More

    Latest Posts

    Ogier îl conduce pe Sordo într-o bătălie care te ține cu sufletul la gură

    Sébastien Ogier s-a situat în fruntea clasamentului ACI Rally Monza după o luptă furioasă cu Dani Sordo în Alpii italieni sâmbătă dimineață.

    Pendulul a oscilat între perechi timp de trei teste montane de viteză, lângă Lacul Como. Ogier, care în mod realist trebuie să câștige pentru a avea orice șansă de a obține un al șaptelea titlu Fia World Rally Championship, l-a condus pe spaniol cu 6,7s.

    Liderul WRC, Elfyn Evans, a fost cu doar 0,8s în urmă, galezul agățându-se cu încăpățânare de coechipierul Toyota Yaris, Ogier, în încercarea sa de a obține un titlu inițial. Situația deja strânsă după prima zi completă de vineri a devenit și mai tensionată, când liderul Sordo și al doilea clasat, Esapekka Lappi, s-au ales cu o penalizare de 10 secunde pentru că au ratat aceeași curbă la testul de închidere de ieri de la Monza.

    Deși o mare parte din zăpada care a acoperit regiunea s-a topit peste noapte, au existat pete semnificative de-a lungul turului, care au cerut prudență extremă.

    Ogier a preluat imediat conducerea în etapa specială Selvino de 25,06 km, cu un timp uimitor. Sordo a ripostat cu o victorie pe Gerosa (11,09 km), pentru a recupera avantajul, deoarece Ogier a fost prea precaut. Dar francezul și-a restabilit ritmul și s-a întors în frunte după Costa Valle Imagna (22,17 km).

    „Nu ne așteptam la zăpadă”, a recunoscut Ogier. „A fost o provocare și am încercat cu adevărat să rămân pe liniile create de mașinile din față. A doua etapă nu a fost bună. Am fost mult prea atent pentru a încerca să-mi salvez anvelopele, dar, în general, am trecut rapid peste tur, deci este o poziție bună.”

    Sordo nu era dispus să accepte înfrângerea. „Prima etapă a fost frumoasă. Am fost atent la părțile mai puțin bune, dar am fost surprins cât de frumos se simțea mașina la început. Sentimentul la cea de-a doua etapă a fost același, dar pe ultima am pierdut puțin. Bătălia este încă în curs! ” el a spus.

    Evans a urcat de la o poziție a patra la un loc al treilea în Selvino și s-a apărat de i20-ul lui Ott Tänak. Cel mai rapid timp din etapa finală a oferit un spațiu de respirație foarte necesar, în timp ce s-a întors la service-ul de la mijlocul stadiului în Monza, cu un avantaj de 8,2s față de estonian.

    Lappi nu a putut egala ritmul celor din jur și a coborât pe locul cinci într-un Ford Fiesta, la 18,5s de poziția de conducere. A pierdut câteva secunde mai valoroase după ce a alunecat într-o margine la un ”ac de păr” final.

    Kalle Rovanperä a fost al șaselea, într-un alt Yaris, finlandezul cedând timp după ce a pierdut controlul pe zăpadă și s-a lovit de un perete. Impactul i-a scos direcția de pe ax, costându-l și mai mult timp în restul turului.

    Liderul WRC 3, Andreas Mikkelsen și Oliver Solberg au fost următorii, în timp ce Mads Østberg nu numai că a luptat pentru a lua avantajul WRC 2 de la Pontus Tidemand, dar a și urcat pe locul nouă în Citroën-ul său C3 R5. Emil Lindholm a completat clasamentul.

    Thierry Neuville nu a repornit după retragerea sa de ieri. Hyundai Motorsport a ales să-l țină pe belgian departe de drumurile montane, în timp ce Ole Christian Veiby a pierdut trei minute după ce a alunecat și a rămas blocat pe un mal acoperit de zăpadă.

    Sursa: World Rally Championship

    Photocredit: World Rally Championship


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss