More

    Latest Posts

    Spa 24 de ore: Mercedes obține prima victorie din 2013 încoace

    Mercedes a obținut prima victorie la Spa 24 de ore din 2013 încoace, echipa franceză Auto Sport Promotion reușind, în sfârșit, să se impună în cursa de enduro din Belgia.

    Raffaele Marciello, Jules Gounon și Daniel Juncadella au obținut o victorie de 30 de secunde în fața Mercedes-AMG GT3 GetSpeed împărțit de Luca Stolz, Maximilian Gotz și Steijn Schothorst la finalul rundei cu puncte duble din cadrul GT World Challenge Europe. Cele două Mercedes-AMG GT3 au avut strategii diferite de oprire la boxe în ultimele ore ale cursei, dar mașina ASP a fost cea mai rapidă dintre cele două în ultimele etape.

    Marciello a reușit să îl prindă și să îl depășească pe Stolz la finalul penultimei ore și s-a distanțat cu 15 secunde înainte ca GetSpeed să facă ultima oprire cu puțin peste 60 de minute înainte de final. Italianul a ieșit de la boxe cu puțin sub 40 de minute rămase de parcurs și a ieșit de la boxe cu un avantaj de patru secunde față de urmăritorul Mercedes. Mercedes-ul echipei GruppeM condus de Maro Engel, Maximilian Buhk și Mikael Grenier a condus pentru scurt timp echipajul ASP, dar atunci când a făcut ultima oprire conform programului, Marciello a revenit în fruntea plutonului.

    Mercedes, Spa

    Mașina echipei ASP a supraviețuit la două sperieturi duminică, prima atunci când Jules Gounon a fost răsturnat la Bus Stop de către un concurent din spate care intra la boxe. Apoi a avut un contact lateral în Eau Rouge, luptându-se cu mașina echipei Beechdean AMR a lui Nicki Thiim, care a trimis Aston Martin Vantage GT3 într-o rotire nebună. BMW a avut cea mai rapidă mașină în timpul nopții, mașina echipei Rowe Racing a lui Nick Yelloly, Nicky Catsburg și Augusto Farfus fiind în fruntea ordinii la bornele de șase și 12 ore, când au fost acordate primele tranșe de puncte GTWCE.

    Dar noul BMW M4 GT3, care va fi lansat în 2022, nu a fost la înălțimea celui mai rapid dintre Mercedes-uri, pe măsură ce temperaturile au crescut. Șansele de victorie ale intrării în frunte a lui Rowe au dispărut la începutul penultimei ore, când Yelloly a suferit o pană la partea dreaptă spate. Yelloly s-a apropiat la câteva zecimi de Gounon după opririle premergătoare penei, dar a fost încet-încet abandonat de Merc mai târziu în stint. Nicky Catsburg a preluat M4-ul pentru cursa până la steag, terminând pe locul șase în clasamentul fin

    Ultimul loc pe podium a fost ocupat de cel mai bun dintre cele mai bune Ferrari 488 GT3 Evo de la echipa Iron Lynx. Mașina împărțită de Antonio Fuoco, Davide Rigon și Daniel Serra a terminat la peste 20 de secunde în urma mașinii echipei GetSpeed de pe locul doi și la 1,5 secunde în fața mașinii lui Engel de la GruppeM. Celălalt BMW echipei Rowe, mașina echipei de juniori împărțită de Dan Harper, Max Hesse și Neil Verhagen, a fost a doua după mașina soră la jumătatea cursei, dar a ajuns pe locul cinci la final.

    Mercedes, Spa

    Provocarea Porsche a adus cel mai bun rezultat, al șaptelea, pentru Porsche 911 GT3-R al KCMG, împărțit de Nick Tandy, Laurens Vanthoor și Dennis Olsen. Tandy a adus mașina de pe ultima poziție a grilei de start, după ce Porsche-ul a fost afectat de o problemă de frânare în prima sesiune de calificări, iar mașina a părut a fi un concurent real în timpul nopții. Echipa KCMG a dispărut în ultimele ore, mașina coborând de pe locul șase pe locul șapte atunci când a fost aplicată o penalizare de cinci secunde pentru o infracțiune privind limitele pistei, după ce steagul a căzut.

    Echipa Jota McLaren a încheiat pe locul opt cu 720S GT3 împărțit de Rob Bell, Marvin Kirchhofer și Ollie Wilkinson, în fața celei de-a doua dintre cele două mașini de la clasa Iron Lynx Pro, care a încheiat cu un tur mai puțin în mâinile lui James Calado, Nicklas Nielsen și Miguel Molina. Aston Martin-ul pe care Thiim îl împărțea cu Marco Sorensen și Maxime Martin a terminat pe locul 10 după o rotire mare, urmată de un tur lent de întoarcere la boxe cu pneuri cu pană.

    Lamborghini a ocupat poziția 11 cu Huracan GT3 Evo ale echipei K-Pax, în care Andrea Caldarelli a obținut Pole Position-ul înainte ca mașina să piardă timpii de Superpole din cauza unei nereguli la motor și să fie retrogradată pe locul 30 pe grilă. Lambo-ul concurentului american, în care Caldarelli a fost însoțit de Marco Mapelli și Jordan Pepper, a reușit să se lupte printre piloți și a condus pentru scurt timp cursa la începutul orei a cincea, înainte ca o pană să-l scoată din turul întâi.

    Mercedes, Spa

    Audi a avut o cursă dezastruoasă cu noul său R8 LMS GT3 Evo II pentru anul 2022, producătorul german părăsind o cursă pe care a câștigat-o de patru ori în era GT3 cu un cel mai bun rezultat de 11-lea loc pentru mașina Attempto condusă de Markus Winkelhock, Dennis Marschall și Ricardo Feller.

    • Mai multe știri despre Campionate de GT-uri găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss