Latest Posts

Neuville: Șasiul mai sigur WRC Rally1 „ne-a salvat” în accidentul din teste

Vizualizări: 17119

Thierry Neuville spune că șasiul mai dur Rally1 „ne-a salvat” într-un accident înspăimântător în timp ce testa maşina Hyundai pentru Campionatul Mondial de Raliuri 2022.

Neuville a adunat și mai multe laude pentru noul șasiu WRC 2022, mai puternic și mai sigur, după ce el și copilotul Martijn Wydaeghe au scăpat relativ nevătămați după ce s-au cufundat într-o râpă.

Neuville a explicat că în timp ce conduceau în condiții meteorologice dificile, cei doi au fost prinși și au ieșit de pe șosea după ce au apăsat frâna.

Din păcate, dincolo de drum a fost o cădere abruptă într-o vale, rezultând un impact puternic care a cauzat pagube semnificative mașinii.

În timp ce Neuville a ieşit nevătămat, Wydaeghe a suferit o rănire la umăr, necesitând tratament de la paramedici și o intervenție chirurgicală în spital. Wydaeghe a dezvăluit săptămâna aceasta că se așteaptă să fie apt pentru deschiderea sezonului la Raliului Monte Carlo din ianuarie.

După ce a fost deja impresionat de noul șasiu Rally1 al FIA, mai puternic și mai sigur, Neuville crede că a prevenit rănirile grave suferite în accident.

„Practic, am avut condiții foarte dificile și testam câteva lucruri noi pe mașină”, a spus Neuville.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Neuville: Șasiul mai sigur WRC Rally1 „ne-a salvat” în accidentul din teste

„Tocmai am fost luaţi prin surprindere și am mers drept la frânare și nu am putut face nimic și a fost o cădere mare la 30 de metri adâncime chiar în spatele virajului. Am căzut practic pe într-o râpă.

„Nu a fost niciun motiv să fiu speriat. Cu toate acestea, a fost un impact mare, cu siguranță, accidentul a fost mic, dar căderea a fost foarte mare.

„Am plecat nevătămaţi, dar Martijn s-a rănit puțin la claviculă, dar în afară de asta nimic.

„Am menționat deja că din punctul de vedere al siguranței se pare că FIA a făcut din nou o treabă incredibilă și continuă să insiste pentru mai multă siguranță.

„Construcția noilor mașini este complet diferită.

“Din acest punct de vedere este un alt mare pas înainte și probabil ne-a salvat și pe noi. Căderea a fost destul de mare, iar cușca de siguranță și-a făcut treaba.”

Se așteaptă ca Neuville să-și reia programul de testare a hibridului Hyundai i20 Rally1 revizuit săptămâna viitoare, la baza de teste a echipei din Germania.

Având doar o rulare limitată în mașină înainte de accident, tânărul de 33 de ani a confirmat că noul i20 este „complet diferit” și mai bun în mai multe domenii în comparație cu prototipul Hyundai Rally1 pe care a efectuat majoritatea testărilor în 2022.

„Mașina este versiunea pe care o vom folosi, este cu siguranță o mașină complet diferită”, a adăugat el. “Totul este nou, așa că nu pot spune prea multe. Totul este mai bine și asta este tot ce pot spune.”

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Raliuri găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss