Latest Posts

Meyer Shank Racing este mulțumit de testarea cu Acura DPi

Vizualizări: 26047

De îndată ce sezonul Campionatului IMSA WeatherTech SportsCar 2020 s-a încheiat cu o coroană în categoria GTD, Meyer Shank Racing a primit un Acura ARX-05 DPi. Trei săptămâni mai târziu, echipa americană din Ohio a intrat pe pista de la Daytona pentru o sesiune de antrenament.

Pentru programul său din 2021, Meyer Shank Racing i-a recrutat pe Olivier Pla și pe Dane Cameron. Primul vine de la Mazda Racing și al doilea cunoaște bine Acura DPi pentru că a condus-o cu Team Penske. AJ Allmendinger, care va concura în Daytona 24 hours cu Acura, a fost, de asemenea, în Florida pentru cele două zile de testare. Juan Pablo Montoya va consolida echipajul în cursele lungi.

Meyer Shank Racing este mulțumit de testarea cu Acura DPi

„A fost în mod clar decizia corectă pentru noi să susținem acest test”, a spus Michael Shank , șeful echipei. „ Cele două zile petrecute la Daytona au vizat învățarea mașinii, confortul piloților și inginerilor și cunoașterea ei. A-l avea pe Dane a fost de mare ajutor pentru toată lumea, deoarece are trei ani de experiență cu mașina. A dat tonul săptămâna aceasta și s-a integrat perfect în echipă. „ Dane Cameron a făcut parte din programul Acura Penske din 2018.

„Lucrurile au început bine pentru noi la Daytona”, a spus Dane Cameron . „Băieții au făcut o treabă excelentă cu mașina, având în vedere timpul foarte scurt de când au primit-o și au recondiționat-o pentru testare. Am parcurs mai mult sau mai puțin totul și am finalizat ceea ce ne doream. Din punct de vedere al echilibrului, totul a fost bine și aproape de punctul în care trebuia să fim. Am făcut o pregătire bună în ceea ce privește procedurile pentru a pune bazele a ceea ce va fi un început plin de evenimente cu cursa de calificare. Testul a fost o șansă bună pentru toți să urce în mașină. AJ a făcut o treabă foarte bună și s-a ridicat imediat la nivelul de viteză. Mi-a plăcut să fiu eu profesorul și cu siguranță a accelerat procesul pentru noi. ”

Meyer Shank Racing este mulțumit de testarea cu Acura DPi

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Pentru Olivier Pla, este o revenire deoarece Toulousain știe deja că echipa lui Michael Shank a concurat acolo în 2016 în timpul Ligier JS P2, cu succes la Petit Le Mans. După Mazda, acum Acura așteaptă unul dintre experții piloților prototip: A fost un test foarte pozitiv și totul a mers foarte bine, luând în considerare că a fost prima dată când echipa a condus mașina. Am reușit să facem câteva ture pentru a înțelege mașina și a ne familiariza cu ea, cum ar fi să ne asigurăm că suntem pe piciorul potrivit. Acura nu este prea diferit de ceea ce ne este obișnuit. Am folosit testul pentru a învăța toate sistemele, butoanele și strategiile, astfel încât atunci când inginerul vă spune să schimbăm ceva, să știm cum să facem acest lucru. Aș spune că familiarizarea cu controlul tracțiunii și frânarea a fost o prioritate pentru mine. Ne-am bazat foarte mult pe Dane pentru că știe atât de bine mașina. Chiar nu există o persoană mai bună cu care să lucrezi și a fost frumos să învăț de la el.” 

Între AJ Allmendinger și Michael Shank Racing, este o poveste de dragoste care a durat mult timp. În ianuarie a anului care vine, el va începe cea de-a 15-a sa cursă Daytona 24h pentru echipa Michael Shank. O loialitate sacră! Conduce Acura NSX GT3 de trei ani încoace. „Prima cursă a fost aproape ca retrăirea primei dăți când am urcat într-o mașină Champ”, a spus AJ Allmendinger. „Când am apăsat accelerația, m-a împins înapoi în scaun și atunci am realizat cât de rapidă era de fapt mașina. Frânarea și forța mi-au cerut ceva timp de adaptare. Frânezi atât de târziu încât trebuie doar să ai încredere în aderența mașinii și că aceasta va lipi de pistă. Este într-adevăr o mașină de curse adevărată cu care poți aborda viraje. Nu prea poți compara mașina cu ultimul prototip pe care l-am condus, deoarece asta a fost acum patru ani. Diferența de viteză este atât de importantă. ” 

Sursa: Endurance-info.com
Photocredit: Endurance-info.com
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Endurance-info.com

Latest Posts

Don't Miss