More

    Latest Posts

    Porsche vrea să deblocheze dezvoltarea bateriilor în Formula E

    Porsche este în discuții cu Formula E pentru a deschide dezvoltarea bateriilor.

    De la începutul campionatului, bateria a fost o componentă cu o singură specificație.

    A fost furnizată pentru prima dată de Williams Advanced Engineering [WAE] înainte de trecerea la McLaren Applied pentru Gen2, dar WAE a câștigat licitația pentru Gen3 începând cu 2022-23.

    Pentru apariția noilor mașini de 470 CP, bateria va rămâne din nou standardizată. Dar Porsche dorește să vadă domeniul deschis pentru a deveni o zonă de dezvoltare în viitor.

    Deși a existat anterior o dorință redusă pentru acest lucru, temerile legate de o creștere ulterioară și marcată a bugetelor producătorilor a fost cel mai mare obstacol.

    Cu toate acestea, noul șef al Porsche, Thomas Laudenbach, a propus o cale de jumătate, asigurându-se că orice dezvoltare a bateriei este permisă numai în limite stricte.

    Întrebat despre viitoarele reglementări tehnice din Formula E, Laudenbach a spus: „Din motive de cost, nu au vrut să deschidă bateria pentru producători, ceea ce trebuie să acceptăm.

    „Pe de altă parte, bateria este cea care trebuie privită în viitor. Am avut deja câteva discuții.

    „Chiar și într-un mod controlat, am dori să vedem că bateria este într-un fel deschisă dezvoltării producătorilor.

    „Ceea ce nu vrem este ca cineva să cheltuiască o avere, pentru că asta ar ucide echipele mici.”

    Laudenbach a propus „o celulă standard, dar restul este liber, în anumite condiții de limită”.

    Acest lucru vine în momentul în care Formula E a anunțat o limitare a costurilor care va intra în vigoare la 1 octombrie 2022, producătorii având un buget de 25 de milioane de euro pe două sezoane consecutive pentru a acoperi cercetarea și dezvoltarea.

    pascal wehrlein porsche porsch 1

    Dezbaterea asupra libertății bateriei ridică întrebarea unde se află Formula E ca banc de testare de dezvoltare pentru producători.

    Mercedes (invocând Formula 1 ca o alternativă mai relevantă) și BMW au pus în mod special acest lucru sub semnul întrebării în declarațiile lor prin care și-au anunțat ieșirea din campionat alături de Audi.

    Întrucât grupul motopropulsor electric este deja eficient în proporție de 90%, într-o măsură conservatoare, acest lucru lasă bateria drept cea mai mare zonă de potențial de dezvoltare în viitor pentru Formula E.

    Laudenbach a continuat: „Ne-am dori să vedem că, într-un mod controlat, libertatea dezvoltării este deschisă în baterie.

    „Nu dau vina pe organizația Formula E pentru că este un lucru dificil de făcut.

    În prezent, Porsche este angajat în Formula E până la sfârșitul sezonului 2023-24.

    Cofondatorul campionatului, Alejandro Agag, a spus despre regulile tehnice mai ample: „Libertatea înseamnă bani, din păcate.

    „Cu cât oferiți mai multă libertate, cu atât echipele trebuie să cheltuiască mai mulți bani și apoi, după puțin timp, rămân fără bani și părăsesc campionatul.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul de Formula E găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss