More

    Latest Posts

    Ott Tanak dorește să încheie parteneriatul cu Hyundai Motorsport pe un loc fruntaș

    Ott Tanak spune că speră să încheie cu bine cei trei ani de asociere cu Hyundai Motorsport la finalul sezonului Campionatului Mondial de Raliuri din Japonia, care va avea loc săptămâna aceasta.

    Campionul mondial din 2019 este pregătit să participe la ultimul său raliu cu marca sud-coreeană, după ce a anunțat că intenționează să își exercite o clauză din contract pentru a-și încheia contractul cu un an mai devreme. Ott Tanak urmează să comenteze mai multe despre planurile sale de viitor, după ce a declarat într-un anunț făcut la scurt timp după Raliul Spaniei că simte „nevoia de a se lansa într-o nouă provocare”.

    Ott, Hyundai

    Estonianul a fost asociat cu mutări la M-Sport Ford și Toyota Gazoo Racing, în timp ce un an sabatic nu este, de asemenea, exclus. Locul său la Hyundai Motorsport pare să fie ocupat de pilotul Toyota Gazoo Racing Esapekka Lappi, ceea ce va crea un post vacant la marca japoneză pentru 2023. În perspectiva ultimei sale ieșiri cu Hyundai Motorsport pe noile etape de asfalt din Japonia, pilotul de 35 de ani speră să își încheie mandatul la Hyundai Motorsport într-o notă pozitivă.

    După ce a câștigat titlul mondial din 2019, Ott Tanak a părăsit Toyota Gazoo Racing pentru a se alătura Hyundai Motorsport, unde de atunci a obținut cinci victorii, dintre care trei au sosit în acest sezon. „Raliul Japoniei va fi o provocare pentru noi, deoarece este un eveniment nou, așa că, personal, nu am prea multe informații despre ce să ne așteptăm, dar vom aduna toate informațiile pe care le avem la dispoziție odată cu recunoașterea și ne vom pregăti pentru el cât mai mult posibil”, a declarat Ott Tanak.

    Ott, Hyundai

    „După trei ani alături de Hyundai Motorsport, acesta va fi ultimul cu ei, așa că sper să găsim un feeling bun pe drumuri și să încheiem sezonul și parteneriatul nostru într-o notă bună”. Se așteaptă ca Hyundai Motorsport să anunțe oficial linia de piloți pentru 2023 abia după Raliul Japoniei. Se înțelege că echipa mai are încă un loc de ocupat în cel de-al treilea i20 N, după ce a ales să nu-și reînnoiască contractul cu Oliver Solberg, care a fost partenerul lui Dani Sordo în acest an.

    Rapoartele din Spania au indicat că experimentatul Dani Sordo este în linie pentru a-și continua rolul de a împărți cea de-a treia mașină. Finlandezul Teemu Suninen a testat i20 N Rally1 pentru prima dată în Finlanda săptămâna trecută și rămâne cu speranța de a căuta un loc, în timp ce campionul WRC2 Andreas Mikkelsen, fostul pilot Citroen și Toyota Gazoo Racing Kris Meeke și Craig Breen de la M-Sport Ford rămân legați de locul vacant.

    • Mai multe știri despre World Rally Championship găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Red Bull Content Pool

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss