparținut totuși coechipierului M-Sport, Gus Greensmith, care a reușit să-i eclipseze pe Loeb și Ogier pentru a înregistra o primă victorie de etapă WRC din carieră, ajutându-l pe britanic să se cimenteze pe locul șapte la general.

    Thierry Neuville a condus comanda Hyundai pe locul al patrulea, cu 47,8 secunde în întârziere, deoarece marca coreeană a făcut progrese în reglarea fină a i20 N-urilor pe măsură ce a trecut ziua.

    A fost o oarecare bucurie pentru coechipierul Ott Tanak, care a reușit să-l treacă pe Craig Breen de la M-Sport pe locul șase în etapa finală a zilei.

    Loeb a continuat de unde a plecat dimineața, obţinând o a patra victorie consecutivă de etapă în etapa a 6-a, o repetare a probei de 18,33 km care a început ziua.

    După ce a pierdut timpul în etapa 5, Ogier a răspuns cu un efort puternic pentru a recupera o secundă de la coechipierul Evans în lupta pentru al doilea la general.

    Loeb

    Evans i-a lăsat o secundă coechipierului său în timpul etapei în care o bucată de plastic de pe capota GR Yaris s-a desprins.

    Greensmith, acum cu putere hibridă din nou, după o pierdere de boost în etapa anterioară, a amenințat grupul lider în primele împărțiri, înainte de a cădea cu 4,9 secunde la sfârșitul etapei pentru a înregistra al patrulea cel mai rapid timp.

    Tanak a apărut cu Hyundai pe locul cinci, estonianul a reușit să încheie etapa mai repede decât Breen, Neuville și Rovanpera de la Toyota, acesta din urmă dând semne că ritmul său general s-a îmbunătățit.

    M-Sport a fost victorios în etapa a 7-a, dar de data aceasta nu a fost Loeb în frunte, deoarece Greensmith a reușit să obțină o victorie memorabilă în etapa inaugurală.

    După ce a amenințat timpii din testul anterior, el a făcut o alergare de întoarcere pentru a-i eclipsa atât pe Loeb, cât și pe Ogier în acest proces.

    Greensmith s-a confruntat cu o așteptare nervoasă în timp ce Loeb, ultimul pe drum, a încercat să depășească punctul de referință, dar Loeb a trecut linia de sosire cu 2.9s, pierzând timp din cauza unei probleme hibride.

    Rezultatul a declanșat sărbători sălbatice în maşina lui Greensmith.

    Pierderea de timp a lui Loeb l-a ajutat pe Ogier să reducă avantajul rivalului său la 14,4 secunde după ce a înregistrat al doilea cel mai rapid timp, la 1,4 secunde în spatele lui Greensmith, în timp ce campionul mondial în exercițiu a trecut în fața lui Evans pentru a trece pe locul al doilea la general, după ce coechipierul său a scăzut cu 2,2 secunde din cauza unor probleme.

    Alergătorii Rally1 au fost împărțiți de doar 4,7 secunde pe parcursul etapei de 13,49 km în care Solberg și Rovanpera au realizat cele mai bune curse de până acum, ambii terminând la 4,4 secunde.

    În timp ce Solberg s-a îmbunătățit, coechipierii săi Hyundai au încheiat testul în spatele suedezului, deoarece Neuville a întâmpinat o problemă de putere hibridă.

    Loeb

    Etapa finală a zilei s-a desfășurat în condiții mai răcoroase și mai alunecoase în comparație cu cele două etape anterioare.

    În ciuda provocării, Ogier a împins din greu, rezultând în a treia victorie de etapă a evenimentului, deoarece a aplicat mai multă presiune asupra lui Loeb.

    Hyundai a încheiat ziua puternic cu Neuville, înapoi cu putere hibridă, al doilea cel mai rapid la doar 1,5 secunde în spatele lui Ogier, cu Tanak al treilea cel mai rapid.

    Loeb, care a avut cele mai proaste condiții, a căzut cu 4,5 secunde în spatele lui Ogier, pe locul patru, în fața lui Katsuta și Rovanpera.

    Breen a pierdut 9,5 secunde la trecere, raportând că un spectator cu un trepied de cameră l-a costat două sau trei secunde.

    Cu toate acestea, Evans a fost surprins că a pierdut și mai mult timp după ce a ales o abordare prudentă care îl coboară pe locul trei la general.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Raliuri găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss