Volkswagen va înceta să mai folosească motoare pe combustie internă, după implementarea unei strategii de motorsport focusată pe mobilitatea electrică. Într-o afirmație de vineri, Volkswagen a spus diviziei sale de motorsport ,,punerea accentului pe mașini full-electrice va fi completată de un ”rămas bun” programelor regulare ce vor include oprirea producerii Golfu-lui GTI TCR la sfârșit de an.”
Directorul Volkswagen Motorsport Sven Smeets a explicat decizia de a adopta o strategie focusată doar pe electric, spunând că motorsportul ar putea fi folosit ca o rampă de lansare pentru dezvoltarea mașinilor electrice.
Volkswagen a spus că prototipul lor electric ID.R care a stabilit recorduri uimitoare la Pikes Peak, Goodwood, Muntele Tianmen și deține recordul de cea mai rapidă mașină electrică pe Nurburgring Nordschleife, va continua să aibă rolul de ”pionier technologic”.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Deasemenea vor lucra la noi proiecte pentru al lor ID. care va fi dezvoltat în jurul aceluiași echimpament, Modular Electric Drive, ce va fi folosit și pe mașinile electrice de serie. ,,Pe de altă parte acesta servește drept unui laborator dinamic pentru producția mașinilor viitoare și deasemenea este o platformă convingătoare de marketing de a inspira oamenii mai mult către mobilitatea electrică.” a spus Smeets. ,,De aceea ne vom concentra mai mult ca niciodată pe sisteme de electric drive făcute în fabrică și vom continua să ne extindem activitățile.”
“Technologia inovatoare relevantă pentru mașina viitorului este preocuparea noastră.”
Un purtător de cuvânt a confirmat că decizia va aduce imediat un sfârșit dezvoltării unei mașini noi TCR bazată pe Golf VIII și alianței cu echipa Sebastien Loeb Racing WTCR. Lansarea noii versiuni de curse pentru Golf era planificată clienților TCR în primăvara sau vara anului următor și a fost testată săptămâna aceasta. Modelul Polo GTI R5 ,,rămâne o parte integrală a clienților din partea Volkswagen Motorsport” și va continua să fie produs, dar unitățile de uzină nu vor mai fi găzduite.
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.