Indy Lights nu va continua în 2020

Competiția suport pentru IndyCar, Indy Lights nu își va continua activitatea în 2020. Printre cauzele principale ar fi COVID-19 și totodată, numărul mic de mașini...
More
    [rev_slider alias="header-banner-1"][/rev_slider]

    Latest Posts

    Formula 1: Carlos Sainz neagă că va fi pilot numărul 2 la Ferrari.

    Carlos Sainz a respins zvonurile spunând că va fi pilotul numărul 2 al Ferrari din 2021. Un insider Ferrari a spus săptămâna aceasta că...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    Frank și Claire Williams ar trebui să părăsească F1 spune Ralf Schumacher.

    Williams nu a reușit să țină pasul cu Formula 1 modernă, potrivit fostului pilot al echipei Ralf Schumacher. Germanul, care a câștigat șase Grand...

    DTM va reveni la Spa Francorchamps în 2020, conform calendarului revizuit.

    DTM a anunțat un calendar revizuit 2020 pe fondul pandemiei corona virusului, cu Spa-Francorchamps devenind o revenire surpriză la program. Așa cum a anunțat...

    Randy de Puniet si Niccolo Canepa vor concura in MotoE pentru LCR

    Echipa LCR, patronata de Lucio Cecchinello, si-a anuntat in urma cu ceva timp participarea in noua competitie suport a MotoGP-ului, FIM Enel MotoE World Cup, iar acum a dezvaluit si cei doi piloti care ii vor reprezenta in sezonul de debut.

    Primul nume este Randy de Puniet, un pilot cu nu mai putin de 253 de starturi in motomondialul de viteza (33 la 125cc, 80 la 250cc si 140 la MotoGP). Francezul, in varsta de 37 de ani, nu va fi la prima colaborare cu Lucio Cecchinello. Dimpotriva, chiar alaturi de echipa lui a cunoscut cea mai frumoasa perioada a carierei sale – sezoanele 2003 si 2004 la 250cc, in care a totalizat 4 victorii si alte 13 podiumuri, respectiv sezoanele 2008, 2009 si 2010 la clasa regina, unde a reusit un singur podium si numeroase clasari in top 10.

    Celalalt pilot al echipei LCR va fi Niccolo Canepa, campion mondial de anduranta in 2016/2017. Si italianul in varsta de 30 de ani este o mai veche cunostinta a urmaritorilor motomondialului, el facand sezon complet la clasa MotoGP in 2009, cand a incheiat al 16-lea la general, cu 38 de puncte. In 2010, Canepa s-a aliniat pe grila clasei Moto2, insa, dupa doua treimi de sezon in care nu a acumulat niciun punct, s-a retras.

    Lucio Cecchinello: “Acest proiect este o noua provocare si sunt mandru sa fac parte din el cu noua mea echipa, LCR E-Team, deoarece reprezinta o parte importanta din viitorul motociclismului. Am fost foarte fericit cand Randy a acceptat oferta noastra, deoarece in cei 5 ani din trecut in care am mai colaborat a obtinut rezultate deosebite. Niccolo are de asemenea o cariera impresionanta, fiind campion mondial de Superstock in 2007 si de anduranta in 2017.”

    Randy de Puniet: “Sunt foarte fericit sa iau parte la primul sezon din istoria MotoE, mai ales ca ma intorc in echipa LCR, alaturi de care am cele mai frumoase amintiri din cariera mea de pilot. In legatura cu MotoE, totul va fi nou pentru toata lumea, dar in testul din noiembrie speram sa acumulam cat mai multe informatii. Cred ca va fi distractiv sa ma intrec cu alti 17 piloti cu motocicleta identica si pneuri identice, asa ca abia astept startul sezonului.”

    Niccolo Canepa: “Ma bucur sa iau parte la acest proiect, mai ales cu echipa LCR, care este una de nivel extrem de ridicat in paddock-ul MotoGP. Am o relatie foarte buna cu Lucio. Ma antrenez mult pentru a fi gata de startul sezonului, iar acest test din noiembrie ne va oferi informatii importante in ceea ce priveste configuratia motocicletei. Lucio a adunat un staff foarte profesionist, iar eu voi da tot ce am mai bun pentru a recompensa echipa cu rezultate bune.”

    foto – Canepa vs de Puniet, Le Mans 2009

    credit foto – motorsport.com

     

     

    Latest Posts

    Formula 1: Carlos Sainz neagă că va fi pilot numărul 2 la Ferrari.

    Carlos Sainz a respins zvonurile spunând că va fi pilotul numărul 2 al Ferrari din 2021. Un insider Ferrari a spus săptămâna aceasta că...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    Frank și Claire Williams ar trebui să părăsească F1 spune Ralf Schumacher.

    Williams nu a reușit să țină pasul cu Formula 1 modernă, potrivit fostului pilot al echipei Ralf Schumacher. Germanul, care a câștigat șase Grand...

    DTM va reveni la Spa Francorchamps în 2020, conform calendarului revizuit.

    DTM a anunțat un calendar revizuit 2020 pe fondul pandemiei corona virusului, cu Spa-Francorchamps devenind o revenire surpriză la program. Așa cum a anunțat...

    Don't Miss

    GP24 Inside: Întrebări și răspunsuri cu Mihai Giminadis, Pilot al Club de Tuning , 4 Speed Squad”

    "Mihai Giminadis ne explică astăzi despre cum a început în lumea Motorsportul. mașina cu care a participat în trecut la KRR, este o Lada...

    F1: Mick Schumacher in Alfa Romeo la jumătatea sezonului?

    Mick Schumacher este susținut pentru a obține un cockpit de Formula 1 în acest sezon cu Alfa Romeo. Deși F1 încă așteaptă să înceapă,...

    MotoGP: Guvernul spaniol lucrează cu Dorna pentru întoarcerea în vară.

    Consiliul Național al Sporturilor din Spania a lansat o declarație, în care menționează importanța curselor de motociclete pentru țară. Consiliul Național al Sporturilor din Spania...

    GP24 Inside: Off-Road cu Vasile Rotar, navigator al MRT Motorsport.

    Vasile Rotar, este sărbătoritul nostru de astăzi, iar tot cu această frumoasă ocazie, ne dezvăluie experiența sa, alături de cei mai minunați oameni ai...

    F1: O echipă asiatică dorește să intre în Marele Circ

    O nouă echipă este dornică să se alăture grilei din Formula 1. Este vorba despre asiaticii de la Panthera Team Asia. Din vara anului trecut,...