More

    Latest Posts

    Rolex 24: WTR conduce o dublă Acura în antrenamentele de deschidere de la Daytona

    WTR a înregistrat cel mai rapid timp în primul antrenament înaintea celei de-a 60-a ediții Rolex 24 Hours de la Daytona.

    Un tur de 1 min35,309 secunde de la Ricky Taylor în turul al 10-lea a pus pe Acura-ul ARX-05 de la WTR la puțin mai puțin de trei zecimi de secundă față de mașina Meyer Shank Racing și cu peste șase zecimi în fața lui Sebastien Bourdais în cel mai rapid Cadillac DPi. -VR, numărul 01 al Chip Ganassi Racing.

    Coechipierul lui Bourdais din noua intrare #02 a CGR, Kevin Magnussen, a fost cu doar două sutimi mai lent în ceea ce se preconizează să fie ultimul său eveniment într-un Cadillac, înainte de a-și îndrepta atenția asupra proiectului Peugeot WEC.

    Candidatul Action Express Racing Caddy pentru anduranță, numărul 48, a ajuns înaintea mașinii cu normă întreagă cu numărul 31, perechea împărțită prin efortul lui Tristan Vautier în mașina JDC-Miller MotorSports.

    Racing Team Nederland #29 Oreca a condus LMP2 datorită eforturilor lui Giedo van der Garde, 1m36.262sec – cu mai puțin de o zecime mai lent decât cel mai lent timp DPi.

    Asta a pus mașina olandeză în fața cu o secundă față de Tower Motorsports, al cărui cel mai bun timp a fost stabilit de Ferdinand Habsburg și de Anders Fjordbach de la High Class Racing.

    Jonathan Bomarito, în prima sa ieșire LMP2, a fost al patrulea cel mai rapid pentru PR1/Mathiasen Motorsports, în timp ce intrarea DragonSpeed ​​care va fi împărtășită de Colton Herta, Pato O’Ward, Devlin DeFrancesco și Eric Lux a fost P5.

    Garett Grist a ajuns în fruntea LMP3 pentru Performance Tech Motorsports și Ligier, urmărit de Muehlner Motorsports America #6 Duqueine.

    Josh Burdon a transformat cel mai bun timp pentru Andretti Autosport pentru a-și ridica Ligier numărul 36 pe locul al treilea, în fața lui Colin Braun, în clasamentul CORE autosport.

    Marco Mapelli a fost cel mai rapid dintre piloții GTD Pro la TR3 Racing Lamborghini Huracan, dar nu a fost cel mai rapid pilot GT – această onoare i-a revenit unui pilot profesionist într-o mașină GTD, și anume, Jan Heylen în Porsche 911 GT3 R Wright Motorsports.

    Al treilea a fost celălalt TR3 Lamborghini, înaintea maşinii GTD Pro Porsche de la Pfaff Motorsports, al cărui tur cel mai rapid a fost scos de Matt Campbell.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul IMSA găsiţi AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss