More

    Latest Posts

    Pirelli va evalua pneurile WRC după Raliul Safari

    Pirelli va aștepta până după vizita Campionatului Mondial de Raliuri la Raliul Safari înainte de a decide dacă sunt necesare modificări ale pneurilor sale.

    Furnizorul de anvelope de control al campionatului WRC a fost criticat de piloții WRC atât în Croația, cât și în Portugalia, în urma unei serii de defecțiuni ale pneurilor. În Croația, problemele au fost legate de un pneu de asfalt mai vechi, cu specificații pentru vreme umedă, care este rar utilizat, în timp ce defecțiunile din Portugalia au fost cauzate de concurenții care au folosit pneuri îmbunătățite pentru macadam.

    Problemele din Portugalia au fost exacerbate de condițiile surprinzător de dificile din cursul zilei de vineri, când Sebastien Ogier de la Toyota Gazoo Racing, Ott Tanak de la Hyundai Motorsport, Craig Breen de la M-Sport Ford și Adrien Fourmaux și Gus Greensmith toți au suferit pene.

    Pirelli, WRC

    Pirelli a vorbit cu echipele după eveniment pentru a discuta despre performanța pneurilor sale, înainte de Raliul Sardiniei de la sfârșitul săptămânii trecute, unde pneurile sale s-au descurcat mult mai bine pe etapele cu macadam accidentat desfășurate în condiții de căldură. Doar Esapekka Lappi (Toyota Gazoo Racing), Pierre-Louis Loubet (M-Sport Ford) și coechipierul sau Adrien Fourmaux au avut probleme.

    Marca italiană spune că va aștepta acum să vadă cum se comportă cauciucul său pe macadamul la Raliul Safari din Kenya, la sfârșitul acestei luni (23-26 iunie), înainte de a decide dacă va face vreo modificare la pneuri. „În Portugalia am avut o întâlnire după penele”, a declarat Terenzio Testoni, managerul activităților de raliu de la Pirelli, pentru presei.

    „Din exterior, acestea păreau multe, dar nu erau. Am avut întâlniri dedicate cu echipele pentru a le înțelege nevoile. Ne-au spus să nu ne atingem de pneurile actuale, pentru că au referințe cu acestea. Penele fac parte din raliuri, așa a fost întotdeauna. Cu toate acestea, ne-am dat ca punct de plecare pentru a lua decizii după Raliul Safari.

    Pirelli, WRC

    După aceea vom putea evalua și eventual interveni. Nu am oprit niciodată dezvoltarea pneurilor pentru acest an, dar și pentru anul viitor. Următorul test este Kenya, un raliu în care vitezele vor fi foarte mari și vor fi așa pentru o bună perioadă de timp, iar acest lucru va solicita foarte mult construcția pneurilor”.

    „Mașinile vor merge aproape de 200 km/h chiar și pentru doi sau trei kilometri. Acest lucru va face ca anvelopa să se încălzească și o va supune la presiune. Totul va depinde de ceea ce vom vedea în Kenya. Vom aștepta acea cursă și apoi vom face evaluările necesare. Toate lucrurile au aspecte pozitive și negative, pe cele pozitive le vedem. Le evaluăm pe cele negative și apoi încercăm să le îmbunătățim”.

    • Mai multe știri despre World Rally Championship găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Red Bull Content Pool


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss