More

    Latest Posts

    Nakagami pune HRC pe primul loc în Ziua 1 de teste pre-sezon de la Jerez

    Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) a pus HRC în fruntea fişelor de timpi la sfârșitul primei zile la Testul Oficial MotoGP Jerez 2022, Johann Zarco (Pramac Racing) și Enea Bastianini (Team Gresini Racing MotoGP) de la Ducati completând primul top trei din 2022 într-o zi cu vânt în sudul Spaniei.

    HONDA:

    După cum am văzut la începutul anului, Honda are o motocicletă nou-nouță pentru 2022. Probabil că cea mai importantă știre pentru HRC în ziua 1 a fost prezența lui Pol Espargaro (Echipa Repsol Honda) după uriașul său accident de la Valencia. Spaniolul a fost apt să participe la Testul de la Jerez, vital cu Marc Marquez (Echipa Repsol Honda) absent, pentru că am văzut din nou un RC213V radical nou de la HRC în acțiune.

    Este singura mașinărie complet nouă aflată la test, fiecare producător având variații și adaptări față de ceea ce am văzut în 2021. Motor, șasiu, aerodinamică, admisie de aer… HRC au lucrat neobosiţi pentru a aduce o nouă motocicletă la petrecere.

    Nakagami

    Atât Nakagami, cât și Alex Marquez (LCR Honda Castrol) testau noua motocicletă în Ziua 1. Ambii motocicliști mergeau atât pe mașinăriile din 2021, cât și pe cele din 2022, important să comparăm cum se simt cele două și cum se simt noile componente în comparație.

    Ambii piloti au fost incredibil de ocupati, Marquez a parcurs 75 de tururi, iar cel mai rapid om Nakagami a rotit de 68 de ori. Acesta din urmă a spus că senzațiile inițiale pe noua motocicletă sunt foarte pozitive – muzică pentru urechile HRC.

    Pol Espargaro a reușit să obțină 45 de tururi, terminând pe locul 13 pe cronometraj, Marquez a încheiat ziua pe locul 16. Primul a recunoscut că are dureri la coaste și la încheietura mâinii după virajul 13 din Valencia, iar mâine intenționează să urce pentru prima dată pe noua motocicletă.

    Nakagami

    DUCATI:

    Campionii de la constructori în vigoare au acum opt motociclete în arsenalul lor în MotoGP, deoarece Team Gresini Racing MotoGP a debutat cu Enea Bastianini, iar începătorul Fabio Di Giannantonio și VR46 Racing Team și-au început aventura de clasă premieră cu Luca Marini și începătorul Marco Bezzecchi.

    Marini a fost primul pilot care a ieșit din pitlane, deoarece atât el, cât și colegul italian Bastianini s-au înfruntat cu Ducati GP21 – la fel ca și Diggia, cu Bezzecchi făcând un tur pe un GP19 la început.

    Motoarele sunt o mare prioritate pentru fabrica din Bologna la Jerez, deoarece sunt pentru fiecare producător înainte de iarnă. Ducati-ul din fabrică Francesco Bagnaia și coechipierul Ducati Lenovo Team Jack Miller au avut câte un motor nou de încercat, potrivit directorului general Ducati Corse, Gigi Dall’Igna, în timp ce Johann Zarco de la Pramac Racing și Jorge Martin, începătorul anului 2021, au avut de încercat unul între ei.

    Nakagami

    Ducati a debutat un nou eșapament mai lung în ziua 1 în rândurile fabricii, Martin testând câteva piese mai mici și mai complicate, inclusiv capace aerodinamice în furca față. Bastianini avea niște conducte de spălare în jos – orificiile inferioare de pe carenele laterale – pe mașinăria lui GP21, cu coechipierul Di Giannantonio circuland fără ele.

    În plus, marca din Bologna a avut un aer diferit, o nouă priză de aer și, se pare, un nou dispozitiv holeshot. O mulțime de lucruri, după cum vă puteți imagina, se întâmplă în rândurile Ducati.

    Zarco, Bastianini și Bagnaia s-au clasat în primii patru în Ziua 1, iar Zarco a completat joi al doilea cel mai mare număr de tururi – 78. Pecco a fost mulțumit de cum a decurs ziua sa, medaliatul cu argint în 2021 a recunoscut că el și echipa au găsit ceva pentru a fi mai competitivi pe anvelopele uzate.

    Nakagami

    Miller, Marini și Martin au terminat la o secundă distanță de timpul lui Nakagami, dar nu pe asta se va concentra nimeni în timpul testului. Totul este despre testare, testare și mai multe teste, iar pentru începători, aceste două zile sunt despre a se relaxa cu noile lor motociclete de MotoGP. Di Giannantonio a terminat cu 2,3 secunde mai jos de timpul lui Nakagami, Bezzecchi a fost la 3,4 secunde de P1.

    APRILIA:

    Contingentul Aprilia a fost condus de Maverick Viñales (Aprilia Racing) pe foile de pontaj, deoarece producătorul din Noale începe o nouă eră ca echipă de fabrică pentru 2022. Spaniolul a făcut 72 de tururi, având și testat deja la Jerez săptămâna aceasta datorită concesiunilor Aprilia, și lucra cu motocicleta de la GP-ul din Valencia mai devreme în acea zi. Configurarea a fost un punct cheie, inclusiv schimbarea arcurilor furcii, deoarece numărul 12 continuă să se instaleze.

    Coechipierul Aleix Espargaro a început și el pe motocicleta de la GP-ul din Valencia, iar când numărul 41 a ieșit pe noua motocicletă mai târziu în cursul zilei, a suferit o accidentare la Virajul 3, scoțând un steag roșu, dar pilotul a fost ok.

    Nakagami

    Testerul Aprilia Lorenzo Savadori avea noua motocicletă din fabrica Noale în garajul său, italianul făcând 34 de tururi în ciuda unei accidentări la Virajul 1. Toți pilotii testau aripile mai mici pe care Savadori le folosea și atât Viñales, cât și Aleix Espargaro au încercat în Misano. A existat, de asemenea, un nou eșapament pe mașinăriile din Noale, deși se pare că niciunul dintre piloți nu a încercat motorul din 2022.

    SUZUKI:

    La Suzuki, Alex Rins de la Team Suzuki Ecstar a fost liderul Hamamatsu în Ziua 1, după 76 de tururi, încheind ziua pe locul 6, în timp ce coechipierul și campionul 2020 Joan Mir a parcurs 71 de tururi pentru locul 14. Piloții de teste Sylvain Guintoli și Takuya Tsuda au fost și ei pe pistă în timp ce fabrica se pregătește pentru 2022. Atât Rins, cât și Mir au confirmat că noul motor pare să dea mai mulți cai putere, semne bune pentru început pentru Suzuki.

    Guintoli, care a făcut 39 de tururi, a fost văzut testând un nou capac al rezervorului de combustibil, dar nu au fost prea multe la vedere – cu eforturi mai concentrate pe a-și pune motorul din 2022 la încercare și, se pare, un nou șasiu. A existat și un nou braț oscilant pentru fabrica din Hamamatsu. Vineri, se pare că va fi ceva aerodinamic nou pe pistă.

    Nakagami

    YAMAHA:

    Pentru Yamaha, Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP) a fost liderul mărcii din Iwata pe locul al șaptelea, iar coechipierul și campionul actual Fabio Quartararo coborât pe locul 9. Italianul a făcut 56 de tururi, iar francezul o repriză serioasă de 73.

    Quartararo a spus că au testat aceeași motocicletă așa cum a văzut-o la Testul Misano, un nou braț oscilator și o nouă electronică anti-wheelie, făcând niște teste și cu motocicleta din 2021. Un nou șasiu a fost, de asemenea, expus.

    Nakagami

    Andrea Dovizioso (WithU Yamaha RNF MotoGP Team) a făcut încă o serie de tururi în timp ce își pune dinții în Yamaha din 2021, fiind până acum pe mașinăria din 2019 la întoarcerea în clasa regină. Noul coechipier Darryn Binder, între timp, se concentra să se instaleze – făcând acum oficial saltul de la Moto3 la MotoGP.

    Începătorul sud-african a făcut 49 de tururi și este sigur să spunem că s-a bucurat de prima sa zi pe motocicleta mare.

    Nakagami

    KTM:

    Principalul lucru pentru KTM în ceea ce privește dezvoltarea se datorează duo-ului, acum mai veteran al Red Bull KTM Factory Racing, format din Brad Binder și Miguel Oliveira, deoarece Tech3 KTM Factory Racing salută formația de începători de la Moto2, Remy Gardner și Raul Fernandez.

    Binder a fost cel mai bun pe foile de pontaj pe locul zece, cu 56 de tururi, cu Oliveira pe locul 17 după 74 de tururi. Testerul Mika Kallio a fost prezent și după ce legenda MotoGP Dani Pedrosa a muncit din greu înainte de începerea testului oficial. Aero-ul debutat la Testul de la Misano a fost pe drumul cel mai îndelungat de data aceasta, atât cu Brad Binder, cât și cu Oliveira.

    Nakagami

    Fernandez a fost cel mai rapid dintre duo-ul Tech3 și dintre începători după 57 de tururi, încheind ziua la doar 1,7 secunde de vârf. Coechipierul Gardner a făcut 52 de tururi și a fost la 2,8 secunde de vârf, dar australianul continuă să treacă prin bariera durerii după ce și-a rupt coastele în accidentul de vineri din Algarve.

    Top 10 Ziua 1:
    1. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) – 1:37.313
    2. Johann Zarco (Pramac Racing) + 0.043
    3. Enea Bastianini (Team Gresini Racing MotoGP) + 0.089
    4. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) + 0.102
    5. Maverick Viñales (Aprilia Racing) + 0.361
    6. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) + 0.497
    7. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.571
    8. Jack Miller (Ducati Lenovo Team) + 0.689
    9. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.707
    10. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) + 0.773â

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de MotoGP găsiţi AICI!

    Sursa: MotoGP

    Photocredit: MotoGP


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss